🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11811.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی C21Y با تراشه Unisoc T610 و ۴ گیگابایت رم معرفی شد

ریلمی محصولات پایین رده خود را تحت سری C به بازار عرضه می‌کند و اکنون عضو جدیدی از این خانواده با نام C21Y معرفی کرده است.  موبایل C21Y از نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس و ...

ریلمی محصولات پایین رده خود را تحت سری C به بازار عرضه می‌کند و اکنون عضو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - جدیدی از این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - خانواده با نام C21Y معرفی کرده است. 

موبایل C21Y از نمایشگر ۶.۵ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - اینچی اچ‌دی پلاس و پنل LCD بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - که رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۴۰۰ نیت می‌رسد. ناچ قطره‌ای شکل در قسمت مرکزی نمایشگر محل قرارگیری لنز دوربین سلفی است. تراشه هشت هسته‌ای Unisoc T610 به عنوان قلب تپنده دستگاه، امور پردازشی را بر دوش می‌کشد که براساس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - معماری ساخت ۱۲ نانومتری توسعه یافته است.

چنین تراشه‌هایی به صورت گسترده در موبایل‌های اندرویدی ارزان قیمت برندهای مختلف مانند نوکیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین پردازنده گرافیکی Mali G52 به انجام امور گرافیکی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - کمک خواهد کرد. محصول جدید ریلمی همراه با ۴ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDRX و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. 

تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان

در بخش دوربین شاهد استفاده از سه لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم هستیم. دوربین سلفی C21Y نیز از حسگر ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری و برقراری تماس‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - ویدیویی استفاده می‌کند. پشتیبانی از دو سیم کارت، اتصال 4G و بهره‌گیری از استاندارد وای‌فای 802.11 b/g/n در کنار بلوتوث نسخه ۵ و GPS از سایر مشخصات دستگاه محسوب می‌شوند. درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت میکرو یواس‌بی نیز در محصول مشاهده می‌شود. حسگر اثر انگشت هم در قسمت پشتی بدنه قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان

C21Y به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید نسخه ۱۰ بهره - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌برد که با توجه به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - نزدیک شدن انتشار عمومی اندروید ۱۲، کمی قدیمی و منسوخ شده به نظر می‌رسد. رابط کاربری Realme UI نیز توسط سازنده روی دستگاه نصب شده است اما به دلیل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - عدم بهره‌گیری از اندروید ۱۱، خبری از نسخه دوم آن نخواهد بود. در نهایت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار گفته شده را برعهده دارد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - و نشانی از شارژ سریع دیده نمی‌شود. 

محصول جدید ریلمی ابتدا در ویتنام عرضه می‌شود و احتمال دارد به زودی شاهد عرضه آن در سایر بازارهای جهانی هم باشیم. محصول پایین رده جدید ریلمی در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. ارزان‌ترین نسخه با قیمت ۱۵۰ دلار از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌گیرد. خریداران می‌توانند با پرداخت ۱۷۵ دلار، از نسخه پیشرفته‌تر با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone