🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11836.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و زمان عرضه اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی مشخص شد

از زمان معرفی گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار «اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی» و «اکسپریا ۵ مارک ۳» با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام حدود دو ماه می‌گذرد و اکنون زمان عرضه و قیمت این ...

از زمان معرفی گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار «اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی» و «اکسپریا ۵ مارک ۳» با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام حدود دو ماه می‌گذرد و اکنون زمان عرضه و قیمت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - این گوشی مشخص شده است.

شعبه اروپایی شرکت سونی اعلام  کرد که گوشی‌های اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ به ترتیب با قیمت‌های حدود ۱۵۰۰ و ۱۲۰۰ دلار وارد بازار اروپا می‌شوند. با توجه به اینکه شرکت ژاپنی پیش فروش گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ را با قیمت ۱۳۰۰ دلار در ایالات متحده آغاز کرده است می‌توان تصور کرد که گوشی دیگر این شرکت در صورت تصمیم سونی برای عرضه در ایالات متحده ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان

درست مانند اکسپریا ۱ مارک ۳، این دستگاه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - نیز از ماه مهر در ترکیب رنگ مشکی و سبز وارد بازار اروپا شود. گوشی پرچمدار اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است. همچنین این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. پنل جلویی و پنل پشتی گوشی نیز توسط گوریلا گلس ۶ محافظت شده و با استاندارد IP65 و IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت گوشی، ماژول - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - دوربین سه گانه آن است که سه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همچنین هر دو گوشی پرچمدار سونی اولین گوشی‌های جهان محسوب می‌شوند که دوربین تله فوتوی آن‌ها با قابلیت تغییر فاصله کانونی ارائه شده است.

و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - در نهایت گوشی اکسپریا ۵ مارک ۳ به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع ۳۰ واتی مجهز است و به گفته سونی در مدت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - ۳۰ دقیقه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رشت استان گیلان - تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری شارژ خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایرج نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب تعمیرچی شهرک مسکن مهر رشت برای لباسشویی جی پلاس تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در شهرک مسکن مهر شهر رشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone