🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26251.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ایستگاه مهرماه دوشنبه سوری با ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه رایگان

همراه اول مهرماه امسال هم مانند ماه‌های قبل طرح «دوشنبه سوری» را برگزار می‌کند و به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده است ...

همراه اول مهرماه امسال هم مانند ماه‌های قبل طرح «دوشنبه سوری» را برگزار می‌کند و به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - است در اولین ماه پاییز طرح دوشنبه سوری را مانند گذشته در آخرین دوشنبه ماه برگزار خواهد کرد و با در نظر گرفتن جوایزی برای افزایش رضایت و تکریم مشترکان خود اقدام خواهد کرد.

همراه اولی‌ها برای شرکت در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه می‌توانند، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.

همچنین از این پس مشترکان «انارستانی» نیز می‌توانند در آخرین دوشنبه هر ماه در کمپین دوشنبه سوری همراه اول شرکت کرده و از بسته‌های رایگان اینترنت برخوردار شوند.

دهمین دوشنبه سوری اپراتور اول امروز دوشنبه ۲۹ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مهر ماه برگزار می شود. بر اساس اعلام همراه اول هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته‌های دیتا ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است تمامی مشترکان تا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - ساعت ۲۳:۵۹ امروز، فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone