🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11824.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوهای جدید گلکسی زد فلیپ ۳ طراحی آن را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

هرچند زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی‌‌های تاشو سامسونگ مانند گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ باقی نمانده، یکی از منابع آگاه بازار، ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر ...

هرچند زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی‌‌های تاشو سامسونگ مانند گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ باقی نمانده، یکی از منابع آگاه بازار، ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر کرده که که طراحی کامل آن را به تصویر می‌کشد.

«ایوان بلس» (evleaks) افشاگر محبوب گوشی‌های موبایل، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - ویدیو ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ با ترکیب رنگ متنوع در توییتر به اشتراک گذاشته است. در این ویدیوها گوشی تاشو آینده سامسونگ در چهار رنگ مشکی، طلایی، سبز زیتونی و بنفش دیده می‌شود و به نظر می‌رسد همچنان شاهد ماژول دوربین دوگانه‌ مشابه گوشی گلکسی زد فلیپ اصلی باشیم. با این حال اکنون مشخص شده است که این گوشی به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - جای نمایشگر کوچک ۰.۹۸ اینچی نسخه‌های قبلی، از نمایشگر بزرگتر (۱.۹ اینچی) بهره خواهد برد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان

همچنین در ویدیوهای فاش شده از گوشی گلکسی زد فلیپ ۳، سنسور اثر انگشت ، نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با حاشیه‌های بسیار باریک، اسلات مخصوص سیم کارت، اسپیکر، ماژول دوربین دوگانه و پورت USB Type-C آن به تصویر کشیده شده است. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد استفاده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - از روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر است که می‌تواند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - نشان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - دهد نسل بعدی گلکسی زد فلیپ بدون بهره‌مندی از دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، حافظه رم ۸ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی و شارژ سریع بی‌‌سیم Qi - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان - بهره خواهد برد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان

همچنین این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و ماژول دوربین آن از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. برای تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آبیک استان زنجان

در رندرهایی که اخیرا از این گوشی تاشو منتشر شده بود تاریخ ۱۱ آگوست مصادف با ۲۰ مردادماه را روی نمایشگر آن دیده می‌شود. این تاریخ احتمالا زمان مراسم بعدی آنپکد سامسونگ خواهد بود؛ جایی که علاوه بر این گوشی باید شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴ هم باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone