🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41654.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

به روزرسانی تازه اسنشال فون، بسیاری از مشکلات دوربین را حل می کند

یکی از بدترین ویژگی های اسنشال فون، یعنی دوربین آن اخیراً به روزرسانی تازه ای دریافت کرده که به دستگاه در ثبت تصاویری با کیفیت تر کمک کرده و آن را همگام با سایر پرچمداران ...

یکی از بدترین ویژگی های اسنشال فون، یعنی دوربین آن اخیراً به روزرسانی تازه ای دریافت کرده که به دستگاه در ثبت تصاویری با کیفیت تر کمک کرده و آن را همگام با سایر پرچمداران اخیر قرار می دهد. با این آپدیت تازه، سرعت و کیفیت تصاویر باید بهبود یابد و کمپانی اسنشال - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در بلاگ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پست تازه خود، به ویژگی های جدیدی که همراه با آپدیت به ارمغان آورده می شوند پرداخته است.

پیش از نصب آپدیت دوربین، کاربران باید ابتدا بیلد NMI81C سیستم را نصب کنند که پرفورمنس را بهبود بخشیده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و برخی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باگ ها را رفع می کند. روند دریافت به روزرسانی دوربین چندان طولانی نخواهد بود. و تنها 72 مگابایت حجم دارد.
بعد از نصب به روزرسانی اسنشال فون، می توانید به سراغ آپدیت دوربین بروید. برای این کار کافی است به استور گوگل پلی رفته و اپلیکیشن Camera را به روزرسانی کنید. با دریافت آپدیت، تغییرات به وجود آمده به شرح زیر خواهد بود:

  • افزایش سرعت ثبت تصاویر در شرایط معمولی و کم نور و کاهش آن به کمتر از یک - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ثانیه (بیش از 40 درصد سریع تر)
  • بهبود روشنایی و عملکرد در شرایط کم نور
  • صدابرداری فضایی هنگام فیلم برداری 360 درجه ای (مورد پشتیبانی در دستگاه، فیسبوک و یوتوب)
  • استفاده از دکمه های صدا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به عنوان دکمه شاتر در حالت 360 درجه ای
  • اضافه شدن تایمر به حالت 360 درجه ای دوربین
  • رفع باگ ها و بهبود عملکرد کلی

به گفته اسنشال، بهبودهای بیشتری برای دوربین در دست کار است و به زودی می توان منتظر قابلیت هایی مانند دامنه داینامیک - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بالا، استریم 360 درجه ای زنده روی فیسبوک و پریسکوپ، حالت پرتره و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حالت پیشرفته نیز بود. تمام این قابلیت های تازه، از طریق گوگل پلی به دوربین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اسنشال فون افزوده می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone