🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14009.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

حداقل سیستم مورد نیاز برای استفاده از ویندوز ۱۱ رسماً اعلام شد

مایکروسافت در کنار معرفی رسمی ویندوز ۱۱، اقدام به انتشار حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب سیستم‌عامل جدیدش نیز کرده است. کاربرانی که دارای دستگاه‌هایی با حداقل مشخصات گفته شده باشند، می‌توانند از پاییز اقدام ...

مایکروسافت در کنار معرفی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - رسمی ویندوز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - ۱۱، اقدام به انتشار حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب سیستم‌عامل جدیدش نیز کرده است. کاربرانی که دارای دستگاه‌هایی با حداقل مشخصات گفته شده باشند، می‌توانند از پاییز اقدام به نصب - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - ویندوز ۱۱ کنند. در لیست زیر می‌توانید جزئیات اعلام شده از سوی مایکروسافت را مشاهده کنید.

بزرگ‌ترین تغییر صورت گرفته در حداقل سیستم مورد نیاز نسبت به نسل قبل، حذف نسخه ۳۲ بیتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - و پشتیبانی از پردازنده‌های ۶۴ بیتی است. مایکروسافت اعلام کرده که در آینده نیز قصد انتشار نسخه ۳۲ بیتی را نخواهد داشت، اما نرم‌افزارهای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - ۳۲ بیتی همچنان می‌توانند در ویندوز ۱۱ اجرا شوند. همچنین حداقل صفحه نمایش ۹ اینچی برای اجرای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - سیستم‌عامل جدید مایکروسافت باعث می‌شود تا شاهد عرضه تبلت‌های ۸ اینچی یا کوچک‌تر مبتنی بر آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - نباشیم.

حداقل مقدار فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز ۳۲ گیگابایتی در ویندوز ۱۰ اکنون به ۶۴ گیگابایت افزایش یافته است. این مسئله برای حافظه رم نیز صادق است و دیگر دستگاه‌های دارای ۲ گیگابایت رم نمی‌توانند به جدیدترین نسخه ویندوز مجهز شوند. اگر دستگاه شما از بایوس UEFI با پشتیبانی از Secure Boot و TPM 2.0 بهره نمی‌برد، مایکروسافت هیچ تضمینی در اجرای صحیح ویندوز ۱۱ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - نمی‌دهد.

اعلام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ۱۱ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - از سوی مایکروسافت، باعث می‌شود تا بتوانیم مشخصات ارزان‌ترین لپتاپ‌ها و تبلت‌های آینده را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - بدانیم. دیگر خبری از رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در محصولات جدید ویندوزی نخواهد بود؛ اگرچه در گذشته هم دستگاه‌هایی با چنین مشخصاتی به ندرت تولید می‌شدند. حال باید دید این پیش نیازها، در سال پیش رو چه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - تغییراتی در حداقل‌های سخت‌افزاری سازندگان مختلف ایجاد خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone