تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27214.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فریلنسینگ، سرمایه‌گذاری استارت‌آپی و قصه «نشان»، نگاهی‌ به سخنرانی‌های اینوتکس

سخنرانی‌های اینوتکس روز گذشته (۲۰ خرداد) پیرامون موضوعاتی همچون فریلنسینگ (آزادکاری)، سرمایه‌گذاران استارت آپی و داستان مسیریاب نشان انجام شد. در این سخنرانی‌ها نکات آموزنده و مفیدی برای افرادی که قصد ورود و یا ادامه ...

سخنرانی‌های اینوتکس روز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گذشته (۲۰ خرداد) پیرامون موضوعاتی همچون فریلنسینگ (آزادکاری)، سرمایه‌گذاران استارت آپی و داستان مسیریاب نشان انجام شد. در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این سخنرانی‌ها نکات آموزنده و مفیدی برای افرادی که قصد ورود و یا ادامه فعالیت در اکوسیستم استارت آپی دارند مطرح شد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

«نیما نورمحمدی» - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدیرعامل سایت پونیشا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در صحبت‌های خود تاکید کرد که نباید فریلنسرها برای کسی رایگان کار کنند. او با اشاره به سابقه کار کم و تازه کار بودن فریلنسرها که بعضا موجب این می‌شود که تصور کنند باید - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدتی رایگان کار کنند تا رزومه بسازند گفت:

«درباره این موضوع اشتباه نکنید. شما هیچ گاه نباید رایگان کار کنید، می‌توانید با هزینه کمتر کارها را پیش ببرید اما مجانی کار کردن را وارد مسیر شغلی‌تان نکنید.»

نورمحمدی همچنین به تفاوت‌های زندگی کارمندی و فریلنسری اشاره - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کرد و توصیه کرد که فریلنسرها مدیریت مالی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دقیق‌تری برای خود تعیین نمایند. به گفته او، کارمندان حقوق و مزایای ثابت در اختیار دارند در حالی که فریلنسرها پروژه‌ای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کار می‌کنند و مشخص نیست که چه زمانی پول در اختیار دارند و چه مدت زمانی بیکار هستند: «اگر هزینه‌های جاری بالایی دارید باید - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برایشان برنامه‌ریزی کنید.»

به گفته نورمحمدی مساله اعتبار مهم‌ترین نکته‌ای است که یک فریلنسر باید در طول کارنامه فعالیتش برای خود ایجاد کند. او باور دارد که به دست آوردن این اعتبار ممکن است سالها به طول بینجامد اما در نهایت یک سرمایه‌گذاری عظیم برای ادامه راه فریلسنر بودن است:

«ما در خود مجموعه پونیشا فردی را داریم که به واسطه اعتبار و کاردرست بودنش، تنها ۴ روز در ماه برای ما کار می‌کند و مبلغی نزدیک به ۱۲ میلیون حقوق می‌گیرد. ما این فرد را نه می‌بینیم و نه با او بر و بیایی داریم، اما به خاطر اعتبار خوبی که در حوزه کسب کرده با او کار می‌کنیم.»

مدیرعامل پونیشا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با اشاره به جمعیت ۵۶۰ نفری که در سال گذشته از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پونیشا کسب در آمد کرده‌اند، وضعیت فریلنسرها و در آمدزایی آنها - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را در ایران خوب توصیف می‌کند و باور دارد که آنها باید روی مسائلی چون مدیریت زمان، قدرت مذاکره درست و تامین امنیت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شغلی بیشتر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کار کنند.

شایان شلیله: سرمایه‌گذار از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دخالت بیش از حد در استارت آپ اجتناب کند

تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

«شایان شلیله» دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در ادامه سلسله سخنرانی‌های اینوتکس به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بازگو کردن چند نکته کوتاه پیرامون سرمایه‌گذاران و استارت آپ‌ها بسنده کرد و نکات مفیدی را با شرکت‌کنندگان در میان گذاشت. شلیله در صحبت‌های خود تاکید کرد که مدیریت یک استارت آپ یکی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از نکات مهمی است که گاهی به خاطر وجود یک فرد اشتباه در این سمت، کل یک مجموعه زیر سوال می‌رود. به گفته شلیله تیم مدیریتی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باید درست چیده شود: «اینکه فکر کنیم الزاما کسی که در اکوسیستم شناخته شده است بیاید و جزو تیم مدیریت باشد درست نیست.»

شلیله همچنین به موضوع ادغام استارت آپ‌ها با یکدیگر اشاره کرد؛ موضوعی که این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روزها باب شده ولی به گفته او باید - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کارشناسی شده‌تر صورت بگیرد: «گاهی مواقع این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ادغام‌ها می‌تواند به نفع مجموعه‌ها باشد و آنها را در مارکت زنده نگهدارد ولی باید گفت که این ادغام‌ها برای مجموعه‌های تازه‌کارتر چندان کار درستی نیست و معمولا به شکست هر دو تیم می‌انجامد.»

به گفته شلیله اگر قرار بود دو تیم از همان ابتدا با هم ادغام شوند، ضرورتی برای اینکه دو تیم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و سرمایه‌گذاران آنها از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ابتدا جدا کار کنند وجود نداشته است. او همچنین تاکید می‌کند که سرمایه‌گذاران نباید در در تایم لاین محصولات استارت آپ دخالت بیش از حد کنند و ورود سرمایه‌گذار به حوزه محصول کار درستی نیست:

«گاهی اوقات برخی تیم‌های سرمایه‌گذاری نماینده‌ای از خود در استارت آپ می‌گذارند که در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روند - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کارها نظارت کند و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این نماینده می‌تواند برخی مواقع - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشکل آفرین باشد چرا که شاید تحلیل نادرستی به سرمایه‌گذار ارائه دهد و کار را خراب - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کند.»

شلیله توصیه می‌کند که هنگام صحبت و عقد قرارداد با سرمایه‌گذار تمامی جوانب رعایت شود و پیش از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صحبت‌های جدی و وارد مذاکره و قرارداد رسمی شدن، تمام مشکلات ریز و درشت با افراد حاذق مشورت شود.

داستان مسیر یاب «نشان»

تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

«جواد عامل» مدیرعامل شرکت راژمان (مالک مسیریاب نشان) نیز در صحبت‌های خود از داستان نشان صحبت کرد؛ داستانی که سرآغاز آن به سال ۱۳۸۴ برمی‌گردد، زمانی که آنها با تاسیس شرکت وارد بازار کار شدند و به صورت پیمانکاری پروژه‌هایی را پیش بردند.

عامل می‌گوید در سال ۱۳۸۸ بود که آنها تصمیم گرفتند کمی تا قسمتی مسیر خود را از پیمانکاری جدا سازند و وارد حوزه‌های تخصصی دیگر شوند. تیم آنها کار خود را با نقشه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ترافیک مشهد آغاز می‌کند و می‌تواند یک نقشه دقیق و با جزییات بسازد که تا امروز هم فعالیت خود را ادامه داده و به گفته عامل یکی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از بهترین نقشه‌ها محسوب می‌شود.

او - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از بزرگ شدن پروژه‌شان صحبت به میان آورد: «گاهی وقت‌ها می‌نشستیم و محصول خودمان را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با گوگل مپس مقایسه می‌کردیم و از اینکه میدیدیم ترافیک‌ها در هر دو نقشه دقیق و یکسان است ذوق می‌کردیم.»

تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

عامل به فیلتر شدن ویز در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پاییز سال گذشته اشاره می‌کند، موضوعی که باعث شد مسیریاب‌های بومی ناگهان سر زبان‌ها بیفتند و رقیب آنها یعنی مسیر یاب دال در یک موج رسانه‌ای خوب و قوی قرار بگیرد: «همان موقع بود که فهمیدم باید تصمیمی را که خیلی پیش‌تر از این اتخاذ می‌کردم را انجام دهیم. در همان زمان بود که تمام پروژه‌های در حال انجام را متوقف و روی توسعه مسیر یاب نشان برای کل کشور - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تمرکز کردیم.»

عامل می‌گوید دیدن یک رقیب که سرزبان‌ها افتاده و دست کاربران است، تیم آنها را تشویق به عملیاتی کردن هرچه زودتر پروژه می‌کرد و پروژه‌ای که شاید در حالت عادی چندین ماه به طول می‌انجامید در عرض پنج هفته سر و سامان گرفت:

«امروز آمارها می‌گوید ما بیش از دو - تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و نیم میلیون دانلود داریم و توانسته‌ایم به جایگاه خوبی برسیم. مسیریاب نشان کار خود را در کنار رقبای قدرتمند داخلی و خارجی ادامه خواهد داد.»

- تعمیرات یخچال سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل گون نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
رفقا سایت ***** یخچال سینجر R2 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone