🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11835.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اوپو فایند ایکس ۲ پس از بروزرسانی نرم‌افزاری به رم مجازی مجهز می‌شود

در چند سال گذشته، گوشی‌های زیادی از حافظه رم مجازی استفاده می‌کنند. اکنون گوشی پرچمدار سال گذشته اوپو یعنی ایکس ۲ نیز پس از بروزرسانی نرم‌افزاری به این قابلیت مجهز می‌شود. ویژگی حافظه رم مجازی ...

در چند سال گذشته، گوشی‌های زیادی از حافظه رم مجازی استفاده می‌کنند. اکنون گوشی پرچمدار سال گذشته اوپو یعنی ایکس ۲ نیز پس از بروزرسانی نرم‌افزاری به این قابلیت مجهز می‌شود.

ویژگی حافظه رم مجازی باعث می‌شود گوشی‌ها از حافظه داخلی خود به عنوان رم استفاده کنند، بنابراین در صورت نیاز انعطاف‌پذیری و سرعت بیشتری را ارائه خواهند کرد. اکنون که این ویژگی برای گوشی فایند ایکس ۲ اوپو فعال شده است، کاربرانی که بروزرسانی نرم‌افزاری CPH2023_11.C.68 ژوئن ۲۰۲۱ را دریافت کرده باشند، می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان

نکته جالب دیگری که می‌توان به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - آن اشاره کرد این است که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - این قابلیت را از طریق - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - بخش تنظیمات دستگاه نیز می‌توان تغییر داد. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - برای انجام این کار پس از انجام آپدیت لازم است به بخش تنظیمات گوشی بروید و گزینه RAM - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - option را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید میزان حافظه رم افزایشی مورد نیاز خود را مشخص کنید.

با استفاده از قابلیت حافظه رم مجازی در گوشی اوپو Find X2 می‌تواند رم دستگاه خود را به میزان ۷ گیگابایت افزایش دهید. البته گزینه‌های دیگری مانند ۳ گیگابایت و ۵ گیگابایت حافظه رم افزایشی نیز در دسترس کاربران قرار دارد. در حال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - حاضر این ویژگی فقط در برخی از گوشی‌های فایند X2 اوپو ارائه شده است و انتظار می‌رود در آینده گوشی‌های بیشتری از طریق بروزرسانی نرم‌افزاری این ویژگی را دریافت کنند.

قابل ذکر است که برادر بزرگتر این گوشی یعنی «فایند X2 پرو» اوپو هنوز این ویژگی را دریافت نکرده است. با این وجود، به نظر می‌رسد در آینده شاهد حضور این قابلیت در نسخه پرو این گوشی نیز باشیم.

گوشی رنو۶ پرو ۵G اوپو که قرار است در تاریخ ۲۳ تیرماه عرضه شود نیز از ویژگی حافظه رم مجازی برخوردار خواهد بود. با این وجود هنوز مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تالش استان گیلان - این گوشی در چه گزینه‌هایی وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرانک نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر روستای سوارپشت تالش تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در روستای سوارپشت شهر تالش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone