🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11831.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Parallels می‌خواهد ویندوز ۱۱ را به مک‌های اپل بیاورد

شرکت Parallels که در زمینه مجازی‌سازی تخصص دارد، به تازگی تایید کرده که برنامه‌هایی برای آوردن ویندوز ۱۱ به مک‌های اپل دارد، هرچند اطلاعاتی درباره تاریخ چنین سازگاری منتشر نکرده است. مایکروسافت چندی پیش از ...

شرکت Parallels که در زمینه مجازی‌سازی تخصص دارد، به تازگی تایید کرده که برنامه‌هایی برای آوردن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی - ویندوز ۱۱ به مک‌های اپل دارد، هرچند اطلاعاتی درباره تاریخ چنین سازگاری منتشر نکرده است.

مایکروسافت چندی پیش از ویندوز 11 رونمایی و همچنین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی - حداقل سیستم موردنیازش را اعلام کرد. با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی - توجه به سیستم مدنظر مایکروسافت، مک‌های اپل به علت عدم پشتیبانی از تراشه TPM 2.0، رسما با سیستم عامل جدید ردموندی‌ها سازگار نیستند. با این حال Parallels می‌خواهد تجربه ویندوز ۱۱ را در اختیار کاربران کامپیوترهای اپل قرار دهد.

Parallels در بیانیه‌ای گفته که برای آوردن ویندوز ۱۱ به مک‌های اپل هر کار ممکنی را انجام می‌دهد، با این حال اشاره‌ای به تاریخ عرضه چنین قابلیتی نکرده:

«از زمانی که ویندوز ۱۱ معرفی شد، تیم مهندسی Parallels منتظر انتشار نسخه رسمی پیش نمایش اینسایدر ویندوز 11 بود تا شروع به بررسی تغییرات در سیستم عامل جدید کند. با این بررسی، تیم می‌خواهد سازگاری با آن را در آپدیت‌های بعدی Parallels Desktop ارائه کند.»

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی

سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی - ویندوز ۱۱ در مقایسه با ویندوز 10 تغییرات زیادی را تجربه کرده که شامل رابط کاربری تازه، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی - گزینه‌های مولتی‌تسکینگ جدید، ادغام با مایکروسافت تیمز و همچنین پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی - از اپ‌های اندرویدی می‌شود که البته ویژگی آخر در اولین پیش‌نمایش ویندوز 11 وجود ندارد.

Parallels در آوریل سال جاری میلادی نرم افزار مجازی‌سازی Parallels Desktop را بروزرسانی کرد تا قادر به پشتیبانی از چیپ M1 اپل باشد. این برنامه برای سیستم عامل مک او اس Big Sur بهینه‌سازی شده، اما تیم مهندسی در حال تغییر آن برای سازگار با نسخه بعدی macOS یعنی مانتری هستند.

در حال حاضر کاربران می‌توانند برای تجربه ویندوز روی مک‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل به سراغ بوت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اراک استان مرکزی - کمپ اپل بروند، هرچند با مهاجرت کوپرتینویی‌ها به سمت سیلیکون‌های خود، چنین قابلیتی از کاربران گرفته می‌شود. ظاهرا در آینده تنها راه‌حل برای اجرای ویندوز روی مک‌های اپل، استفاده از نرم‌افزارهای مجازی‌سازی شخص ثالث مانند Parallels باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone