تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13417.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

حسگر OV50A امنی‌ویژن با پوشش 100 درصدی فوکوس خودکار تشخیص فاز معرفی شد

شرکت «امنی ویژن» از حسگر جدید «OV50A» با فناوری تشخیص فاز چهارگانه (QPD) و کیفیت بالای تصویربرداری در محیط‌های با نور کم رونمایی کرد. حسگر جدید قرار است به عنوان دوربین اصلی یا دوربین فوق ...

شرکت «امنی ویژن» از حسگر جدید «OV50A» با فناوری تشخیص فاز چهارگانه (QPD) و کیفیت بالای تصویربرداری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - در محیط‌های با نور کم رونمایی کرد. حسگر جدید قرار است به عنوان دوربین اصلی یا دوربین فوق عریض در گوشی‌های پرچمدار مورد استفاده قرار گیرد.

حسگر 50 مگاپیکسلی OV50A با اندازه پیکسل 1.0 میکرون و اندازه سنسور 1/1.5 اینچ،‌ در رقابت با حسگر 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ با اندازه پیکسل 1.2 میکرون و سنسور 1/1.35 توسعه یافته است. حسگر جدید امنی ویژن برای دستیابی به فناوری QPD - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - و ایجاد پوشش 100 درصدی در فوکوس خودکار تشخیص فاز، تمام پیکسل را (در گروه‌های 2 در 2) بکار می‌گیرد. این فناوری مشابه سیستم لنز روی چپ 2 در 2  سونی بوده و روی کاغذ از روش پیکسل دوگانه سامسونگ بهتر است.

امنی ویژن ادعا می‌کند که فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز چهارگانه به صورت قابل توجهی عملکرد فوکوس خودکار را در شرایط محیطی با نور کم بهبود بخشیده و به ارتقای کیفیت تصویربرداری کمک می‌کند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران

از نظر خروجی ویدئویی، حسگر جدید امنی ویژن از تصویربرداری ویدیویی 8K با فناوری QPD با نرخ 30 فریم بر ثانیه و  4K با نرخ 60 فریم در ثانیه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - به همراه امکان فیلمبرداری اسلوموشن 1080 با نرخ 240 فریم و 720 پیکسل با نرخ 480 فریم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - بر ثانیه پشتیبانی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - می کند. این سنسور از رابط CPHY MIPI با حداکثر خروجی 3.5Gbps پشتیبانی می‌کند.

حسگر OV50A با استفاده از فناوری پیکسل باینینگ عکس‌هایی با کیفیت 12.5 مگاپیکسل و ویدیو با کیفیت 4K با اندازه پیکسل 2.0 میکرون را ثبت می‌کند که کیفیت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - خروجی در محیط‌های با نور کم را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - بهبود می‌بخشد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران

با فناوری QPD ، فوکوس خودکار به ویژه در شرایط با نور محیطی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - تاریک، سریعتر انجام می‌شود. همچنین این فناوری محاسبه فاصله را بهبود می‌بخشد و بنابراین افکت بوکه برای ثبت تصاویر پرتره دقیق‌تر خواهند بود.

قرار است نمونه حسگرهای  OV50A در فصل دوم 2021 برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر شیرگاه استان مازندران - تولیدکنندگان ارسال شود. البته  هنوز مشخص نیست کدام شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند برای اولین بار از این حسگر در دستگاه‌های خود استفاده خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone