🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11809.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ویوو روی توسعه گوشی عجیبی مجهز به دوربین پهپادی با قابلیت پرواز کار می‌کند

ویوو ظاهرا روی توسعه موبایلی متفاوت و عجیب کار می‌کند که دوربین آن از بدنه دستگاه جدا می‌شود و مانند یک مینی‌ پهپاد می‌تواند به پرواز دربیاید و تصویربرداری کند. مستندات پتنت ثبت شده ویوو ...

ویوو ظاهرا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - روی توسعه موبایلی متفاوت و عجیب کار می‌کند که دوربین آن از بدنه دستگاه جدا می‌شود و مانند یک مینی‌ پهپاد می‌تواند به پرواز دربیاید و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - تصویربرداری کند.

مستندات پتنت ثبت شده ویوو در مورد این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که یک مینی پهپاد اختصاصی در بدنه گوشی قرار گرفته است. ماژول دوربین این گوشی دارای چهار پروانه، دو دوربین دوگانه، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - سه سنسور مجاورت مادون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - قرمز و یک باتری اضافی است. وبلاگ LetsGoDigital تصویری از این پتنت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - به اشتراک گذاشته تا نحوه کارکرد این گوشی عجیب و غریب را نشان دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم

 

با این وجود که گوشی مفهومی ویوو قرار است برای عکاسی و فیلمبرداری پرواز کند، احتمال برخورد آن با سایر اجسام زیاد خواهد بود و این شرکت به همین منظور سعی کرده با استفاده از سنسورهای مجاورت از برخورد گوشی با موانع جلوگیری کند. همچنین دوربین دستگاه، هنگام پرواز می‌تواند موقعیت خود را تغییر دهد که با این وجود انتظار می‌رود یک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - دوربین در جلوی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - ماژول و دیگری در بالای آن قرار بگیرد.

ویوو پتنت این دستگاه را در اداره جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسانده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - و در حالی که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - هم اکنون پهپادهای عکسبردار و فیلمبردار زیادی در بازار وجود دارد، اولین تولید‌کننده‌ای است که از یک مینی پهپاد در گوشی موبایل استفاده می‌کند. با این حال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - به نظر می‌رسد یک مشکل وجود داشته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - باشد. ماژول دوربین برای قرار گرفتن در داخل گوشی باید کوچکتر و سبک‌تر باشد، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - بنابراین وزش باد ممکن است آن را از مسیر خارج کرده و تصاویر را نیز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - تار به ثبت برساند. با این حال باید دید ویوو برای حل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - این مشکل چه راه‌حلی را به کار خواهد گرفت.

طبق تصاویر ارائه شده در این پتنت، به نظر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - می‌رسد این گوشی در پنل پشتی خود فاقد دوربین اختصاصی خواهد بود، بنابراین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - هر زمانی که قصد عکاسی داشته باشید، باید دوربین آن را به پرواز در بیاورید. البته ممکن است این گوشی [در صورت وجود] بیشتر برای تحقیقات کاربرد داشته باشد.

اکثر نوآوری‌های مربوط به گوشی‌ها توسط شرکت‌های تولیدکننده مستقر در چین ارائه می‌شود. اما به خاطر داشته باشد که ارائه پتنت دوربین پرنده گوشی از سوی ویوو به این معنا نیست که چنین دستگاه به زودی در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سلفچگان استان قم - دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساویس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب روزتون بخیر مرکز شما دور و بر عنایت پیک سلفچگان تعمیرات لباسشویی امرسان EW80 داره؟
پاسخ: بله در عنایت پیک شهر سلفچگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone