🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11804.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ناسا برای محافظت از فضانوردان در برابر امواج کیهانی فناوری خود را بهبود می‌بخشد

فضانوردان همواره در معرض طیفی از تشعشعات مانند ذرات خورشیدی و پرتوهای پر انرژی کیهانی قرار دارند. چنین امواجی می‌توانند انواع مشکلات را برای سلامت بدن انسان ایجاد کنند که هنوز تاثیرات آن‌ها بررسی نشده ...

فضانوردان همواره در معرض - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - طیفی از تشعشعات مانند ذرات خورشیدی و پرتوهای پر انرژی کیهانی قرار دارند. چنین امواجی می‌توانند انواع مشکلات را برای سلامت بدن انسان ایجاد کنند که هنوز تاثیرات آن‌ها بررسی نشده است. یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - که می‌تواند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - برای یک فضانورد به وجود آید، سرطان است.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی، ناسا کلاهی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - برای فضانوردان طراحی کرده تا متوسط زمان ماندن در فضا را در شرایط متفاوت بررسی کند. اما این زمان تخمینی برای هر فضانورد متفاوت است و حالا ناسا تلاش می‌کند تا بتواند آن را بهتر کند.

در حال حاضر ناسا محاسبات این کلاه را با «درصد خطر» انجام می‌دهد. در حالت بهبود یافته، این تکنولوژی محدوده زمانی هر فضانورد را به گونه‌ای تعیین می‌کند که با توجه به سابقه پزشکی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - فرد، اگر در چنین شرایطی قرار بگیرد تا آخر عمر ۳ درصد احتمال ابتلای وی به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - سرطان افزایش می‌یابد.

مدت زمان مناسب برای ماندن در فضا برای هر فرد متناسب با جنسیت، سن و سایر ویژگی‌های شخصی متفاوت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - خواهد بود. ناسا تصمیم داشت تا حد ممکن تمامی کلاه‌های فضانوردان را مطابق با حساس‌ترین گروهی که وجود دارد، تنظیم کند. طبق اخرین مطالعاتی که این سازمان انجام داده است حساس‌ترین گروه زنان ۳۵ ساله هستند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان

اگر بخواهیم کمی از اعداد صحبت کنیم باید بگوییم که به طور میانگین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - یک فضانورد در ناسا به اندازه ۶۰۰ میلی‌سیورت در معرض امواج قرار می‌گیرد. برای مقایسه بهتر است بگوییم که یک جلسه پرتوی ایکس از قفسه سینه معادل با یک دهم میلی‌سیورت است. هر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - سالی که به همراه زمین یک بار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - به دور خورشید می‌چرخید سه میلی‌سیورت موج دریافت می‌کنید. کارگران در نزدیکی حادثه چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ در معرض ۶۰۰۰ میلی‌سیورت از امواج بودند.

در همین بین، در یک سفر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - شش ماهه به ایستگاه فضایی بین المللی چیزی بین ۵۰ تا ۱۲۰ میلی‌سیورت از امواج کیهانی وارد بدنتان می‌شود. در سفرهای طولانی‌تری مانند مریخ این مقدار بیشتر خواهد بود. به همین دلیل، حدی که هم اکنون روی کلاه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - وجود دارد می‌تواند خطر بیشتری را برای جوانان و زنان ایجاد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سقز استان کردستان - کند.

برخی معتقدند که با تمرکز بیش از حد روی ایجاد سرطان در این شرایط، بیماری‌های دیگری مانند مشکلات قلبی و شناختی نادیده گرفته می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone