تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35248.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هواوی در حال کار روی رقیبی برای چیپست اسنپدراگون 710؛ کایرین 710 در راه است؟

در حالی که تنها چند هفته از معرفی چیپست اسنپدراگون 710 می گذرد، گزارش جدیدی اشاره کرده که هواوی در حال کار روی نمونه ای مشابه است که احتمالاً کایرین 710 نام خواهد داشت. اسنپدراگون ...

در حالی که تنها چند هفته از معرفی چیپست اسنپدراگون 710 می گذرد، گزارش جدیدی اشاره - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - کرده که هواوی در حال کار روی نمونه ای مشابه است که احتمالاً کایرین 710 نام خواهد داشت.

اسنپدراگون 710 در رده چیپست های میان رده حرفه ای قرار می گیرد و جای خالی بین میان رده های سری 600 و پرچمدارن سری 800 اسنپدراگون را پر خواهد کرد. این چیپست بر اساس معماری 10 نانومتری ساخته می شود و نوید بهبود کارایی بدون افزایش مصرف انرژی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - نسبت به مدل های پایین تر را می دهد.

چیپست جدید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - هواوی هم قرار است چنین هدفی را دنبال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - کند و البته احتمالاً از فناوری قدیمی تری بهره خواهد برد. به نظر می رسد کایرین 710 به عنوان مدل به روز شده کایرین 659 معرفی شود و بر اساس معماری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - 12 نانومتری و توسط کمپانی تایوانی TSMC تولید شود. به این ترتیب احتمالاً شارژدهی باتری گوشی های بهره مند از آن کمتر از میزان مورد انتظار خواهد بود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان

با این حال شاید یک واحد پردازش عصبی ویژه به منظور بهره بردن از قابلیت های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - مبتنی بر هوش مصنوعی برای آن در نظر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - گرفته شود. هواوی پیش از این از قابلیت مشابهی در چیپست کایرین 970 بهره برده است.

هواوی و شرکت تابعه آن «های سلیکون» هنوز موضوع تولید جیپست جدید را تأیید نکرده اند ولی گزارش اخیر اشاره به این موضوع دارد که احتمالاً در ماه آتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - میلادی (تیر تا مرداد ماه) شاهد رونمایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردستان استان کردستان - از این چیپست باشیم، زمانی که احتمالاً با معرفی گوشی هوشمند نوا 3 مصادف خواهد شد.

در این صورت به احتمال فراوان نوا 3 به رقابت با گوشی تازه معرفی شده Mi 8 SE از شیائومی، با پردازنده اسنپدراگون 710 خواهد پرداخت. البته شاید هواوی کایرین 710 را برای گوشی میت 20 لایت خود در نظر بگیرد؛ موبایلی که انتظار می رود در ماه های پیش رو معرفی شود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی هواوی پی 20 پرو توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone