🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33108.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پلتفرم سامسونگ DeX احتمالاً وایرلس شود

به گفته یکی از ادمین های فروم سامسونگ اروپا، این کمپانی مشغول توسعه راهکاری وایرلس برای پلتفرم DeX خود است. چنین کاری می تواند به محبوبیت هرچه بیشتر DeX کمک کند چرا که آن دسته ...

به گفته یکی از ادمین های فروم سامسونگ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - اروپا، این کمپانی مشغول توسعه راهکاری وایرلس برای پلتفرم DeX خود است. چنین کاری می تواند به محبوبیت هرچه بیشتر DeX کمک کند چرا که آن دسته از دیوایس هایی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - که از این قابلیت پشتیبانی می کنند یا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - به داک مخصوص DeX یا دانگل USB-C - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - نیز دارند که مورد دوم هم اکنون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - تنها با گلکسی نوت 9 سازگار است.

این شایعه زمانی در فضای مجازی پیچید که یکی از ادمین های فروم سامسونگ به سوال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - یکی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - کاربران مبنی بر اینکه شاهد راهکاری وایرلس برای سامسونگ DeX خواهیم بود یا خیر پاسخ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - داد. این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - مدیر که با نام کاربری ChrisM شناخته می شود گفت: «آنها مشغول کار روی اتصال وایرلس برای DeX هستند اما ابتدا باید چند بهبود ایجاد شود. هنوز تاریخ دقیقی برای تعبیه این تکنولوژی جدید وجود ندارد.»

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان

این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - امکان وجود دارد که راهکار جدید سامسونگ نیازمند یک دانگل باشد؛ درست مانند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - کاری که گوگل با کروم کست انجام داد. در این صورت قادر به گرفتن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - خروجی از موبایل یا تبلت سامسونگ خود، بدون نیاز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - به داک مخصوص یا کابل USB C که مستقیماً به دستگاه متصل می شود خواهید بود. اما این امکان هم وجود دارد که راهکار سامسونگ کاملاً نرم افزاری باشد.

از طرف دیگر، شاید هم با نوعی قابلیت انحصاری در تلویزیون های سامسونگ طرف باشیم که بر مبنای سیستم Smart View توسعه می یابد اما تنها با اسمارت فون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - ها و تلویزیون های سامسونگ سازگاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - دارد. اگرچه هنوز هیچ چیز درباره پلتفرم وایرلس سامسونگ DeX نمی دانیم، این نخستین باری نیست که یک شرکت فعال در حوزه تکنولوژی به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - سراغ چنین ایده ای می رود. برای افراد نا آشنا باید گفت که سیستم سامسونگ DeX شباهت زیادی به دیگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - راهکارهای اسمارت فون-دسکتاپ وایرلس، مانند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - سیستم Continuum ویندوز دارد؛ کاربر از یک داک برای نمایش محتویات اسمارت فون خود در فرمتی شبیه به دسکتاب روی مانیتور استفاده می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone