🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11825.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE احتمالا در برخی بازارها با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌‌شود

پیش از این عنوان شده بود که گلکسی S21 FE در بازارهای اروپا و آمریکا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد به دلیل کمبود جهانی تراشه، کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه دیگری ...

پیش از این عنوان شده بود که گلکسی S21 FE در بازارهای اروپا و آمریکا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد به دلیل کمبود جهانی تراشه، کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه دیگری از این گوشی را با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران برخی بازارهای دیگر قرار دهند.

هفته گذشته اخباری مبنی بر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - تاخیر گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ تا مهر یا آبان‌ماه منتشر شد. در همان گزارش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - نیز تاکید شده بود که این گوشی فقط در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - بازار ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد. اکنون طبق گزارش یک منبع کره‌ای به نام Maeil Economic Daily به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ نسخه دیگری از گوشی گلکسی S21 FE به همراه تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ را در اختیار کاربران بازارهای دیگر قرار دهد.

سامسونگ در تهیه چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام برای جانشین گوشی گلکسی S20 FE با مشکل روبرو شده است. به همین دلیل گزارش قبلی بیان کرده بود که این گوشی در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد. اما اکنون، سامسونگ برای جبران کمبود به وجود آمده، در نظر دارد که از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در کنار اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس

با این حال هنوز مشخص - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - نیست که کدام یک از گوشی‌ها در دسترس کاربران چه منطقه‌ای قرار خواهند گرفت اما به احتمال زیاد سامسونگ نسخه گلکسی S21 FE مجهز شده به تراشه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام را در کشورهای ایالات متحده و اروپا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - عرضه خواهد کرد زیرا بازارهای خارجی اصلی این شرکت را تشکیل می‌دهند.

طبق گزارشات قبلی، انتظار می‌رود گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با حاشیه‌های باریک و نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. از دیگر مشخصات مورد انتظار گوشی می‌توان به حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ماژول - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره مخصوص و رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کرد.

همچنین این گوشی مبتنی بر اندروید ۱۱ اخیرا موفق به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - دریافت گواهی FCC‌ شده که نشان می‌دهد موبایل مورد نظر با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و دو شارژر EP-TA800 (۲۵ وات) و EP-TA845 (۴۵ وات) سامسونگ سازگار است.

ظاهرا مشکل تامین تراشه در بازار جهانی برنامه‌های این شرکت را دچار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - مشکل کرده است و این موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده زمان عرضه این گوشی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جهرم استان فارس - هوشمند به تعویق بیفتد. در نهایت باید دید سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را چه زمان و با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone