تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13240.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چگونه دو فایل پاورپوینت را با هم ترکیب کنیم؟

دلایل زیادی برای ترکیب دو فایل پاورپوینت با هم وجود دارد. شاید یک پاور قدیمی داشته باشید و بخواهید از محتوایش برای پاور جدید استفاده کنید. شاید هم به خاطر حجم زیاد کار، لازم باشد ...

دلایل زیادی برای ترکیب دو فایل پاورپوینت با هم وجود دارد. شاید یک پاور قدیمی داشته باشید و بخواهید از محتوایش برای پاور جدید استفاده کنید. شاید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - هم به خاطر حجم زیاد کار، لازم باشد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - که با همکاری یک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - نفر دیگر پروژه‌ای را به صورت موازی پیش ببرید و در انتها بخواهید که اسلایدهایتان را با هم ترکیب نمایید.

دلیل هر چه که باشد، برای ترکیب دو فایل پاورپوینت با هم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - از دو روش می‌توانید استفاده کنید. روش اول - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - استفاده از گزینه Reuse Slides و روش بعدی کپی/پیست اسلایدها با حفظ فرمت اصلیست. در این مقاله هر دو روش را به شما آموزش خواهیم داد.

توجه داشته باشید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - که این آموزش برای آفیس 2016، آفیس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - 2019، آفیس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - 365 و نسخه آنلاین پاورپوینت کاربرد دارد.

ترکیب دو فایل پاورپوینت با استفاده از گزینه Reuse Slides

«بهترین روش» برای ترکیب دو فایل پاورپوینت، استفاده از گزینه Reuse Slides است. این قابلیت که از پاورپوینت 2016 معرفی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - شده به شما اجازه می‌دهد که محتوای یک فایل پرزنتیشن را به یک پاور جدید منتقل کنید، بدون اینکه سبک و سیاق پرزنتیشن شما را به هم بریزد.

برای این کار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - کافیست فایل پرزنتیشن پاورپوینت خود (که می‌خواهید پاور دیگری را به آن بیفزایید) را باز کنید. سپس از تب Home روی نوار ابزار، گزینه New Slide را بزنید و سپس از منوی پله‌ای نمایان شده روی گزینه Reuse Slides کلیک نمایید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان

حالا با راست کلیک یک منو نمایان می‌شود. روی گزینه Browse کلیک کنید تا بتوانید از اینجا فایل پاورپوینتی که قصد ترکیب آن با پاور فعلی‌تان دارید را پیدا کنید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان

بعد از پیدا کردن فایل دوم روی آن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - کلیک کرده و Open را بزنید تا وارد پاور فعلی‌تان شود.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان

حالا فهرستی از اسلایدهای مربوط به پاورپوینت دوم در منوی Reuse Slides سمت راست تصویر نمایان می‌شود.

در وهله اول، شما باید درباره قالب‌بندی اسلایدهای جدید تصمیم‌گیری کنید. اگر می‌خواهید در همان شکل و فرمت فعلی باقی بمانند (با حفظ تم) باید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - حتما حواستان باشد که تیک Keep Source Formatting از انتهای صفحه Reuse Slides خورده باشد. اگر این تیک را بردارید، اسلایدهای وارد شده تم و استایل پاورپوینت میزبان را به خود می‌گیرند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان

برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - ترکیب هر اسلاید به صورت جداگانه، کافیست روی هر کدام راست کلیک کرده و سپس از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - گزینه Insert Slide استفاده نمایید. در غیر این صورت و برای انتقال همه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - به صورت یکجا، کافیست روی Insert All Slides کلیک کنید تا تمامی اسلایدهای پاور قدیمی به پاور جدید نقل مکان کنند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان

با این کار اسلایدهای قدیمی شما با اسلایدهای جدید ترکیب خواهند شد. یادتان باشد که بعد از انجام این کار ذخیره کردن تغییرات را فراموش نکنید.

ترکیب دو فایل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - پاورپوینت از طریق کپی/پیست

اگر چه ترکیب دو فایل پاورپوینت از طریق Reuse Slides به شما امکان تغییر قالب‌بندی اسلایدها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - پیش از انتقالشان را می‌دهد، اما روش دیگری هم هست که بتوانید خیلی سریع اسلایدهای قدیمی را به یک پاورپوینت جدید انتقال بدهید. این روش چیزی نیست جز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - کپی/پیست، البته با رعایت یک سری اصول.

برای این کار یک فایل پاورپوینت قدیمی را باز کرده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - و سپس اسلایدهایی که می‌خواهید را انتخاب و سپس از منوی سمت چپ کپی کنید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان

حالا اسلاید میزبان را باز کنید و مجددا به منوی سمت چپ رفته و نشانگر ماوس را روی نقطه‌ای که خواهان پیست کردن اسلایدها در آن هستید ببرید. حالا در این قسمت راست کلیک کنید.

برای پیست کردن دو گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد. با کلیک روی Use Destination Theme اسلایدهای قدیمی شما با ورود به پاور جدید، استایل و تم پاورپوینت جدید را به خود می‌گیرند. اما اگر روی گزینه Keep Source Formatting کلیک کنید این اتفاق نیفتاده و استایل و تم اسلایدهای قدیمی همچنان حفظ می‌شود.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان

از هر روشی که استفاده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - می‌کنید، هرگز ذخیره - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خدابنده استان زنجان - تغییرات را فراموش نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone