🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15202.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چگونه چند فولدر به صورت همزمان در ویندوز ۱۰ ایجاد کنیم؟

ایجاد تعداد زیادی فولدر جدید به صورت عادی در ویندوز می‌تواند بسیار زمان‌بر و فرسایشی باشد. ولی اگر بخواهید چند فولدر به صورت همزمان ایجاد کنید می‌توانید از ابزارهایی مانند Command Prompt یا پاورشل استفاده ...

ایجاد تعداد زیادی فولدر جدید به صورت عادی در ویندوز می‌تواند بسیار زمان‌بر و فرسایشی باشد. ولی اگر بخواهید چند فولدر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - به صورت همزمان ایجاد کنید می‌توانید از ابزارهایی مانند Command - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - Prompt یا پاورشل استفاده کنید. استفاده از چنین ابزارهایی به کاربر کمک می‌کند تا دیگر نیازی به ایجاد دستی فولدرهای جدید نداشته باشد. اما نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از آن‌ها چگونه است؟‌ در ادامه‌ به ارائه‌ی توضیحات پیرامون نحوه‌ی عملکرد و آموزش کار با آن‌ها خواهیم پرداخت.

روش‌های متعددی برای دسترسی به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - ابزار Command Prompt - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - در ویندوز وجود دارد. می‌توانید در نوار جستجوی Start عبارت cmd را تایپ کنید و سپس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - مانند تصویر زیر، از میان نتایج بدست آمده، cmd را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

به کمک دستور cd در Command Prompt می‌توانید دایرکتوری فعلی خود را عوض کنید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - و به سایر مسیرها بروید. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - تنها کافیست عبارت cd را تایپ کنید و سپس مثل تصویر پایین، دایرکتوری مورد نظر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - خود را وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

برای شروع می‌خواهیم هفت فولدر برای هر روز هفته ایجاد کنیم. برای انجام آن، دستور زیر را در دایرکتوری مورد نظر تایپ می‌کنیم:

md sunday monday tuesday wednesday thursday friday saturday

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

می‌توانید نام فولدرهای پس از دستور md را با موارد دلخواه خود جایگزین کنید. پس از اتمام کار، از Command Prompt خارج شوید و سپس به مسیری که برای ساخت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - فولدرها - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - انتخاب کرده‌اید، بروید. اکنون فولدرهای جدیدی که به صورت گروهی ساخته شده‌اند را مشاهده می‌کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

ایجاد چند فولدر با استفاده از پاورشل

ابزار دیگری که امکان ساخت چند فولدر به صورت همزمان را فراهم می‌کند، پاورشل (PowerShell) نام دارد. ابتدا روی Start ویندوز کلیک کنید و سپس عبارت PowerShell را جستجو کنید. روی نتیجه‌ی اول جستجو راست کلیک کرده و گزینه‌ی Run as - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - administrator را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

پنجره‌ی پاورشل به صورت پیش‌فرض در مسیر C:\Users\User باز می‌شود. در اینجا هم می‌توانید با استفاده از دستور cd به دایرکتوری دلخواه خود بروید. برای مثال با تایپ دستور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - زیر می‌توانید به پوشه‌ی اسناد منتقل شوید:

cd Documents

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

ابتدا برای ساخت چند فولدر در پاورشل، نیازمند در نظر گرفتن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - نام برای تمامی آن‌ها خواهیم بود. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - مانند مثال قبلی، اگر بخواهیم برای هر روز در هفته یک پوشه ایجاد کنیم، از دستور زیر استفاده می‌کنیم:

"sunday", "monday", "tuesday", "wednesday", "thursday", "friday", "saturday"  | %{New-Item -Name "$_" -ItemType "Directory"}

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

همان طور که مشخص است، نام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - فولدرها باید در بین دو علامت نقل قول قرار گیرند و به کمک کاما از یکدیگر جدا شوند. پس از اجرای دستور، می‌توانید از پاورشل خارج شوید و به دایرکتوری انتخاب شده بروید تا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - فولدرهای جدید را مشاهده کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

ساخت چند فولدر با Batch Script

استفاده از ابزار Command Prompt هنگامی که قصد ساخت چند پوشه و زیر پوشه به صورت همزمان را داشته باشیم، نمی‌تواند چندان کمک‌کننده باشد. در چنین مواردی ابزار Batch Script می‌تواند بسیار راهگشا باشد. برای مثال می‌خواهید چندین هفته برای ماه آپریل ایجاد کنید و در هر هفته نیز روزهای آن را مشخص کنید. برای انجام این کار از دستوری مطابق تصویر زیر در نوت‌پد استفاده می‌کنیم:

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

اگر نام فولدر شما از دو کاراکتر تشکیل شده یا دارای کاراکترهای ویژه است، باید آن را در بین دو علامت نقل قول قرار دهید. همین روند را برای زیرپوشه‌ها نیز تکرار کنید. پس از تایپ دستور بالا، عبارت echo off@ را وارد کنید و سپس کلید Enter را بزنید تا یک فاصله ایجاد شود. در نهایت اگر آدرس هر فولدر در خط جدیدی است، در ابتدای هر یک عبارت md را تایپ کنید. اگر ساختار فولدرها متوالی و با یک فاصله تعریف شده است، تنها یکبار از md استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

اکنون فایل تکست را با نام دلخواه ذخیره کنید و سپس پسوند آن را از txt به bat تغییر دهید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان

در نهایت می‌توانید فایل بچ خود را در هر کجا برای ساخت چندین فولدر با ساختار تعریف شده، استفاده کنید؛ تنها کافیست دوبار روی آن کلیک کنید تا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - اجرا شود. چنین ابزاری برای ساخت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر املش استان گیلان - فولدرهایی با قالب تکراری در بخش‌های مختلف، کاربر بسیاری دارد. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone