🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11819.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

با سخت‌‌جان‌ترین گوشی ضد آب 5G جهان آشنا شوید [تماشا کنید]

کمپانی «Kyocera» که به تولید گوشی‌های مقاوم و سرسخت شهرت دارد، از گوشی جان سخت DuraForce Ultra ۵G مقاوم در برابر خراشیدگی، ضد آب، ضد ضربه و ضد انفجار رونمایی کرد. کمپانی ژاپنی Kyocera تست‌هایی ...

کمپانی «Kyocera» که به تولید گوشی‌های مقاوم و سرسخت شهرت دارد، از گوشی جان سخت DuraForce Ultra ۵G مقاوم در برابر خراشیدگی، ضد آب، ضد ضربه و ضد انفجار رونمایی کرد.

کمپانی ژاپنی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم - Kyocera تست‌هایی برای ارزیابی میزان مقاومت DuraForce Ultra ۵G انجام - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم - داده و تایید می‌کند که این گوشی با داشتن استاندارد IP6X و IPX5/X8 و همچنین استاندارد MIL-STD 810H که به مقاومت گوشی در سقوط از فاصله ۱.۵ متری اشاره دارد، ضد گرد و غبار، ضد آب و ضد ضربه است. همچنین در توضیحات این دستگاه اعلام شده است که با یک گوشی ضد انفجار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم - یا به عبارت دقیق‌تر غیر قابل اشتعال مواجه هستیم.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» که گوشی‌های مختلفی را مورد تست‌های مقاومت قرار می‌دهد، ویدیوی تست مقاومت این موبایل را نیز به اشتراک گذاشته است.

گوشی DuraForce Ultra ۵G از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی لمسی خازنی IPS LCD بهره می‌برد که به پوشش یاقوت کبود مزین شده است و بقیه قسمت‌های گوشی از جنس پلاستیک و لاستیک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم - سخت طراحی شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم - است.

شرکت ژاپنی در گوشی جدید و جان سخت خود مانند گوشی‌های «گوگل پیکسل ۵» و «ویو V20 پرو» از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 765G استفاده کرده است و سایر مشخصات سخت افزاری این دستگاه شامل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌شود. همچنین این گوشی از کارت‌های microSD تا سقف یک ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

همانطور که در تصاویر گوشی DuraForce Ultra ۵G دیده می‌شود، روی پنل پشتی آن تنها دو دوربین ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی کار شده است. همچنین در این گوشی از سنسور مدت پرواز استفاده شده است که برای فوکوس خودکار و نقشه‌برداری از عمق کاربرد دارد.

از سایر مشخصات این گوشی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دستجرد استان قم - می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، سنسورهای بیومتریک، اسپیکرهای حجیم، ماژول رمزنگاری دارای استاندارد FIPS 140-2، میکروفون‌های لغو نویز و شارژ بی‌سیم Qi اشاره کرد. احتمالا مهم‌ترین نکته منفی این دستگاه پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۰ باشد.

مطمئنا گوشی DuraForce Ultra ۵G که ویژگی‌های بسیار قابل توجهی دارد ارزان نخواهد بود و برچسب قیمتی ۸۹۹ دلاری را به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone