🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41652.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

برنامه Japan Display برای کنار زدن سامسونگ در قرارداد تامین نمایشگرهای OLED آیفون

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما باید پذیرفت که برنده واقعی تولد موبایل آیفون X با نمایشگر OLED، رقیب دیرینه اپل، سامسونگ است. همین موفقیت چشمگیر سبب شده تا کمپانی Japan Display نیز با یک سرمایه گذاری ...

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - باید پذیرفت که برنده واقعی تولد موبایل آیفون X با نمایشگر OLED، رقیب دیرینه اپل، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - سامسونگ است. همین موفقیت چشمگیر سبب شده تا کمپانی Japan Display نیز با یک سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - دلاری چشم طمع خود را به قراردادهای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - میلیاردی تامین نمایشگرهای OLED برای محصولات بعدی اپل بدوزد.

درآمد سامسونگ از فروش آیفون X در حدود ۱۴ میلیارد دلار خواهد بود

طبق پیش بینی موسسه تحقیقاتی Counterpoint، در ۲۰ ماه اول عرضه آیفون ۱۰ اپل، شرکت کره ای می تواند درآمدی بالغ بر ۱۴.۳ میلیارد دلار را به جیب بزند. در واقع، درآمد ناشی از تامین نمایشگرهای مورد نیاز موبایل پرچمدار اپل برای سامسونگ، حتی از درآمد این شرکت بابت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - فروش ۲۰ ماهه نخست گلکسی S8 نیز فراتر خواهد رفت.

حتی اگر نتوان به این پیش بینی ها اعتماد کرد، باز هم کاملاً واضح است که تقاضا برای نمایشگرای OLED در یکی دو سال آینده به شکل دیوانه واری افزایش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - خواهد یافت.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان

ال جی هم برنامه های بلند مدت خود را تغییر داده و مبالغ نسبتاً هنگفتی را برای توسعه زیرساخت های خود جهت تولید نمایشگرهای OLED در ابعاد کوچک صرف کرده است. اما به نظر می رسد آنها در این بازار تنها نیستند و کنسرسیوم ژاپنی Japan Display نیز با دست پر به این رقابت وارد شده است.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، ژاپنی ها سرمایه ۹۰۰ میلیون دلاری خود را صرف تامین گواهی ها، توسعه تکنولوژی ها و گسترش تاسیسات تولید خود برای ورود کاملاً جدی به چرخه تامین نمایشگرهای OLED خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان

تکنولوژی اختصاصی Japan Display یعنی JOLED همین حالا نیز سرمایه گذاران متعددی از جمله سونی و کانن را به سمت خود جلب کرده است. این تکنولوژی در صورت نهایی شدن می تواند هزینه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - های تولید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - چنین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمایشگرهایی را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان

سامسونگ در حال حاضر با اختلاف زیاد بزرگترین تولید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - کننده صفحه های نمایش با تکنولوژی OLED در ابعاد کوچک در دنیاست و دیگر رقبا چون ال جی و Japan - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - Display فاصله ای چند ساله تا رسیدن به آن دارند. با این وجود گسترش شتابان این بازار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندر انزلی استان گیلان - باعث خواهد شد که در نهایت محصولات هیچ شرکتی بدون مشتری باقی نماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone