تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20732.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن برتر برای ساخت خودکار ویدیو کلیپ

ویرایش ویدیو کار زمان‌بر و هزینه‌سازی است و از طرفی همه در آن تبحر و استعداد ندارند. به همین خاطر بوده که توسعه‌دهندگان طی سال‌های اخیر، هوش مصنوعی را به خدمت ویرایشگرهای ویدیو گرفته‌اند تا ...

ویرایش ویدیو کار زمان‌بر و هزینه‌سازی است و از طرفی همه در آن تبحر و استعداد ندارند. به همین خاطر بوده که - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توسعه‌دهندگان طی سال‌های اخیر، هوش مصنوعی را به خدمت ویرایشگرهای ویدیو گرفته‌اند تا بتواند وظیفه برش زدن تصاویر و به هم چسباندن آن‌ها - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و ساخت یک ویدیو کلیپ کوتاه را بر عهده بگیرد.

در این مقاله پنج اپلیکیشن خوب را با هم مرور می‌کنیم که می‌توانند به طور خودکار از تصاویر و ویدیوهای شما کلیپ‌های کوتاه بسازند. برای - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آشنایی با این - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپ‌ها تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

1. Google Photos

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

احتیاج چندانی به معرفی ندارد. به لطف بهره‌مندی از یک هوش مصنوعی پیشرفته، گوگل فوتوز چندین سال‌ است که می‌تواند به طور خودکار از عکس‌‌های شما کلیپ‌های هنرمندانه بسازد. عملکرد گوگل در انجام این کار یکتاست و واقعا رقیبی ندارد.

گوگل فوتوز معمولا ساخت خودکار کلیپ را بر اساس یک سری «مناسبت» انجام می‌دهد، به طور مثال سفر یا یک جشن تولد. در این حالت گوگل میان عکس‌های شما جستجو کرده و بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را بر اساس یکی سری دیتا گلچین می‌کند، کنار هم می‌چیند و در نهایت به شکل یک ویدیو کلیپ زیبا تحویل‌تان می‌دهد.

در گوگل فوتوز حتی می‌توانید در - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ساخت این کلیپ دستی هم ببرید. به این صورت که مثلا یک تم دلخواه (به عنوان مثال روز مادر) انتخاب کرده و به اپلیکیشن تفهیم کنید که تمرکزش در ساخت کلیپ باید روی چه چیزی یا چه کسی باشد. - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در این صورت فوتوز با تکیه بر هوش مصنوعی عکس‌هایی را برای کلیپ انتخاب می‌کند که از همه نظر زیبا و چشم‌نواز باشند. حتی اپلیکیشن روی اسلایدشوی خروجی موزیک مناسب هم می‌گذارد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Google Photos

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 179 / 51.7 مگابایت زبان:

2. Magisto

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

ویرایشگر نام آشنای مجیستو - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ساخت - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کلیپ و نماهنگ را به آسانی آب - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خوردن می‌کند. کافیست یک - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تم از پیش ساخته شده که به فضای عکس‌هایتان می‌خورد - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را انتخاب - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنید و سپس عکس‌ها - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و ویدیوهای منتخب - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و در نهایت انتخاب موسیقی. با انتخاب این موارد می‌توانید در عرض چند دقیقه یک ویدیو کلیپ موزیکال عالی تحویل بگیرید.

ویرایشگر مجیستو برای کسانی - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طراحی شده که هیچ تجربه‌ای از ویرایش ویدیو نداشته‌اند، بنابراین همه چیز آن به ساده‌ترین شکل ممکن پیش می‌رود. بعد از دریافت ویدیو کلیپ می‌توان به لطف ابزار داخلی اپلیکیشن آن‌ را به سادگی در شبکه‌های اجتماعی هم به اشتراک گذاشت.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Magisto - Video Editor

سازنده: Magisto by Vimeo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 179 / 86 مگابایت زبان:

3. Storyo

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

سادگی عکاسی با گوشی‌ و از طرفی افزایش حجم حافظه‌های داخلی در آن‌ها باعث شده که تقریبا گوشی همه پر شود از عکس‌هایی که در مناسبت‌های مختلف گرفته‌ایم. اما این عکس‌ها را می‌توان با جمع‌آوری کنار هم و در قالب - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک ویدیو کلیپ جاودانه کرد. اپلیکیشن Storyo دقیقا برای همین موضوع طراحی شده.

Storyo مثل تمام اپ‌های این مقاله می‌تواند از ترکیب عکس و ویدیوهای شما یک کلیپ جذاب بیافریند. اما تفاوت کارش اینجاست که انتخاب تصاویر و ویدیوهای ورودی را بر مبنای «زمان و تگ موقعیت جغرافیایی» آن‌ها انجام می‌دهد. با در اختیار داشتن این متادیتا Storyo می‌تواند محتوای تمام - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عکس‌ها و ویدیوهای به هم مرتبط شما را آنالیز کرده و - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بسته به - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جا و زمانی که آن‌ها را گرفته‌اید یک کلیپ زیبا و غافلگیرکننده ساخته و تحویلتان بدهد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Storyo

سازنده: Storymatik Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 139 / 40 مگابایت زبان:

4. Quik

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Quik از - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نظر تکنولوژی - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یکی از پیشرفته‌ترین - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن‌های این مقاله است. محصول خلاقانه GoPro در اصل برای ورزشکاران و ماجراجویان در طبیعت - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ساخته شده که بتوانند در کوه و دشت و صحرا، بدون معطلی و نیاز به داشتن ویرایشگر حرفه‌ای صحنه‌های جذاب ماجراجویی‌هایشان را به یک کلیپ جذاب تبدیل کنند.

رویه کار Quik به این صورت است که در ابتدا باید عکس‌ها و ویدیوهای مد نظرتان برای حضور در کلیپ را مشخص کنید. اگر این ویدیوها (یا عکس‌‌ها) با دوربین‌های GoPro تهیه - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده‌ باشند، اپلیکیشن با تکیه بر هوش مصنوعی خود چهره‌ها، لبخندها، سرعت و اتفاقات مهم را - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنالیز کرده و از ترکیب آن‌ها به صورت - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رندوم یک کلیپ موزیکال بسیار جذاب می‌آفریند.

اما اگر تصاویر با دوربین GoPro تهیه نشده باشند، کاربر می‌تواند خودش به طور دستی لحظه‌های دلخواهش برای حضور در کلیپ را برای اپلیکیشن مشخص کند. Quik در ساخت کلیپ سرعت بسیار بالایی دارد و کیفیت خروجی‌هایش آنقدر بالاست که اغلب اوقات افراد نمی‌توانند تشخیص بدهند که کلیپ‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده‌اند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Quik

سازنده: .GoPro, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 245 / 99 مگابایت زبان:

5. RealTimes Video Maker

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

RealTimes Video Maker یکی از اپ‌های کمتر شناخته شده این مقاله به شمار می‌آید که از توانایی ساخت خودکار ویدیو کلیپ (تقریبا مشابه Storyo) برخوردار است. این اپ - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فقط یک کلیک از شما می‌خواهد تا بتواند بهترین لحظات عکس‌ها و ویدیوهایتان را پیدا کرده و با اضافه - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کردن انیمیشن و موزیک پس‌زمینه از آن‌ها یک کلیپ جذاب بسازد.

مزیت RealTimes در اینجاست که امکان ویرایش دستی نسبتا خوبی هم به شما می‌دهد تا تسلط بهتری روی خروجی کارها داشته باشید. با این وجود به نظر می‌رسد که آخرین نسخه اپ در اجرای - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بعضی فرمان‌ها مشکلات - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و باگ‌هایی دارد و احتمالا همین باعث شده که اپلیکیشن - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نتواند روند محبوبیت خود را به خوبی طی کند. اما در هر صورت RealTimes یک اپلیکیشن رایگان است و امتحانش ضرری ندارد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

RealTimes Video Maker

سازنده: .RealNetworks, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 207 / 47 - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - درمورد ساخت خودکار ویدیو کلیپ

بهترین برنامه های ساخت ویدیو کلیپ برای اندورید چیست؟ 

 مجیستو، استوریو و گوگل فوتوز جزو بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی برای ساخت ویدیو کلیپ برای اندروید هستند.

بهترین برنامه های ساخت ویدیو کلیپ برای iOS چیست؟

 اپلیکیشن کوییک، استوریو و رئال تایم بهترین اپلیکیشن‌های ساخت ویدیو کلیپ برای سیستم عامل - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - iOS هستند.

بهترین - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برنامه های ساخت ویدیو آنلاین کدام ها هستند؟ - تعمیرات یخچال دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی -

انیماتو، یوتیوب ویدیو ادیتور، کالچرا و... جزو بهترین سرویس‌های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ورساز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
هیچ‌چی بوی خدماتی که اینتعمیرچی درست کرده بابام نیست. اغیمم دیگه نمی‌خرم یخچال دوو، بی‌دارو خراب می‌شه. ولی خب، با این‌حال تعمیرچی کارشون خوب بود. به دقت یخچال رو بررسی کردن و همه جاشو تمیز کردن. همین که دم در واستاد و نشون به کارشون دادیم خیال‌مون راحت شد. مرسی تعمیرچی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone