تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24167.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ششمین آزمون برنامه‌نویسی «جاواکاپ» برگزار می‌شود

ششمین مسابقه و آزمون عمومی برنامه‌نویسی جاواکاپ، با موضوع برنامه‌نویسی جاوا، مهرماه و آبان‌ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. انجمن جاواکاپ، اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که از مهمترین آنها آموزش رایگان ...

ششمین مسابقه و آزمون عمومی برنامه‌نویسی جاواکاپ، با موضوع برنامه‌نویسی جاوا، مهرماه و آبان‌ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

انجمن جاواکاپ، اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که از مهمترین آنها آموزش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - رایگان و ارتقا سطح کیفی برنامه‎نویسان جاوا، جهت حضور در بازار کار از طریق انتشار ویدیوهای آموزشی رایگان، خودآزمون‌ها، برگزاری سالانه آزمون و اعطای گواهی‎نامه است. شرکت‌های مختلف به خصوص - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - حامیان مسابقه، در انتظار نتایج مسابقه و مشاهده کارنامه شرکت‌کنندگان و در نهایت رقابت با هم برای جذب و استخدام نفرات برتر هستند. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - امسال هم شرکت‎های بزرگی مانند اسنپ، مشاوران نرم‎افزاری اعوان و پژوهش و توسعه ناجی از حامیان اصلی آزمون جاواکاپ هستند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان

در آزمون امسال هم، یک بخش جدید اضافه شد است. در ششمین آزمون جاواکاپ، علاقه‎مندان برای اولین بار می‎توانند علاوه برای جاوای استاندارد (Java SE) در حوزه جاوای سازمانی (Java EE) هم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - به سنجش خود و رقابت با دیگران بپردازند. این بخش جدید، برای شرکت‎های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - نرم‎افزاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - که به دنبال جذب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - برنامه‎نویس جاوا هستند، بسیار جذاب است.

جاواکاپ در دو مرحله کتبی و عملی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - برگزار می‎شود. آزمون کتبی به صورت چندگزینه‌ای در تاریخ جمعه ۱۹ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۴ در دانشگاه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - شهید بهشتی برگزار می‌شود. به افرادی که حد نصاب لازم را کسب می‌کنند، در چند سطح گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.سپس تعداد محدودی از افرادی که از آزمون کتبی بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، به مسابقه فینال دعوت می‌شوند که به صورت عملی در تاریخ جمعه ۱۰ آبان‌ماه به صورت حضوری در دانشگاه شهید بهشتی تهران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - برگزار خواهد شد. اختتامیه آزمونمسابقات نیز در بعدازظهر همان روز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

جایزه نفر اول مسابقه تا ۶ میلیون تومان، نفر دوم تا ۳ میلیون تومان و نفر سوم تا ۲ میلیون تومان خواهد بود و حداقل به ۱۰ نفر اول مسابقه نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. البته بسیاری از افرادی که در آزمون‌های جاواکاپ شرکت می‌کنند، فراتر از دغدغه‌ی کسب موقعیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - شغلی و یا دریافت جایزه، دغدغه محک و سنجش آموخته‌های خود را دارند. به همین دلیل است که هر سال شرکت‌کنندگانی از سنین مختلف در این آزمون شرکت می‌کنند. افرادی که تا کنون در آزمون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - امسال ثبت‌نام کرده‌اند بین ۱۶ تا ۴۰ سال سن دارند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان

در روز مسابقه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - فینال و پس از آزمون عملی، یک همایش نیم‌روزه علمی موسوم به «جاواویژن» با چند سخنرانی علمی از افراد نخبه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - صنعت کشور برگزار شده و نهایتا در مراسم اختتامیه هم به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود. البته بخش جذاب دیگری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - که در حاشیه این آزمون وجود دارد و آن معرفی دانشگاه و شرکت برتر است. شرکت و دانشگاه برتر، بر اساس نتایج شرکت‎کننده‎هایی که مشغول به کار در آن شرکت و یا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - مشغول به تحصیل در آن دانشگاه هستند که از طرف جاواکاپ یک تندیس یادبود به آن‎ها اهدا می‎شود.

اولین دوره آزمون جاواکاپ در سال ۹۲ و در دانشگاه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - شریف برگزار شد. سه دوره اول فقط شامل آزمون کتبی چند گزینه‌ای بودند. از دوره چهارم، آزمون فینال عملی و از دوره پنجم، همایش علمی جاوا ویژن با سخنرانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - نخبگان صنعت نرم‎افزار کشور هم به این مسابقات افزوده شد. این افزایش کیفیت، از یک طرف در استقبال بیش از پیش برنامه‎نویسان جاوا و از طرف دیگر از افزایش علاقه شرکت‎های نرم‎افزاری به حمایت از این آزمون کاملا مشهود است.

علاقمندان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نهاوند استان همدان - برای شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جاواکاپ و صفحه مربوط به آزمون جاوا، مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone