تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38983.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل پتنتی را برای تولید الیاف هوشمند ثبت کرده است

کمپانی اپل اخیرا پتنتی را ثبت کرده که به فناوری انتقال جریان الکتریسیته از رشته هایی از مواد در هم تنیده مربوط می شود. اولین و احتمالا بدیهی ترین کاربرد این الیاف هوشمند توسعه صفحه ...

کمپانی اپل اخیرا پتنتی را ثبت کرده که به فناوری انتقال جریان الکتریسیته از رشته هایی از مواد در هم تنیده مربوط می شود.

اولین و احتمالا بدیهی ترین کاربرد این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - الیاف هوشمند توسعه صفحه لمسی است، با این حال  کاربردهای فراوانی دیگری نیز دارند و در واقع در هر وسیله ای که مستلزم ارسال سیگنال الکتریکی از نقطه ای به دیگر باشد می توان از آنها استفاده کرد.

اپل در این پتنت ها تصریح کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که اگر این الیاف را به صورت یک بند توسعه داد می توان از آنها در دستگاه های دیگر (برای مثال ساعت) استفاده کرده یا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به صورت مجزا از آن ها بهره برد.

علاوه بر این می توان از بخشی از باند را به صورت لمسی در آورد یا در صورت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لزوم کل سطح را با این قابلیت پوشش داد.

تصویر زیر نمایی از کاربرد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این الیاف در بند یک ساعت هوشمند را نشان می دهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که با استفاده از این فناوری تمام سطح آن از قابلیت پشتیبانی از فرمان های لمسی برخوردار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می شود.تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربیاین کمپانی در پتنت خود خاطرنشان کرده که در مدار تشکیل دهنده این الیاف امکان استفاده از قطعات الکتریکی دیگری از قبیل مقاومت، خازن، ساطع کننده های نور از جمله دیودها، ابزارهای صوتی از جمله میکروفون و اسپیکر، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ویبراتور و سنسورهای سنجش فشار، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رطوبت دما و غیره نیز وجود دارد.

پیاده سازی این قطعات امکان توسعه گجت های بازی و حتی کلاه، کمربند، مچ بند و هدبند هوشمند را فراهم می کند.

با این حال این فناوری هم مانند دیگر پتنت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های اپل از قبیل شارژ بی سیم دستگاه ها از راه دور، نحوه استفاده خودروهای خودران از اطلاعات مسیر ها و کنترل کامپیوتر با استفاده از ژست های حرکتی ممکن هرگز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به مرحله تولید نرسد، چرا که این کمپانی تا کنون هزاران پتنت مختلف را توسعه داده که تنها بخش محدودی از آنها در قالب محصولات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اصلی به دست کاربران رسیده اند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone