🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39102.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بیانیه تپ‌سی در خصوص شکایت از اسنپ

تپ‌سی در ۲۷ آذرماه یک شکایت قدیمی را دوباره پیگیری کرد. شکایتی از رقیب اصلی خود که حکایت از محدودسازی رانندگان برای انتخاب پلتفرم کاری داشت. با این حال دیروز خبر رسید که شورای رقابت، رای ...

تپ‌سی در ۲۷ آذرماه یک شکایت قدیمی را دوباره پیگیری کرد. شکایتی از رقیب اصلی خود که حکایت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از محدودسازی رانندگان برای انتخاب پلتفرم کاری داشت. با این حال دیروز خبر رسید که شورای رقابت، رای نهایی خود را به نفع اسنپ صادر کرده است.

اصل شکایت تپ‌سی از رقیب خود به این موضوع برمی‌گردد که رانندگان چرا نباید توانایی کار به شکل همزمان در دو سرویس را داشته باشند. بر اساس گفته‌ مدیران تپ‌سی، اسنپ به رانندگانی که از سرویس تپ‌سی استفاده کنند اجازه باز کردن اپلیکیشن سرویس خود را نمی‌دهد و ابتدا آنها را ملزم می‌کند تا اپلیکیشن تپ‌سی را حذف کنند. پس از این اقدام، رانندگان قادر خواهند بود در اسنپ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فعالیت کنند.

حال مدیر روابط عمومی شرکت تپ‌سی، این بیانیه را در خصوص ماجرای شکایت و رای شورای رقابت در اختیار دیجیاتو قرار داده است که آن را در ادامه مطالعه می‌کنید:

«شورای رقابت در جلسه‌ای که در تاریخ ۲۷ آذر برگزار شد موضوع شکایت تپسی از انحصار طلبی اسنپ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را بررسی کرد و در نهایت به رغم آنکه نیمی از اعضا به نفع تپ‌سی رای داده‌ بودند با شکایت تپ‌سی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موافقت نکرد.

بسیاری از رانندگان محترمی که با شرکت اسنپ کار می‌کنند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با این محدودیت مواجه بوده‌اند که این شرکت آن‌ها را از کارکردن در اپلیکیشن‌های رقیب مانند تپ‌سی منع نموده و در صورت عدم پیروی از این تصمیم، رانندگان را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مجازات و اخراج می‌کند. تاسف‌بار اینکه مسوولان اسنپ فعالیت یک راننده در اپلیکیشن رقیب را با سوءاستفاده از دسترسی خود به دستگاه تلفن آن راننده درمی یابند.

شرکت تپ‌سی از همان آغاز نه تنها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با این اقدام انحصارگرایانه مخالف بوده بلکه به هیچ وجه رانندگانی را که با این شرکت کار می‌کنند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای فعالیت انحصاری در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سامانه خود و یا برای خروج از سامانه‌های رقیب تحت فشار قرار نداده است. این موضوع به کرّات هم مورد اعتراض رانندگان اسنپ و هم مورد اشاره بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته، با این حال شرکت اسنپ به هیچ کدام از اعتراض‌ها و انتقادها پاسخ نداده است.

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در همه کشورهای جهان این اختیار را دارند که همزمان از چند اپلیکیشن استفاده کنند و نظارت دقیق نهادهای تنظیم کننده فضای رقابتی در بازار، این اجازه را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمی‌دهد که یک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شرکت رانندگان را ملزم به استفاده از یک اپلیکیشن خاص کند. دلیل آن واضح است. مدل کسب و کار شرکت‌های تاکسی اینترنتی به شیوه‌ای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیست که یک راننده رابطه استخدامی با آن شرکت‌ها داشته باشد و رانندگان نیز، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مانند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مسافران، مشتریان این شرکت‌ها به شمار می‌آیند.

تپسی اعتقاد دارد بخش مهم اعضای محترم شورای رقابت با نگاهی دقیق‌تر به مدل این کسب و کار و روال‌ها و مقررات جهانی آن قطعا رای به آزادی انتخاب رانندگان در استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف درخواست تاکسی خواهند داد. از این رو، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تپ‌سی تمام تلاش خود را برای فراهم کردن فضای استدلال مناسب - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و تجدید نظر در این حکم متمرکز خواهد کرد با این هدف که آزادی انتخاب رانندگان در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - استفاده از اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی باعث توسعه فضای رقابتی در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این عرصه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده و در نهایت به سود مسافران نیز تمام خواهد شد.»

روز گذشته مدیران تپ‌سی در گفتگو با دیجیاتو عنوان کرده بودند که شکایت خود را همچنان پیگیری خواهند کرد. از سوی دیگر اسنپ نیز در خصوص مردود اعلام شدن درخواست رقیب، روز گذشته بیانیه زیر را در اختیار دیجیاتو قرار داده بود:

«در پی شکایت تپ‌سی از اسنپ، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امروز رای نهایی شورای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ملی رقابت اعلام شد. بر اساس حکم صادره، اتهام وارده به اسنپ مبنی بر منحصرسازی بازار رقابتی مردود اعلام شده است.

اسنپ، در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - واکنش به این حکم با اعلام اینکه به دنبال رقابت سالم است، اظهار کرد: «اسنپ همواره از داشتن رقیب استقبال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می‌کند و این مسئله باعث می‌شود که سرویس خود را بهبود ببخشیم. اخلاق‌ و قانون‌مداری و احترام به عرف و قوانین همیشه در دستور کار اسنپ بوده و هست. از همین رو این سامانه در طول جلسات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شورا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تلاش داشت تا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با سکوت خود، ضمن احترام به رقیب، آرامش را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در کل اکوسیستم کسب‌وکار‌های استارت‌آپی حفظ کند و اکنون نیز همچون گذشته بر عملکرد خود متمرکز خواهد بود.»

در بیانیه تپ‌سی، اشاره‌ای به «سوءاستفاده از دسترسی» شده است. از آنجایی که بحث دسترسی‌هایی که این دو سرویس از کاربران درخواست می‌کنند در روزهای گذشته حساسیت‌هایی را به وجود آورده، لازم به اشاره است که در سیستم عامل اندروید، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک اپلیکیشن‌ برای دیدن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سایر اپلیکیشن‌ها نیازی به هیچ دسترسی خاصی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ندارد و می‌تواند نام پکیج سایر اپ‌ها را مشاهده کند. اسنپ با استفاده از همین قابلیت سیستم عامل اندروید، به رانندگانی که اپلیکیشن رقیب را در موبایل خود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارند، اجازه نمی‌دهد تا از سرویسش استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone