🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11830.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها ربطی به فیلترینگ ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها که اعلام شده دو هفته دیگر در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود، گفته که این طرح ربطی به فیلترینگ ندارد اما فضای مجازی کشور که ...

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها که اعلام شده دو هفته دیگر در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود، گفته که این طرح ربطی به فیلترینگ ندارد اما فضای مجازی کشور که به حال خود رها شده را مدیریت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام «مرتضی آقا تهرانی» با اشاره به اینکه برخی به خاطر به خطر افتادن منافع‌شان مردم را از فیلترینگ و مسائلی از این دست می‌ترسانند و مطالب دروغ عنوان می‌کنند، گفته که طرح مجلس ارتباطی با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - فیلترینگ ندارد: «کجای دنیا به غیر از ایران این‌ است که در فضای مجازی از خارج از کشور هر کاری خواستند انجام - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - دهند، بتوانند آن را انجام دهند؟ اکنون به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - واقع - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - فضای مجازی به حال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - خودش رها شده‌ است، اما با طرحی که به صحن مجلس خواهیم برد، آن را مدیریت خواهیم کرد.»

آقا تهرانی برای رهاشدگی فضای مجازی از ایام انتخابات ریاست جمهوری مثال زد و گفت: «به عنوان مثال در شب انتخابات ریاست‌جمهوری که تبلیغات برای کاندیداها ممنوع است و رسانه‌های داخلی و صداوسیما تبلیغات انجام نمی‌دهند، اما آمریکا و صهیونیست‌ها در اینستاگرام، تلگرام و توییتر دستشان باز است و می‌توانند هرکاری که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - می‌خواهند انجام دهند. ما برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - این موضوع برنامه‌های بسیاری داریم و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - ۳۰ ماده قانونی نوشته‌ایم.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی که منافعشان به خطر افتاده و مردم را به دروغ می‌ترسانند، اضافه کرد: «به مردم گفته شده که قرار است تمام پیام‌رسان‌ها فیلتر شود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - و آن‌ها را به دروغ از این موضوع ترسانده‌اند. من از رسانه‌ها و مردم خواستارم مواردی که در رابطه با این طرح در سامانه مجلس شورای اسلامی بارگذاری شده را مشاهده کنند و به عنوان یک مسلمان و انسان عاقل تشخیص دهند که آیا ما داریم مردم را فیلتر می‌کنیم یا اینکه می‌گوییم فعالیت دشمنان باید مدیریت شود؟»

آقا تهرانی در ادامه صحبت‌هایش گفت وقتی اینترنت گران می‌شود پنج برابر از مردم پول دریافت می‌شود، در حالی که این موضوع قابل مدیریت است و باید پول از پلتفرم‌ها گرفته شود، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - نه مردم. در همین رابطه نیز کارهای خوبی انجام داده‌ایم، اما منافع برخی در تصویب و اجرایی شدن این طرح قرار ندارد و به همین دلیل مردم، به‌خصوص جوانان را تحریک می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس مردم را به مطالعه این طرح دعوت کرد و گفت: «در این راستا من از جوانان می‌خواهم که ماده‌های این طرح را بخوانند و بیشتر در رابطه با آن بدانند. پس از آن اگر تشخیص دادند که این طرح به ضرر آن‌ها و کشور است با آن مخالفت کنند، اما اگر این طرح را درست ارزیابی کردند دیگر در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - مقابل ما - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - ایستادگی و مخالفت نکنند.»

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با این‌که چه زمانی قرار است که طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها به صحن مجلس برود هم گفت: «مجلس به مدت دو هفته تعطیل است و به دلیل این تعطیلی فرصت کرده‌ایم که به مشهد بیاییم و با مردم مشهد به گفت‌وگو بنشینیم، اما این طرح در نوبت قرار دارد و پس از آغاز به کار مجلس، آن را به صحن مجلس خواهیم آورد.»

اظهارات رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در حالی صورت گرفته که بسیاری از فعالان حوزه فناوری، نسبت به طرح ارائه شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آوج استان زنجان - توسط مجلس انتقادات متعددی وارد کرده‌اند که جدیدترین آن‌ها مربوط به نصر تهران است. نصر تهران از مجلس درخواست کرده که این طرح را کنار بگذارد زیرا اجرای آن منجر به کوتاهی سقف پرواز کسب‌وکارهای فناورانه ایرانی و ناامیدی شهروندان خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روز بخیر آیا آزادی آوج تعمیر لباسشویی زیرووات OZ-1384 هم دارید
پاسخ: بله در آزادی شهر آوج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بهنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یک سوالی دارم طرفای بلوار امام خمینی آوج هم سرویس کار لباسشویی زیرووات دارید.
پاسخ: بله در بلوار امام خمینی شهر آوج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone