تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17113.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کورنینگ از پوشش رنگی با قابلیت از بین بردن ویروس کرونا

شرکت کورنینگ که محافظ «گوریلاگلس» را برای موبایل‌ها می‌سازد، موفق به ساخت پوششی رنگی شده که می‌تواند ۹۹.۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا را در کمتر از دو ساعت از بین ...

شرکت کورنینگ که محافظ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - «گوریلاگلس» را برای موبایل‌ها می‌سازد، موفق به ساخت پوششی رنگی شده که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - می‌تواند ۹۹.۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا را در کمتر از دو ساعت از بین ببرد.

شرکت کورنینگ از پوشش رنگی جدیدی به نام Corning Guardiant رونمایی کرد. کورنینگ از این فناوری به عنوان «دستاوردی شگرف در زمینه فناوری شیشه-سرامیک» یاد می‌کند و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - می‌گوید به کمک آن می‌توان نوعی افزودنی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - مبتنی بر مس را با فناوری شیشه-سرامیک ترکیب و هر سطحی را به یک ماشین میکروب کُش تبدیل کرد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان

کورنینگ می‌گوید آزمایش فناوری Corning Guardiant از خاصیت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - ضدمیکروبی بالا و تأثیرگذاری قابل توجه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - آن در مبارزه علیه ویروس کرونا خبر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - می‌دهد به گونه‌ای که پس از شبیه‌سازی شش سال ساییده شدن همچنان خاصیت ضدکرونایی خود را حفظ می‌کند. کورنینگ این پوشش رنگی را در همکاری با شرکت «صنایع پی‌پی‌جی» (PPG - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - Industries) ساخته که در زمینه تولید رنگ، رزین‌های صنعتی و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند.

به گفته کورنینگ پوشش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - مورد بحث می‌تواند عوامل بیماری زای مختلف از جمله باکتری گِرَم-مثبت «استافیلوکوکوس اورئوس»، باکتری گِرَم-منفی «سودوموناس آئروژینوزا» و ویروس‌های مقاوم در برابر مواد ضدعفونی کننده را در ۲ ساعت از بین ببرد.

Corning Guardiant برای از بین بردن جرم‌های سطحی از جمله میکروب‌ها یا ویروس‌هایی مثل کرونا از مس استفاده می‌کند. در حال حاضر تاریخ عرضه این محصول و اینکه در کدام محصولات به کار خواهد رفت مشخص نیست، ولی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - کورنینگ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - می‌گوید از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نیشابور استان خراسان - سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا درخواست مجوز کرده تا به زودی از این فناوری در محصولات استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone