🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11840.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر تاریخچه عجیب و پر فراز و نشیب اپلیکیشن‌های پیام‌رسان گوگل

طی ۱۵ سال اخیر، گوگل بیشتر از دوجین سرویس پیام‌رسان مبتنی بر متن، صدا و تماس ویدیویی را به جهانیان معرفی کرده است. اخیرا هم شاهد رونمایی از Google Chat بودیم که همچون ترکیبی از ...

طی ۱۵ سال اخیر، گوگل بیشتر از دوجین سرویس پیام‌رسان مبتنی بر متن، صدا و تماس ویدیویی را به جهانیان معرفی کرده است. اخیرا هم شاهد رونمایی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - از Google Chat بودیم که همچون ترکیبی از اتاق‌های موجود در اپلیکیشن‌های Slack یا دیسکورد با قابلیت‌های سنتی موجود در پیام‌رسان‌های عادی به نظر می‌رسد.

پیش از هر چیز، عبارت «Google Chat»‌نامی است که طرفداران سینه‌چاک گوگل برای سالیان طولانی برای سرویس پیام‌رسان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - Google Talk انتخاب کرده‌اند. آیا این اتفاقی است که پیام‌رسان جدید گوگل یه سیکل کامل را پیموده یا نام‌گذاری سرویس جدید قرار است طرفداران قدیمی پیام‌رسان گوگل را به وجود آورد؟

بعد به نکته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - عجیب دوم می‌رسیم. گوگل چت حاوی اتاق‌های پیام‌رسانی است که پیشتر Rooms نامیده می‌شدند، اما حالا قرار است به «تکامل» رسیده و با نام Spaces به کار خود ادامه دهند. آن در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - هم درحالی که گوگل پیشتر و طی سال ۲۰۱۶ از پیام‌رسانی متفاوت به نام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - Spaces رونمایی کرده بود.

بیایید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - به مرور تاریخچه فعالیت‌های گوگل در حوزه محصولات پیام‌رسان بپردازیم. در لیست پایین،  آن دسته از سرویس‌هایی که همچنان در دسترس کاربران هستند بولد شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم

  • سرویس‌های ایمیل: جیمیل
  • سرویس‌های پیام‌رسان: گوگل تاک، گوگل پلاس هادل، گوگل هنگ‌آوتس، گوگل الو و گوگل چت به اضافه بی‌شمار قابلیت چت و پیام‌رسانی در محصولات دیگر گوگل که به آن‌ها اشاره‌ای نمی‌کنیم.
  • سرویس‌های SMS و RCS: گوگل وویس، اپلیکیشن Messages اندروید با قابلیت چت RCS
  • سرویس‌های کنفرانس ویدیویی: گوگل تاک، گوگل وویس، گوگل پلاس هنگ‌آوتس، گوگل دوئو، گوگل میت
  • نرم‌افزارهای مشارکتی: گوگل ویو، گوگل پلاس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - سیرکلز، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - گوگل پلاس هنگ‌آوتس، گوگل داکس چت، گوگل چت
  • در این کلاف سردرگم محصولات، دو مشکل عمده به چشم می‌خورد: عشق ظاهری اپل به عرضه سرویس‌های جدید و عدم توانایی‌اش در ترکیب کردن محصولات مختلف زیر یک چتر.

رقبایی مانند واتس‌اپ نشان داده‌اند که چه رویکرد معکوس می‌تواند چه باشد: یک سرویس پیام‌رسان متصل به شمار موبایل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - کاربران که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - امکان ارسال ویدیو و صوت را تماما از طریق یک اپلیکیشن مهیا می‌سازد. یا می‌توانیم رویکرد آیفون‌های اپل را در بگیریم که ایمیل آدرس و شماره تلفن‌ها را به دو سرویس وابسته می‌کنند: iMessage برای متن و فیس‌تایم برای صدا و تصویر.

گوگل اما دائما و دائما درون سیکلی تکراری می‌افتد، سیکلی که برای سالیان متمادی تکرار شده است. این شرکت سرویس‌های تازه می‌سازد، آن‌ها را با گستره وسیعی از محصولات لاین‌آپ خود ادغام می‌کند و سپس در صدد پاک کردن همه‌چیز و راه‌اندازی سرویس‌هایی جدید بر می‌آید که در نهایت جایگزین سرویس‌های قبلی شده و سیکل را از نو آغاز می‌کنند.

تلاش‌های گوگل در حوزه سرویس‌های پیام‌رسان را می‌توان در چهار دوران دسته‌بندی کرد.


عصر گوگل تاک (۲۰۰۴ الی ۲۰۱۱)

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم

یک آپریل ۲۰۰۴: نسخه بتا سرویس جیمیل عرضه می‌شود. جیمیل که می‌توان بحث - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - کرد نخستین محصول ارتباطی گوگل به حساب می‌آید، نوید نوعی جدید از سرویس‌های ایمیل را می‌دهد که در آن کاربران نیازمند پاک کردن ایمیل‌ها نیستند و می‌توانند با جستجوگری مشابه به وب‌سایت اصلی گوگل، به جستجو میان ایمیل‌ها بگردند. در ابتدا تصور می‌شد که گوگل دروغ سیزده گفته است.

آگوست ۲۰۰۵: گوگل تاک عرضه می‌شود و آغازگر اکتشاف گوگل در دنیای سرویس‌های پیام‌رسان است. علاوه بر پیام‌رسانی فوری، تاک امکان برقراری تماس‌های صورتی را نیز از طریق کلاینت دسکتاپ فراهم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - می‌آورد. گوگل تاک در سال ۲۰۰۶ با جیمیل ادغام شد و از آن‌جایی که درون پنجره Chat جیمیل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - به چشم می‌خورد، کاربران در نهایت GChat صدایش کردند.

نوامبر ۲۰۰۷: پشتیبانی از چت‌های گروهی در گوگل تاک آغاز شد و کاربران قادر به ارسال پیام‌ برای چندین مخاطب به صورت همزمان بودند.

اکتبر ۲۰۰۸: گوگل سیستم عامل اندروید را برای موبایل‌های هوشمند عرضه می‌کند و هم از گوگل تاک و هم از پیامک‌های مخابراتی معمولی پشتیبانی می‌شود.

نوامبر ۲۰۰۸: گوگل تاک همراه با قابلیت‌های چت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - صوتی و تصویری به جیمیل می‌آید.

مارس ۲۰۰۹: سرویس گوگل وویس شروع - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - به کار می‌کند. گوگل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - وویس که در واقع برندی تازه برای کمپانی GrandCentral است که گوگل آن را در سال ۲۰۰۷ خریده بود، به کاربران اجازه می‌داد با یک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - شماره تلفن ثبت نام کرده و به دریافت و ارسال پیامک‌های متنی و برقراری تماس تلفنی، هم روی کامپیوتر و هم موبایل هوشمند بپردازند. گوگل وویس و گوگل تاک به عنوان دو سرویس مجزا به کار خود ادامه می‌دادند.

مه ۲۰۰۹: در کنفرانس Google I/O شاهد سرویس Google Wave هستیم. این اپلیکیشن که «آینده ارتباطات اینترنتی» - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - معرفی شد، به بازنگری در سرویس‌های ایمیل و چت پیشین پرداخته بود و هرکدام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - از آن‌ها را به صورت رشته‌هایی متصل به یکدیگر نمایش می‌داد. اما گوگل یک سال بعد از توسعه آن دست کشید. اگرچه این پروژه‌ای در مجموع شکست‌خورده بود، اما - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - برخی آن را فونداسیونی برای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان تیمی مانند اسلک تلقی می‌کنند.

فوریه ۲۰۱۰: گوگل به عرضه Google Buzz می‌پردازد. این یک سرویس مایکروبلاگینگ شبیه گوگل است که درون جیمیل به حیات ادامه می‌دهد، اما در عین حال امکان ارسال پیام‌های خصوصی برای گروه‌های کوچک را نیز مهیا می‌سازد. توسعه گوگل باز در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - تا راه برای گوگل پلاس باز شود.

آپریل ۲۰۱۰: گوگل قابلیت چت را به Google Docs اضافه می‌کند. قابلیت جدید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - چت به ادیتورهای مستندات اجازه می‌داد با یکدیگر به برقراری ارتباط بپردازند، اما در مجموع ساز و کاری جداگانه از دیگر سرویس‌های چت گوگل داشت.

آگوست ۲۰۱۰: گوگل وویس مستقیما با جیمیل ادغام می‌شود و کاربران این سرویس ایمیل می‌توانند به شماره تلفن‌های معمولی تماس بگیرند.

آپریل ۲۰۱۱: گوگل ویدیو چت زنده را به اندروید اضافه می‌کند و تماس‌‌های صوتی و اینترنتی گوگل را به موبایل می‌آورد.


عصر گوگل پلاس و هنگ‌آوتس (۲۰۱۱ الی ۲۰۱۶)

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم

ژوئن ۲۰۱۱: گوگل پلاس آغاز به کار می‌کند. گوگل مسیری مشابه به فیسبوک را در دنیای شبکه‌های اجتماعی در پیش می‌گیرد و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - در عین حال دو سرویس پیام‌رسان مخصوص به این شبکه می‌آورد: پیام‌رسان متنی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - و گروهی Huddle برای موبایل‌های هوشمند و Hangouts برای تماس‌های ویدیویی گروهی. این نخستین بخش از سیکل پیام‌رسان گوگل است: معرفی سرویسی تازه، حتی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - با اینکه دو سال طول می‌کشد تا گوگل برندینگ و استراتژی‌ها را نهایی کند.

جولای ۲۰۱۲: گوگل به عرضه هنگ‌آوتس درون جیمیل می‌پردازد و آن را ورژنی «مدرن» - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - از قابلیت تماس ویدیویی قبلی می‌داند که با گوگل تاک در جیمیل فراهم آمده بود. به همین زودی در حال مشاهده بخش دوم سیکل هستیم و گوگل هنگ‌آوتس را به دیگر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - سرویس‌هایش می‌آورد.

مه ۲۰۱۳: گوگل پلاس هنگ‌آوتس مجددا عرضه می‌شود، چرا که گوگل در پی j,sui یک پلتفرم پیام‌رسان جامع و گسترده است. شرکت ساکن مانتین ویو سعی می‌کند دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و چت ویدیویی خود را درون یک سرویس یکپارچه ادغام کند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - و جایگزینی برای گوگل تاک، گوگل پلاس مسنجر و گوگل پلاس هنگ‌آوتس قدیمی بسازد. نکته مهم اینست که هنگ‌آوتس به هنگام عرضه از پیامک‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

سپتامبر ۲۰۱۴: گوگل وویس به درون هنگ‌آوتس راه می‌یابد و تلاش گوگل برای ساخت یک سیستم پیام‌رسان یکپارچه ادامه می‌یابد. پشتیبانی از پیامک‌ها تا حدودی امکان‌پذیر می‌شود.

آپریل ۲۰۱۵: Google Fi در قالب Project Fi شروع به کار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - می‌کند. این سرویس اینترنتی با هنگ‌آوتس هم ادغام می‌شود، اما سردردهای مخصوص به خودش را با گوگل وویس به وجود می‌آورد. زیرا اساسا این دو سرویس به صورت بغل به بغل به حیات ادامه می‌دادند.

ژوئن ۲۰۱۶: پشتیبانی از گوگل تاک روی اندروید و جیمیل (که هنوز رسمای GChat یا Google Chat نام نگرفته)، متوقف می‌شود و بنابراین شاهد پایان یافتن کار برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - نخستین سرویس پیام‌رسان گوگل هستیم.


عصر گوگل الو (۲۰۱۶ الی ۲۰۱۹)

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم

مه ۲۰۱۶: گوگل دوباره سیکل همیشگی خود را در Google I/O 2016 آغاز می‌کند و هم از Allo، یک اپلیکیشن پیام متنی و هم از Duo، یک اپلیکیشن چت ویدیویی جدید پرده برمی‌دارد. هر دو اپلیکیشن ساختاری جداگانه از هنگ‌آوتس دارند و شرایطی عجیب رقم می‌زنند.

مارس ۲۰۱۷: گوگل اعلام می‌کند که نام هنگ‌آوتس به هنگ‌آوتس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - چت تغییر می‌کند و این بار تمرکز روی مصارف سازمانی است. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - گوگل ضمنا هنگ‌آوتس میت را عرضه می‌کند که یک اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی سازمانی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - است و بعدا به پاسخ گوگل به Zoom تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود Allo و Duo جایگزین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - هنگ‌آوتس برای مصرف‌کنندگان باشند.

ژوئن ۲۰۱۷: کار برای GChat بالاخره و واقعا به پایان می‌رسد. گوگل ضمنا پشتیبانی از پیامک را از هنگ‌آوتس حذف می‌کند تا بهتر قادر به معرفی آن به عنوان رقیبی برای اسلک باشد.

آپریل ۲۰۱۸: گوگل سرمایه‌گذاری روی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - Allo را متوقف کرده و در عوض روی RCS تمرکز می‌کند: استانداردی جدید که جایگزین پیامک است.

دسامبر ۲۰۱۸: گوگل اعتراف می‌کند که در حال توقف کار روی Allo است.

مه ۲۰۱۹: گوگل واقعا به کار Allo پایان می‌دهد.


عصر مدرن: بازگشت به هنگ‌آوتس (۲۰۲۰ تاکنون)

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم

با تمرکز گوگل روی پیام‌رسانی متکی بر TCS، این کمپانی بار دیگر به سراغ هنگ‌آوتس می‌رود. اما در اتفاقی غیر قابل پیش‌بینی، پاندمی کووید-۱۹ باعث - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - می‌شود ابزارهای ارتباط سازمانی مانند اسلک و زوم بیشترین توجه را به خود جلب کنند. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - این ابزارها اما دیگر فقط برای کمپانی‌ها نیستند و در زندگی روزمره - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - مردم، در فعالیت‌های اجتماعی و همینطور در کلاس‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - درس استفاده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - می‌شوند.

مارس ۲۰۲۰: هنگ‌آوتس میت در دسترس اکانت‌های شخصی گوگل قرار می‌گیرد و یک گزینه جدید برای برقراری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - کنفرانس‌های ویدیویی و گروهی به حساب می‌آید.

آپریل ۲۰۲۰: هنگ‌آوتس چت (که در روندی آهسته اما پیوسته طی عصر قبلی تبدیل به اپلیکیشنی در استایل اسلک و دیسکورد شده) - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - به گوگل چت تغییر نام می‌دهد. اما روند عرضه کند این سرویس بدان معناست که بسیاری از ما همچنان نام هنگ‌آوتس را در پنجره مرورگر جیمیل خود مشاهده می‌کنیم.

آپریل ۲۰۲۰: هنگ‌آوتس میت به گوگل میت تغییر نام می‌دهد.

ژوئن ۲۰۲۱: گوگل سرویس گوگل چت را به دست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - تمام مصرف‌کنندگان رسانده و می‌گوید که «روم‌ها» تبدیل به «اسپیس‌ها» خواهند شد. اسپیس‌ها کارکردی مشابه به یک اتاق درون دیسکورد یا اسلک دارند و فضایی مرکزی برای مباحثات گروهی هستند.

اگر تنها یک چیز واضح باشد، اینست که فعالیت‌های گوگل در حوزه سرویس‌های پیام‌رسان قرار است آینده‌ای به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جعفریه استان قم - اندازه قبل مبهم و عجیب داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone