تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10322.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل در دهمین سالگرد درگذشت استیو جابز، صفحه اصلی وب‌سایتش را به بنیانگذارش اختصاص داد

استیو جابز ۱۰ سال پیش در چنین روزی بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت و حالا اپل با اختصاص صفحه اصلی وب‌سایتش به هم‌بنیانگذار این کمپانی، یادش را گرامی می‌دارد. در این صفحه تصاویر ...

استیو جابز ۱۰ سال پیش در چنین - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - روزی بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت و حالا اپل با اختصاص صفحه اصلی وب‌سایتش به هم‌بنیانگذار این کمپانی، یادش را گرامی می‌دارد. در این صفحه تصاویر و لینکی برای یک ویدیوی کوتاه وجود دارد که سخنان جابز را پخش - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌کند.

هم اکنون زمانی که وارد وب‌سایت رسمی اپل به نشانی Apple.com شوید، در بالای صفحه - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - تصویر بزرگ جابز و لینکی برای مشاهده ویدیویی - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - کوتاه از سخنانش را می‌بینید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران

در زیر این بخش، بیانیه خانواده جابز به چشم می‌خورد که به شرح زیر است:

«یک دهه از عزاداری و التیام خاطر می‌گذرد و - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - قدردانی ما به اندازه چیزی که از دست داده‌ایم، شده است. - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - هرکدام از ما راه خود را برای تسلی خاطر پیدا کرده‌ایم، اما ما در یک مکان زیبا از عشق استیو و برای آنچه به ما آموخت، دور هم جمع شده‌ایم.

برای تمام هدایای استیو، - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - این قدرت استیو به عنوان یک آموزگار بود - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - که ماندگار شد. او به ما آموخت که می‌توانیم پذیرای زیبایی‌های جهان باشیم، در مورد ایده‌های جدید کنجکاو باشیم و اطراف را ببینیم و بیشتر از همه، در ذهن ابتدایی‌مان فروتن باشیم. هنوز چیزهای زیادی وجود دارند که از چشمان او می‌بینیم، اما استیو به ما یاد داد که حواسمان به خودمان باشد. او به ما لوازم زندگی کردن داد و - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - حواسش به ما بود.

یکی از مهم‌ترین منابع دلداری ما، ارتباط استیو با زیبایی بود. دیدن هر چیز زیبایی او را به یاد ما می‌آورد. او هرگز ایمان خود به زیبایی وجود را از دست نداد. حافظه برای آنچه در - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - قلب ما وجود - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - دارد، کافی نیست. ما عمیقا دلتنگش هستیم و از اینکه به عنوان همسر و پدر او را در کنارمان داشتیم، خوشحال بودیم.»

در کنار وب‌سایت اپل، مدیر طراحی سابق این کمپانی یعنی «جانی آیو» هم ساعاتی پیش یک - تعمیرات یخچال کرال در شهر شیرگاه استان مازندران - متن احساسی درباره استیو جابز منتشر کرد که در آن خاطرات همکاری‌اش با مدیرعامل سابق اپل به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone