🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36435.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپراتور تالیا 13 ساله شد؛ پیشکسوتی که موفق شد شکست بخورد

در تاریخ 4 خرداد ماه تالیا 13 ساله شد، اولین اپراتور اعتباری ایران با پیش شماره 0932 که حالا بعد از این همه سال هنوز هم فعال است و البته تعداد مشترکین فعال آن به ...

در تاریخ 4 خرداد ماه تالیا 13 ساله شد، اولین اپراتور اعتباری ایران با پیش شماره 0932 که حالا بعد از این همه سال هنوز هم فعال است و البته تعداد مشترکین فعال آن به گفته مسئولان این اپراتور بین 60 تا 80 هزار نفر است.

اولین بار در تاریخ 19 شهریورماه سال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 81 دکتر «علیرضا بهرامپور» مدیرعامل وقت شرکت مخابرات ایران خبر مناقصه ای به نام انتخاب پیمانکار اپراتور شبکه تلفن همراه اعتباری در کشور را داد و اعلام کرد که به زودی برنده مناقصه ظرف 6 ماه تا یک سال کار خود را آغاز خواهد کرد. بعد از کش و قوس‌های فراوان و وقفه‌هایی طولانی، در نهایت فروردین ماه 82 بود که برنده مناقصه شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان اعلام شد.

نکته جالب اینجاست که این شرکت در بین اسامی مطرحی توانست برنده مناقصه شود، اسامی چون: تله2، SFR، ترک‌سل، میلی کام، موبیل کام، الوطنیه و اوجر به عنوان اپراتور، شرکت‌‌های نت کام، ایرکام، سوفرکام، میسون و نت2 به عنوان مشاور و گلف بانک، الوطنیه، اوجر، میلی کام، فوای غانم، وام بروک، اینترنشنال بانک و کامویک به عنوان سرمایه‌گذار خارجی.

تعداد بسیاری از کارشناسان و اصحاب رسانه در آن سال‌ها مناقصه را ابهام آمیز خواندند (به عنوان مثال اعلام شد که مدیرعامل این شرکت یعنی مهندس حسین بهرامپور از اقوام نزدیک علیرضا بهرامپور است) ولی در نهایت همین شرکت با تاخیری طولانی اپراتور تالیا را در خرداد 84 راه اندازی کرد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

با اینکه در همان آغاز راه تالیا با مشکلات زیادی مواجه بود و مشترکین آن از کیفیت خدمات به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ستوه آمده بودند اما به دلیل بی‌رقیب بودن و قیمت بسیار ارزان‌تر توانست سهمی از بازار را برای خود در اختیار بگیرد. مدیران این شرکت اعلام کردند که 3 میلیون مشترک در 3 سال آینده را به تالیا خواهند آورد؛ وعده‌ای که هیچ‌گاه در طول عمر این شرکت عملی نشد.

جالب اینجاست که پیش از آغاز فعالیت رسمی این شرکت، 675هزار متقاضی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - (در برخی آمار 702 هزار) برای دریافت سیم‌کارت ثبت نام کرده بودند ولی در نهایت تالیا نتوانست در طول فعالیت خود به این آمار دست پیدا کند.

تالیا در همان سال 84 که به تنهایی جولان می‌داد نهایتا 500 هزار مشترک به دست آورد و نمایندگان مجلس وقت هم نسبت به این موضوع واکنشات منفی نشان دادند به طوری که در 19 دی ماه همان سال مجلس رسما تالیا را مورد بازخواست قرار داد.

در جلسه 19 دی‌ماه، نمایندگان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خانه ملت اعتراضاتی به تالیا کردند و رییس رگولاتوری وقت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و مدیرعامل این شرکت را متهم به کم‌کاری کردند. در نهایت فرصتی یک ماهه برای تالیا مقرر شد تا کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشد. نهایتا در اواخر بهمن ماه 84 دکتر «وفا غفاریان»، رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران تایید کرد که شرکت مخابرات ایران هم قصد دارد سیم‌کارت‌های اعتباری را روانه بازار کند. این موضوع تهدیدی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای تالیا به شمار می‌رفت:

«درقانون و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در پروانه‌ای که به شرکت تالیا داده شده ذکری از این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که این شرکت به طور انحصاری بخواهد در زمینه سیم‌کارت اعتباری فعالیت کند به میان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیامده، بنابراین اقدام شرکت مخابرات برای ارائه سیم‌کارت‌‏‌های اعتباری خللی در فعالیت‌‏‌های این شرکت وارد نمی‌کند.»

تالیا اما به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راه خود ادامه داد و سیم‌کارتش با مبلغ 45200 تومان به فروش می‌رفت و البته مشکلات ریز و درشتش کماکان گریبانگیر مشترکین بود، حتی کارت‌های اعتباری شارژ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این اپراتور در بازده‌های زمانی خاصی نایاب - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌شد و به قیمت گزاف در بازار سیاه فروش می‌رفت، چراکه در آن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زمان خبری از خرید شارژ با کد USSD و عابربانک‌ها و اینترنت نبود. درضمن این شارژها مثل اپراتورهای امروزی نبود و قوانین دست و پاگیر خاص خود را داشت:

  • تالیا کارت قرمز: 10 هزار تومان بود و سی روز اعتبار داشت، یعنی پس از سی روز باید شارژ مجدد خریداری می‌شد و مانده اعتبار شارژ در اوایل کار حذف - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌شد و در اواسط راه تالیا به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شارژ مجددی که صورت می‌گرفت انتقال می‌یافت.
  • تالیا کارت آبی : مکالمه تا سقف 20 هزار تومان و برای 70 روز با شرایط بالا.
  • تالیاکارت زرد: 40 هزار تومان و برای 150 روز معتبر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بود با شرایط بالا

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تالیا بعد از عرضه سیم‌کارت‌های اعتباری دیگر اپراتورها کم کم به فراموشی سپرده شد چرا که نه پوشش سراسری در کشور داشت و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قیمت آن هم بالاتر از الباقی اپراتورها بود. ضمن اینکه تالیا تا امروز هم از خدمات اینترنت موبایل پرسرعت بی‌بهره است و مشترکین موبایل طبیعتا به اپراتورهای دیگر که امکانات بیشتر و قیمتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کمتر داشتند، روی خوش نشان دادند.

«بگو، بخند، زندگی کن» شعار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تالیا در آغاز راه خود بود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و این شعار در زمان‌های مختلف که مدیریت این شرکت تغییر پیدا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد عوض شد. در اوایل دهه نود تالیا عملاً از اختیار شرکت رفسنجان خارج شد و تحت مالکیت هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار گرفت. اما در این مجموعه هم نتوانست راهی از پیش ببرد و ناکام - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ماندن طرح‌ها و پروژه‌های متعددی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به ویژه در بخش‌های سلامت موبایل و ارتباطات روستایی را تجربه کرد و بار دیگر آن را به ورطه شکست کشاند. طرح‌ها و برنامه‌هایی همچون عرضه سیم‌کارت‌های VIP، هات‌اسپات‌های اینترنتی، راهکارهای ویژه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کسب‌وکارها و با استفاده از وای‌فای آفلودینگ نیز برای تالیا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بود که همگی با شکست مواجه شد.

در اوایل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سال 93 برای مدتی کوتاه شبکه تالیا از کار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - افتاد که با اعتراض مشترکین دوباره راه‌اندازی شد و در اواسط همان سال اعلام شد که سرمایه‌ای 200 میلیارد تومانی برای احیا تالیا لازم است؛ سرمایه‌ای که به نظر می‌رسد هیچ‌وقت فراهم نشد. سپس شایعاتی پیرامون ادغام تالیا با همراه اول شنیده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شد ولی در نهایت این اپراتور صرفا تحت رومینگ همراه اول قرار گرفت و همکاری‌های بین این دو بیشتر شد و نه اینکه به طور کامل به همراه اول اختصاص - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یابد. امروز مشترکان تالیا هر کجای ایران باشند، می‌توانند با جستجوی دستی شبکه و انتخاب یکی از نام‌های (Taliya – TCI)  یا (Taliya – MCI) یا (43211) وارد پوشش رومینگ شوند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تالیا در پایان همین سال اعلام کرد که می‌خواهد از نسل دوم اینترنت پرشی داشته باشد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به نسل اینترنت پرسرعت (4G) و در فراخوان خود از شرکت‌های داخلی و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خارجی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارای تجربه و امکانات طراحی، تامین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و اجرای شبکه موبایل با تکنولوژی (4G (LTE دعوت به همکاری کرد؛ دعوتی که بازهم تا امروز سرانجامی پیدا نکرده است.

تا سال 95 - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تالیا با از دست دادن ۵۴.۶۷ درصد از مخاطبان خود به طور رسمی از بازار رقابت اپراتورها کنار گذاشته شد. آخرین آمار از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وضعیت ارتباطات کشور نشان می‌دهد که گسترش ارتباطات تالیا 593 هزار و 363 سیم‌کارت فروخته در بازار دارد که از این تعداد تا پایان سال 96 تنها 37 هزار و 771 سیم‌کارت فعال بوده‌اند. رقمی که در سال 95 دو برابر بود ولی با ریزش ناگهانی مخاطبانش روبرو شد که احتمالا علت آن فراگیر شدن طرح ترابرد پذیری تالیا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بود. هرچند مدیران این مجموعه اعلام - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کردند با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کمک همراه اول در طرح ترابردپذیری شرکت می‌کنند ولی وزارت ارتباطات مانع اتصال تالیایی‌ها به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - MNP شد.

تالیا با فرصت سوزی تجاری و رسانه ای‌ اش امکان کسب سهم بازار مناسب در دوران یکه‌تازی در بازار در حوزه سیم کارت اعتباری را از خود سلب کرد. این اپراتور امروز تبدیل به یک پیشکوست شکست خورده شده؛ درسی برای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مدیران تحت عنوان «یک تجربه ناموفق مشارکت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بخش خصوصی با بخش دولتی.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone