🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11817.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: ۹ اپلیکیشن آفیس برتر برای اندروید و iOS

مجموعه اپلیکیشن آفیس به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بهره‌وری و تولید محتوا یا مدیریت داده در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه بیشتر فرایندهای مرتبط با آفیس در محیط دسکتاپ صورت می‌گیرد، اما ...

مجموعه اپلیکیشن آفیس به عنوان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بهره‌وری و تولید محتوا یا مدیریت داده در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه بیشتر فرایندهای مرتبط با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - آفیس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - در محیط دسکتاپ صورت می‌گیرد، اما نیاز به دسترسی دائمی به فایل‌ها در شرایط مختلف باعث می‌شود تا عناوین توسعه یافته برای موبایل نیز اهمیت زیادی پیدا کنند.

نام آفیس با مایکروسافت پیوند سنگینی در طول سالیان اخیر پیدا کرده است، ولی جایگزین‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - بسیاری نیز برای محصولات مایکروسافت توسط توسعه‌دهندگان گوناگون برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS، عرضه شده است. اما کدام یک از اپلیکیشن‌های گفته شده می‌توانند رقیب جدی برای مایکروسافت آفیس باشند؟ در ادامه به معرفی چندین عنوان برتر در میان آن‌ها خواهیم پرداخت.

[این نوشته در تاریخ 10 تیر 1400 به‌روزرسانی شده است]

AndrOpen Office

اپلیکیشن AndrOpen آفیس، اولین پورت نرم‌افزار بسیار محبوب OpenOffice برای اندروید محسوب می‌شود. مجموعه نرم‌افزاری آفیس به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - طور کامل در این اپلیکیشن وجود دارد و پشتیبانی از پردازش متن، فایل‌های اکسل و ارائه‌های پاورپوینت در آن صورت می‌گیرد. همچنین برنامه جداگانه‌ای برای رسم و یک ویرایشگر معادلات نیز در دسترس کاربران قرار دارد. پردازشگر متن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - برای بسیاری از امور روزمره قدرت کافی را دارد و می‌تواند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را پاسخگو باشد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

پشتیبانی از فرمت‌های مختلف و متعدد در کنار کد منبع متن باز از سایر ویژگی‌های بسیار مهم اپلیکیشن محسوب می‌شوند. کاربران می‌توانند اقدام به ذخیره‌سازی ابری فایل‌های خود در سرویس‌هایی مانند گوگل درایو، دراپ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - باکس و وان درایو کنند. اگرچه برخی باگ‌ها در اپ دیده می‌شود، اما رایگان بودن امکانات پایه در آن موجب شده است تا به گزینه اول در لیست ما تبدیل شود؛ البته کاربران iOS برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - نصب اپلیکیشن باید مبلغ ۸ دلار را پرداخت کنند. 

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

AndrOpen Office

سازنده: Akikazu Yoshikawa قیمت: ۸ دلار / رایگان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۷۴ و ۷۹ مگابایت زبان:

Docs to Go

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

Docs to Go یکی از عناوین قدیمی اپلیکیشن آفیس برای موبایل محسوب می‌شود که مدت نسبتاً طولانی از انتشار آن می‌گذرد. البته توسعه‌دهندگان اپ هنوز از آن پشتیبانی به عمل می‌آورند و آپدیت‌های جدیدی با قابلیت‌های تازه عرضه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - می‌کنند. در نسخه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - رایگان تقریباً تمامی امکانات مورد نیاز پایه یافت می‌شود و نصب و راه‌اندازی آن بسیار کم دردسر است. نسخه پولی امکان محافظت از فایل‌ها با رمز عبور، ذخیره و بارگذاری فایل از سرویس‌های ابری و همگام‌سازی با رایانه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - را فراهم می‌کند. شاید نتوان این اپلیکیشن را از نظر امکانات بهترین دانست اما یکپارچگی قابلیت‌ها و محیط کاربری مناسب در آن به چشم می‌خورد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

Docs To Go™ Free Office Suite

سازنده: DataViz, Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۱۳ و ۸۸ مگابایت زبان:

گوگل درایو

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

گوگل درایو از شهرت بالایی میان کاربران برخوردار است و بسیاری افراد به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنند. مجموعه‌ای از ابزارهای آفیس شامل PDF Viewer در کنار Docs و Sheets در آن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - وجود دارد. اگرچه سرویس درایو - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - به عنوان یک هاب عمل می‌کند و وظیفه اصلی آن تنها ذخیره‌سازی فایل‌ها روی فضای ابری است؛ اما می‌تواند به عنوان مدیریت‌کننده فایل‌های‌ آفیس نیز به کار گرفته شود. با باز کردن هر نوع فایل آفیسی در درایو، اپلیکیشن مخصوص به آن اجرا خواهد شد. استفاده از سرویس محبوب گوگل به صورت پیش‌فرض رایگان است اما اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز داشته باشید می‌تواند از طرح‌های متنوع شامل ۲ دلار در ماه برای ۱۰۰ گیگابایت تا ۱۰۰ دلار در ماه برای ۱۰ ترابایت استفاده کنید. 

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

Google Drive

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۴۰ و ۲۴۱ مگابایت زبان:

مایکروسافت آفیس

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

مایکروسافت نیز سعی داشته از رقابت عقب نمایند و مجموعه اپلیکیشن آفیس خود را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - برای سیستم‌عامل‌های موبایل عرضه کرده است. اپ‌های توسعه یافته توسط مایکروسافت یکی از بهترین‌ها در زمینه خود محسوب می‌شوند و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - عملکرد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - بی‌نقصی ارائه می دهند. البته تمامی عناوین آفیس برای موبایل در دسترس نیست و تنها ورد، پاورپوینت و اکسل قابل دانلود است. بیشتر ابزارهای موجود در نسخه دسکتاپ درون اپ‌ها نیز تعبیه شده‌اند. امکان همگام‌سازی فایل‌ها با سرویس ابری وان درایو تحت مالکیت مایکروسافت هم امکان‌پذیر است. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - داشتن اشتراک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - آفیس ۳۶۵ می‌تواند قابلیت‌های بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint & More

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۹۵ و ۳۶۹ مگابایت زبان:

OfficeSuite

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

یکی دیگر از عناوین قدیمی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - موجود در لیست، OfficeSuite است که تغییرات بسیاری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - نسبت به نسخه‌های اولیه را شاهد بوده است. در حال حاضر توسعه‌دهندگان برنامه سعی دارند تا طراحی آن را به گوگل درایو و وان درایو نزدیک‌تر کنند تا سرویس ابری در کنار امکانات آفیس ارائه دهند. بیشتر امکانات پایه در نسخه رایگان قابل دسترس است. نسخه پولی برنامه از اسکنر اسناد PDF، مجموعه‌ای از فونت‌ها با قابلیت پشتیبانی از ابزارهای مایکروسافت، تصحیح‌کننده غلط‌های نگارشی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - و پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - از فرمت‌های بیشتر را درون خود جای داده است. 

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

OfficeSuite - Word docs, Excel sheets, PDF files

سازنده: MobiSystems, Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - اندروید حجم: ۶۰ و ۱۸۶ مگابایت زبان:

پولاریس‌ آفیس

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

پولاریس آفیس شباهت بسیاری به OfficeSuite دارد اما دیگر مثل گذشته محیط ساده‌ای در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. اپلیکیشن اکنون از امکانات بسیاری پشتیبانی می‌کند که جستجوی اسناد، رمزنگاری فایل‌ها و پشتیبانی از فرمت‌های متعدد برخی از آن‌ها هستند. در نسخه رایگان تبلیغات بسیاری نمایش داده می‌شود که در اشتراک پولی خبری از آن‌ها نیست. همچنین در نسخه پولی امکان پشتیبانی از سه دستگاه به صورت همزمان و استفاده از فضای ذخیره‌سازی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - ابری هم برای کاربران فراهم می‌شود. 

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

Polaris Office - Free - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - Docs, Sheets, Slides + PDF

سازنده: Infraware Co.,Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۶۲ و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - ۱۵۶ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - مگابایت زبان:

Quip

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

Quip اپلیکیشن آفیس نسبتاً جدیدی است که به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. اپلیکیشن حجمی کمی دارد اما قابلیت‌های متعددی درون خود جای داده است. امکان ویرایش اشتراکی فایل‌ها با دیگر کاربران یکی از ویژگی‌های کلیدی برنامه محسوب می‌شود. همچنین قابلیت چت همزمان با ویرایش میان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - کاربران امکان‌پذیر است. پشتیبانی از فایل‌های اکسل، همگام‌سازی بین دستگاه‌های مختلف، ذخیره‌سازی ابری و پشتیبانی آفلاین از سایر امکانات برنامه هستند. 

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

Quip: Docs, Chat, Spreadsheets

سازنده: Quip, Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۴۵ و ۷۰ مگابایت زبان:

Smart Office

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

اپلیکیشن Smart Office در گذشته تنها به صورت پولی قابل نصب بود اما توسعه‌دهندگان برنامه تصمیم گرفتند تا امکانات پایه آن را در قالب رایگان نیز عرضه کنند. امکان باز کردن فایل‌های PDF، برخی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - فرمت‌های تصویری در کنار فایل‌های WMF و EMF توسط برنامه امکان‌پذیر است. محیط کاربری آن ساده و یکپارچه است و گزینه مناسبی برای کاربرانی محسوب می‌شود که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - انتظارات چندان زیادی ندارند. 

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

SmartOffice - View & Edit MS Office files & PDFs

سازنده: Artifex Software Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۴۸ و ۸۰ مگابایت زبان:

WPS Office & PDF

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

اپلیکیشن WPS Office که ابتدا با نام Kingsoft Office عرضه شده بود، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های‌ آفیس برای موبایل محسوب می‌شود که محبوبیت بسیاری میان کاربران دارد. برخی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد مانند مبدل فایل‌های PDF موجب شده است - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - تا استقبال گسترده‌ای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - از اپ صورت بگیرد. پشتیبانی از چاپ بی‌سیم، فرمت‌های مایکروسافت و ۴۶ زبان مختلف از سایر امکانات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - برنامه محسوب می‌شوند. اشتراک پولی امکان دسترسی به فضای ذخیره‌سازی ابری را فراهم می‌کند اما جایگزین‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - رایگان مانند گوگل درایو نیز درون آن در نظر گرفته شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس

WPS Office - Free Office Suite for Word, PDF, Excel

سازنده: KINGSOFT OFFICE SOFTWARE CORPORATION LIMITED قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - بندی:
سیستم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فارس استان فارس - عامل: iOS و اندروید حجم: ۱۲۱ و ۴۱۳ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone