🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11814.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به زودی فایل‌های AAB را جایگزین فرمت APK در اندروید می‌کند

گوگل به صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد فرمت اندروید پکیج (APK) را پس از سال‌ها خدمت، کنار بگذارد و فایل‌های AAB را از اواسط تابستان و همزمان با انتشار گسترده اندروید ۱۲، ...

گوگل به صورت رسمی اعلام - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان - کرده است که قصد دارد فرمت اندروید پکیج (APK) را پس از سال‌ها خدمت، کنار بگذارد و فایل‌های AAB را از اواسط تابستان و همزمان با انتشار گسترده اندروید ۱۲، به عنوان استاندارد جدید مورد استفاده قرار دهد.

در بیانیه رسمی گوگل اعلام شده است که از زمان معرفی فایل‌های AAB در سال ۲۰۱۸، توسعه‌دهندگان از آن به دلیل ویژگی‌های پیشرفته ارائه توزیع‌های گوناگون، استقبال چشمگیری به عمل آوردند. اکنون حدود یک میلیون اپلیکیشن از فایل‌های AAB برای نصب داده‌های خود استفاده می‌کنند که شامل بخش عظیمی از هزار اپلیکیشن و بازی برتر در گوگل پلی نیز می‌شود. مهم‌ترین عناوینی که از استاندارد گفته شده بهره می‌برند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان - شامل محصولات ادوبی، دولینگو، بازی‌های گیم لافت، نتفلیکس و توییتر می‌شوند. 

تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان

گوگل معتقد است که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان - فایل‌های AAB حدود ۱۵ درصد نسبت به فرمت APK، حجم کمتری اشغال می‌کنند؛ در نتیجه زمان کمتری برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان - دانلود آن‌ها صرف می‌شود. همچنین به لطف قابلیت Play App Signing، از کلیدهای امنیتی اپلیکیشن‌ها محافظت بیشتری صورت خواهد گرفت و امکان به‌روزرسانی کلیدها به موارد پیشرفته‌تر در آینده هم مقدور است. ویژگی Play Feature Delivery هم به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان - توسعه‌دهندگان امکان مشخص کردن ماژول‌های خاص برای هر نوع دستگاه را می‌دهد و حتی می‌تواند زمان ارائه و نصب قابلیت‌های مرتبط با هر ماژول را تعیین کند. در نهایت بازی‌هایی که از Play Asset Delivery پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند اقدام به فشرده‌سازی داده‌های مرتبط با بافت‌ها متناسب با سخت‌افزار دستگاه کنند تا از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان - هدر رفتن پهنای باند و حافظه کاربران جلوگیری نمایند.

برنامه‌هایی که در گذشته تحت فرمت APK در گوگل پلی منتشر شده اند، هنوز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گالیکش استان گلستان - الزامی برای ارائه فایل‌های AAB نخواهند داشت. اما اپلیکیشن‌هایی که از ماه آینده میلادی در صف انتشار گوگل پلی قرار می‌گیرند باید از AAB پشتیبانی به عمل آورند در غیر این صورت، گوگل از انتشار آن‌ها جلوگیری می‌کند. در حال حاضر وضعیت استورهای غیر گوگلی اندروید مانند آمازون استور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا پشتیبانی آن‌ها نیز از فرمت APK به پایان خواهد رسید یا هنوز هم توسعه‌دهندگان می‌توانند به شیوه سنتی اقدام به انتشار اپ‌های خود کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone