🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11832.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

میرسلیم: طرح «ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» ابتدا به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه با قانونمندی فضای مجازی قطعاً منافع نامشروع عده‌ای به خطر می‎افتد اعلام کرده جریان‌های مالی کثیف و مشکوک مخالف جدی قانون‌گذاری در این زمینه هستند. او تاکید ...

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه با قانونمندی فضای مجازی قطعاً منافع - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - نامشروع عده‌ای به خطر می‎افتد اعلام کرده جریان‌های مالی کثیف و مشکوک مخالف جدی قانون‌گذاری در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - این زمینه هستند. او تاکید کرده که این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - طرح پله پله - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - اجرا خواهد شد و پس از طی کردن مرحله آزمایشی برای دائمی شدن به تصویب مجلس می‌رسد.

سید مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفتگو با مهر به ضرورت تدوین طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» تاکید داشته و گفته همانطور که روی توزیع مواد غذایی نظارت می‌شود تا به سلامت مردم خدشه وارد نشود باید در تولیدات فرهنگی و فضای مجازی نیز چنین اتفاقی صورت بگیرد. او همچنین تاکید کرده که امکان حضور خبرنگاران در جلسات بررسی این طرح وجود دارد و اینگونه نیست که طرح کامملا پشت درهای بسته پیش برود: «طرح فوق در نهایت پس از سپری شدن دوران آزمایشی باید با توجه به تجربه‌ای که به دست آمده برای دائمی شدن به تصویب مجلس برسد. این روش به هیچ وجه در تعارض با شفافیت نیست و اصلاً فلسفه مطرح شدن قانون صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیامرسان های اجتماعی، ایجاد شفافیت در مورد فعالیت‌های گوناگون در فضای مجازی و ممانعت از کسب و کارهای غیر شفاف و تبهکارانه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - و مخرب - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - و پولشویانه است.»

وی در مورد سابقه این نوع قانون گذاری در سایر کشورهای دنیا اظهار داشته که وضعیت ایران برخلاف سایر کشورها در این زمینه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - استثنایی است و هر کشور بیگانه‌ای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - می‌تواند در امور فضای مجازی ایران دخالت کند « بدون آنکه رسماً امکان رسیدگی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - به حق و تکلیف وجود داشته باشد.»

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن انتقاد از دولت اذعان داشته که دولت نسبت به قانون جنگل در فضای مجازی هیچ اقدام شایسته‌ای نکرده است. میرسلیم همچنین گفته که در کشورهای دنیا قواعد سختگیرانه‌ای برای فعالیت در فضای مجازی وجود دارد تا ظلمی به کسی نشود. او تاکید کرده برخی جریان‌های مالی کثیف و مشکوک مخالف - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - جدی قانونمندی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - فضای مجازی هستند و در این باره چنین توضیح داده است :

«برخی ملاحظات سیاسی دولت‌ها مانع از این قانونمندی شده و طبیعی است که خسارت‌هایی به افراد و جامعه وارد آمده باشد، البته جلوی ضرر را هر کجا بگیریم منفعت است ولی این مقررات قطعاً منافع نامشروع عده‌ای را به خطر می‌اندازد و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - آنها را به تکاپو و جنجال آفرینی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - و اعتراض وامی‌دارد. با تصویب این قانون بسیاری از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - کسب و کارهای پلید کساد می‌شوند و جلو جریان‌های مالی کثیف و مشکوک گرفته خواهد شد و بر عکس کسب و کارهای قانونی و مجاز نه تنها متوقف نمی‌شود که با انواع نوآوری که امکان تبلور آن در فضای مجازی وجود دارد، بشدت رونق می‌گیرد.»

تبهکاران در غیاب قانونمندی فضای مجازی به سوداگری انحرافی مشغولند

میرسلیم تاکید کرده هر جا امکان استفاده مقبول از قابلیت‌هایی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - وجود داشته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - باشد به موازات - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - آن، امکان سو استفاده نیز شکل می‌گیرد: «لذا ضروری است حدود مجاز تعیین و مراعات شود تا تبهکاران نتوانند به راحتی دست به تعدی و اخلال بزنند.» او می‌گوید که تخلف‌های جدید و جرایم نوینی در فضای مجازی رخ داده که عده‌ای سودجو از آن درآمدزایی می‌کنند و باید جلوی آنها را گرفت.

وی در خصوص علت بررسی طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» طبق اصل ۸۵ قانون اساسی اظهار داشته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - این ساز و کار چیزی غیرشفاف پیش نمی‌رود: «این روش نه تنها مانع مطرح شدن پیشنهادها نمی‌شود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کردکوی استان گلستان - بلکه با دعوت از صاحب نظران و متخصصان هر رشته امکان بهره مندی از نظریات آنها در کمیسیون بوجود می‌آید و زوایای تخصصی طرح به صورت کامل‌تر و موشکافانه‌تر بررسی می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone