🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11823.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دستیار هوشمند گوگل بدون اطلاع کاربران صدای آن‌ها را ضبط می‌کند

نمایندگانی از گوگل می‌گویند، دستیار هوشمند این شرکت گاهی بدون اطلاع کاربر و حتی زمانی که دستیار هوشمند فعال نیست، می‌تواند صدای کاربر را ضبط کند. ظاهرا کارمندان گوگل بعضا به صداهای ضبط شده گوش ...

نمایندگانی از گوگل می‌گویند، دستیار هوشمند این شرکت گاهی بدون اطلاع کاربر و حتی زمانی که دستیار هوشمند فعال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - نیست، می‌تواند صدای کاربر را ضبط کند. ظاهرا کارمندان گوگل بعضا به صداهای ضبط شده گوش می‌دهند.

به گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت «IndiaToday»، نمایندگان گوگل به هیئتی از دولت هند این اطلاعات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - را منتقل کرده‌اند. البته گوگل نیز پیش از این چنین موضوعی را تایید کرده بود. اما این منابع آگاه ادعا می‌کنند که دستیار هوشمند گوگل حتی در مواقعی که کاربران از این ابزار هوشمند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - استفاده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - نمی‌کنند و دستیار هوشمند را فراخوانی نکرده‌اند نیز می‌تواند صدای کاربر را شنود کرده و آن را به راحتی ضبط کند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر  داراب استان فارس

گوگل پیش از این ادعا کرده بود که کارمندان این شرکت برای بهبود فناوری تشخیص گفتار دستیار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - هوشمند گوگل برای زبان‌های مختلف به مکالمات ضبط شده گوش می‌دهند. البته به گفته گوگل تنها بخشی از صدا برای کارمندان آن قابل دسترسی است و آن‌ها به مکالمات حساس کاربران گوش نمی‌دهند. با این حال، نحوه تمایز مکالمات حساس و عمومی توسط گوگل مشخص نیست. همچنین باید عنوان کرد که در سال ۲۰۱۹ یکی از بازرسان گوگل اطلاعات صوتی محرمانه‌ای را به یک رسانه خبری بلژیکی ارائه کرده بود.

علاوه بر این، درباره این موضوع که چرا دستیار هوشمند گوگل بدون فراخوانی توسط کاربران نسبت به ضبط صدا اقدام می‌کند، هیچ توضیحی ارائه نشده است. همانطور که می‌دانیم دستیار گوگل برای شروع کار خود به شنیدن جمله "Hey Google" یا "OK Google" نیاز دارد اما اگر موارد اشاره شده در این خبر صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد گوگل قوانین مربوط به حریم خصوصی کاربران خود را نقض - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - کرده است. در سیاست‌های گوگل آمده‌ است:

«گاهی اوقات، دستیار هوشمند ممکن است صدای اطراف خود را به درستی تشخیص ندهد و علی رغم میل کاربران فعال شود. در صورت مواجهه با چنین اتفاقی، به دستیار اعلام کنید: «Hey Google، that was not for - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - you» و دستیار آخرین چیزی که به گوگل ارسال کرده بود را حذف خواهد کرد.»

باید در نظر داشت که مکالمات کاربران با دستیار هوشمند گوگل در هر زمانی قابل حذف شدن است. اما مشخص نیست این داده‌ها شامل مواردی که در مورد آن صحبت شده و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر داراب استان فارس - ادعا می‌شود بدون اطلاع ضبط شده‌اند نیز می‌شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone