🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22585.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: افزایش رایگان سرعت اینترنت خانگی به ۱۶ مگابیت بر ثانیه

«محمدجواد آذری جهرمی» بامداد دوشنبه در توییتر خود خبر از افزایش رایگان سرعت اینترنت خانگی کاربران به ۱۶ مگابیت بر ثانیه داد. به گفته جهرمی ‏با آغاز مجدد کلاس‌های مجازی مدارس و دانشگاه‌ها، به شرکت‌های اینترنت خانگی ...

«محمدجواد آذری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - جهرمی» بامداد دوشنبه در توییتر خود خبر از افزایش رایگان سرعت اینترنت خانگی کاربران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - به ۱۶ مگابیت بر ثانیه داد. به گفته جهرمی ‏با آغاز مجدد کلاس‌های مجازی مدارس و دانشگاه‌ها، به شرکت‌های اینترنت خانگی ابلاغ شده که تا پایان اردیبهشت سرعت تمام مشترکین خود را رایگان به ۱۶مگابیت ارتقا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - دهند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان

پیش‌تر در خبرها خواندید که به خاطر خانه نشینی و قرنطینه مردم سراسر دنیا، فشار بر شبکه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - های اینترنتی در کشورهایی نظیر ایتالیا، ایران، فرانسه، اسپانیا و انگلستان که بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را دارند از بقیه کشورها بیشتر شده و در نتیجه این کشورها با افت کیفیت و سرعت اینترنت روبرو هستند.

در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - ایران شیوع کرونا و خانه‌نشینی بسیاری از مردم و همچنین برگزاری کلاس‌های آنلاین به صورت مجازی در پیام‌رسان‌ها و سایت‌های متفاوت، باعث شده که حجم استفاده از اینترنت خانگی کشور چند برابر شود و این مساله باعث افت و کندی سرعت اینترنت بسیاری از کاربران شده است. وزارت ارتباطات به همراه شرکت‌های عرضه کننده اینترنت خانگی تاکنون اقداماتی نظیر اعطای ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان را برای جلب رضایت مشترکین انجام داده‌اند و حالا قصد ارتقای سرعت کلیه مشترکین را دارند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان
ارتقای سرعت اینترنت و عملیاتی شدن واقعی آن بسته به موارد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - گوناگونی نظیر سیم‌کشی مخابراتی منازل و دیگر مسائل فنی دارد، به عنوان مثال این عکس نشان دهنده سرعت یک کاربر دارای سرعت اینترنت خانگی ۸ مگابیت است - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - که کیفیت لازم را دریافت نمی‌کند و نه قبلا و نه پس از دستور وزیر ارتباطات این موضوع بهبود نیافته است.

وزیر ارتباطات تاکید کرده که افزایش سرعت به ۱۶ مگابیت منجر به رشد ۷ درصدی پهنای باند کشور شده است. صحبت وزیر ارتباطات مبنی بر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - افزایش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - سرعت کاربران تا ۱۶ مگابیت در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از کاربرانی که هم‌اکنون هم دارای همین سرعت هستند، کیفیتی معادل نصف آن را دریافت می‌کنند و تماس‌ها با پشتیبانی شرکت‌های ارائه کننده اینترنت هم فایده‌ای ندارد. همچنین باید گفت که بر اساس صحبت‌های وزیر ارتباطات با دیجیاتو، تنها ۱۶ درصد مشترکین می‌توانند سرعت ۸ تا ۱۶ مگابیت را دریافت کنند:

«۳۰ درصد از خطوط مسی ما بالای ۲ مگابیت بر ثانیه آپ نمی‌شوند. تنها ۱۶ درصد از مشترکین ما می‌توانند سرعت ۸ تا ۱۶ مگابیت را دریافت کنند. عمده مشتریان ADSL سرعتی بین ۲ الی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - ۸ مگابیت دارند که اصلاً سرعت قابل قبولی برای امروز نیست.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان

در واقع به نظر می‌رسد دستوری که از سوی وزیر ارتباطات صادر شده تنها شامل ۱۶ درصد از مشترکین اینترنت ثابت با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - جمعیتی تقریبا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - ۸.۸ میلیون نفر بشود چرا که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - خطوط مسی و دیگر مشکلات فنی این اجازه را به کاربران نمی‌دهد که سرعت‌های ۸ تا ۱۶ مگابیت را در هر حالتی بتوانند تجربه نمایند. (البته توجه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - به این نکته هم لازم است که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - وزیر ارتباطات این آمار را در بهار سال ۹۸ داده بود.)

باید گفت پروژه‌ ارتقای اینترنت از ADSL به VDSL در استان تهران و قم که پیش‌تر توسط وزیر ارتباطات اعلام شده بود، پروژه جالب توجه‌تری خواهد بود و باید دید که بر اساس وعده او آیا ثبت نام VDSL از امروز آغاز خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone