🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15226.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افرانت از راه‌اندازی سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری خود خبر داد

ارائه خدمات فضای ذخیره‌سازی ابری با افرانت امکان‌پذیر شد. افرا نت در راستای رفع چالش ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک و همینطور استارتاپ‌ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری ...

ارائه خدمات فضای ذخیره‌سازی ابری با افرانت امکان‌پذیر شد. افرا نت در راستای رفع چالش ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک و همینطور استارتاپ‌ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری (Object Storage) خود راه راه اندازی کرد.

افرانت از خرداد ماه امسال در راستای ارائه خدمات پایدار بر بستر وب و با هدف ارائه خدمات یکپارچه زیرساخت فناوری اطلاعات بر روی ابر (Cloud Infrastructure as a Service) در لایه (Iaas) سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - با امکان تست سرویس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - در قالب بسته رایگان ده روزه و بدون محدودیت ترافیکی خود را به راه می‌اندازد.

سرویس فضای ذخیره سازی ابری افرانت به منظور نگهداری و به اشتراک‌گذاری اطلاعات و داده‌های کسب و کار کاربران - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - در فضای ابری طراحی شده و قادر است داده‌هایی در مقادیر بالا و ساختار نیافته مثل ایمیل، ویدئو، عکس، صفحات وب، فایل‌های صوتی و سایر داده‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - صوتی و تصویری و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - یا محتوا‌های اینترنتی که انواع سنتی فضاهای ذخیره سازی امکان سازماندهی آن‌ها را ندارند را نگهداری و پشتیبانی کند.

از سوی دیگر زیرساخت ابری (Iaas) با امکان ذخیره سازی ابری مبتنی بر فناوری  Object Storage نیز این امکان را به کاربران می‌دهد تا منابع خود را بدون نیاز به هماهنگی‌ با ارائه‌دهنده خدمات، افزایش یا کاهش دهند. گفتنی است از مهمترین مزایای استفاده از خدمات فضای ذخیره سازی ابری افرانت قابلیت مشاهده نمودارهای مصرفی، اتصال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - از طریق رابط S3 و Swift، ذخیره همزمان سه نسخه از داده، کنترل کیفیت و حفاظت از دیتاها در دیتاسنترهای امن افرانت خواهد بود.

افرانت متمرکز‌سازی اطلاعات، قابلیت اشتراک‌گذاری بالا، گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات، استفاده از سرورهای پیشرفته و قدرتمند و تجهیزات مدرن شبکه، امکان ایجاد چندین سرور ابری در یک حساب و پشتیبانی ۲۴ ساعته را از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - مزایای سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری خود اعلام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - کرده که ضامن ارائه خدماتی با کیفیت به مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است که رایانش ابری یا Cloud Computing در سال‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر اراک استان مرکزی - اخیر به موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در حوزه IT تبدیل شده و به کسب و کارهای اینترنتی، اپلیکیشن‌ها، استارتاپ‌ها، محیط‌های توسعه نرم افزار، اینترنت اشیاء (IOT) و وب سایت‌ها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پلتفرم‌های ابری بیشتر زمان خود را صرف توسعه نرم افزار نموده و زمان کمتری را به مدیریت زیرساخت اختصاص دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر منیژه نوشته شده درتاریخ 1402/07/29
سلام میشه بگید رودکی اراک سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در رودکی شهر اراک خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone