🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14010.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ می‌خواهد قابلیت ارسال پیام صوتی را بازطراحی کند

وب‌سایت «WABetaInfo» ویدیوی کوتاهی از ضبط پیام صوتی در پیام‌رسان واتس‌اپ منتشر کرده که شکل موج جدید این قابلیت را به نمایش می‌گذارد و البته می‌توان پیش از ارسال پیام، آن را نیز گوش کرد. ...

وب‌سایت «WABetaInfo» ویدیوی کوتاهی از ضبط پیام صوتی در پیام‌رسان واتس‌اپ منتشر کرده که شکل موج جدید این قابلیت را به نمایش می‌گذارد و البته می‌توان پیش از ارسال پیام، آن را نیز گوش کرد. انتظار می‌رود این ویژگی‌ در آینده نه چندان دور در اختیار کاربران قرار بگیرد.

با توجه به گزارش‌ منتشر شده، واتس‌اپ در حال حاضر این قابلیت را به صورت محدود برای کاربران سیستم عامل iOS تست می‌کند ولی هنوز نسخه بتا آن در دسترس عموم کاربران قرار ندارد.

اردیبهشت‌ماه امسال همین وب‌سایت در گزارش دیگری گفته بود که واتس‌اپ درنظر دارد روی توسعه قابلیت کاربردی و جدید گوش دادن به پیام صوتی قبل از ارسال برای کاربران هر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - دو سیستم عامل اندروید و iOS کار‌ کند. حالا گزارش جدید، دمویی از تست این قابلیت در سیستم عامل iOS را نشان می‌دهد.

دموی تهیه شده از قابلیت جدید توسط وب‌سایت WABetaInfo - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - نشان می‌دهد وقتی کاربر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - در حال ضبط پیام صوتی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - است،‌ امواج صوتی دقیقا مشابه زمان ضبط کردن پیام صوتی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - در اینستاگرام قابل رویت است. همان‌طور که گفته شد، این ویژگی هنوز در دسترس عموم کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - ندارد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان

در حین ضبط صدا، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - امواج صوتی در زمان واقعی نمایش داده می‌شوند. کاربر می‌تواند در حین ضبط، عملیات را متوقف کرده و پیام صوتی را گوش دهد. در حال حاضر کاربران واتس‌اپ چنین امکانی را در اختیار ندارند و نمی‌توانند قبل از ارسال پیام، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - صدای خود را بشنوند.

ممکن است بارها برای شما چنین وضعیتی پیش آمده باشد که پیام صوتی را برای مخاطبی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - ارسال کرده باشید ولی بعد از ارسال با گوش دادن به همان پیام صوتی متوجه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - شده‌اید که بهتر بود پیام خود را به شکل دیگری مطرح می‌کردید. در چنین شرایطی معمولا مجبور می‌شویم پیام صوتی ارسال شده را حذف کنیم و مخاطب به راحتی متوجه می‌شود که ما پیامی را ارسال کرده و پشیمان شده‌ایم.

ویژگی جدید واتساپ به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مریوان استان کردستان - کاربران کمک می‌کند تا بتوانند قبل از ارسال پیام، به صدای ضبط شده گوش دهند و بعد از حصول اطمینان نسبت به ویس ضبط شده، آن را برای مخاطب یا مخاطبان احتمالی خود ارسال کنند. هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد زمان انتشار قابلیت جدید مطرح نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone