🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11822.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آیا نوکیا X60 با سیستم عامل هارمونی به بازار عرضه خواهد شد؟

برخی سایت‌ها امروز خبری مبنی بر عرضه گوشی نوکیا X60 با سیستم عامل هارمونی هواوی منتشر کردند. ساعاتی بعد از انتشار خبر، توییت‌هایی منتشر شد که می‌گفت نوکیا و هواوی چنین تصمیمی را تکذیب کرده‌اند. ...

برخی سایت‌ها امروز خبری مبنی بر عرضه گوشی نوکیا X60 با سیستم عامل هارمونی هواوی منتشر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - کردند. ساعاتی بعد از انتشار خبر، توییت‌هایی منتشر شد که می‌گفت نوکیا و هواوی چنین تصمیمی را تکذیب کرده‌اند. درنهایت نوکیا با انتشار بیانیه‌ای رسمی به شایعات پایان داد و گفت چنین تصمیمی نگرفته است.

وب‌سایت «IThome» صبح امروز در گزارشی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - اعلام کرد HMD تصمیم گرفته در یکی از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - گوشی‌های آینده خود با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - نام‌های X60 و X60 پرو از سیستم عامل اختصاصی شرکت هواوی یعنی هارمونی استفاده کند. HMD پیش از این نیز مانند گوشی نوکیا S60 که به سیستم عامل سیمبیان مجهز شده بود، سابقه استفاده از سیستم‌های عامل دیگر گوشی‌ها را دارد اما بهره‌مندی از سیستم عامل اختصاصی هواوی کمی این شایعه را عجیب‌تر می‌کند.

با این وجود خبرگزاری چینی «Global Times» با استناد به توییت‌های منتشر شده می‌گوید که هواوی و نوکیا این موضوع را تکذیب کرده‌اند و گوشی آینده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - نوکیا همچنان به همراه سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس

 

یکی از توییت‌‌ها به این نکته اشاره دارد که نوکیا کماکان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - گوشی‌های بعدی خود را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه خواهد کرد. در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - توییت دیگری نیز به این نکته اشاره شده بود که هواوی چنین خبری را تکذیب کرده و قرار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - نیست گوشی نوکیا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - با سیستم عامل این شرکت به بازار راه پیدا کند.

 

این در حالی است که در خبر منتشر شده گفته شده بود که HMD گلوبال ممکن است - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - دو گوشی X60 و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - X60 پرو را در بازارهای چین به عرضه برساند و به همین دلیل استفاده از سیستم عامل هارمونی را منطقی اعلام کرده بود. این واقعیت که سیستم عامل هارمونی به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل پلی دسترسی ندارند، در کشور چین مشکل بزرگی محسوب نمی‌شود زیرا به هر حال این اپلیکیشن‌ها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - در چین قابل دسترس نیستند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس

هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی نوکیا X60 وجود ندارد اما شنیده می‌شود که این گوشی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت و نمایشگری با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. اگر مشخصات اعلام شده صحت داشته باشد، به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - نظر می‌رسد با گوشی قابل قبولی مواجه خواهیم شد.

هواوی در کنفرانس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - خود تاکید کرده بود که هارمونی می‌خواهد سیستم عاملی بدون مرز در دنیای پلتفرم‌های مختلف باشد. به همین منظور هواوی امیدوار است که هزینه پایین‌تر استفاده از این سیستم عامل توسعه‌دهندگان را به سمت هارمونی جذب کند. استفاده از هارمونی ۲.۰ هیچ هزینه‌ای ندارد و هواوی از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - سال گذشته دسترسی به این سیستم عامل را برای تمام توسعه‌دهندگان دنیا آزاد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آباده استان فارس - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر عارف نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone