🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15181.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت شاد در تعطیلات تابستان هم برای دانش‌آموزان رایگان است

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که در تعطیلات تابستان، اینترنت شاد برای دانش‌آموزان رایگان خواهد بود. این وزارتخانه تأکید کرده رایگان بودن شاد منحصر به تابستان نبوده و تا انتهای سال ۱۴۰۰ کلیه فعالیت‌های ...

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که در تعطیلات تابستان، اینترنت شاد برای دانش‌آموزان رایگان خواهد بود. این وزارتخانه تأکید کرده رایگان بودن شاد منحصر به تابستان نبوده و تا انتهای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - سال ۱۴۰۰ کلیه فعالیت‌های دانش‌آموزی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - در این سامانه به صورت رایگان بوده و هزینه اینترنتی برای دانش آموزان بخاطر استفاده از این اپلیکیشن محاسبه نخواهد شد.

«محمود حبیبی» مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره اضافه شدن قابلیت‌های جدید به شبکه شاد برای سال تحصیلی آینده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - گفت: «شبکه شاد یک موجود زنده است و برنامه ما همین بوده که شاد موجود ایستا و ثابتی نباشد. در مدیریت شاد نیز همواره نظر ما و برنامه‌ریزی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - هایمان بر همین امر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - استوار بوده که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - به مرور قابلیت‌های جدیدی به آن بیفزاییم.»

حبیبی در ادامه افزود: «این هدف را همچنان دنبال می‌کنیم و در صدد آن هستیم که با شروع سال تحصیلی بتوانیم قابلیت‌های جدیدی در شاد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - داشته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - باشیم.»

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای فعالیت‌های تابستانه و برگزاری کلاس‌های آنلاین تابستانی، اینترنت رایگان برای کاربران شاد برقرار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - است؟ گفت: «طبق مصوبات مربوط، اینترنت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - مصرفی در شبکه شاد در طول سال ۱۴۰۰ رایگان است و مشکلی برای تأمین اینترنت وجود ندارد.»

حبیبی همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - درباره آخرین وضعیت طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی خبرهایی جدیدی ارائه کرده و گفته که «نگرانی‌هایی پیرامون حضور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - دانش‌آموزان در فضای مجازی در دوسال اخیر به وجود آمده است و مخاطراتی برای آنها وجود داشت که ما را بر آن داشت سیم‌کارتی با اینترنت ایمن برای صیانت از دانش‌آموزان طراحی و توزیع کنیم. مطالعات مشترکی با وزارت ارتباطات از آذر ماه گذشته آغاز و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد، پیش‌نویس اولیه طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی آماده شد.»

او افزود: «پس از طی مراحل نهایی و اخذ استعلامات حقوقی لازم، طرح به امضای دو وزیر آموزش و پرورش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - و ارتباطات می‌رسد و وارد فاز اجرایی می‌شود». بدین ترتیب - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مشهد استان خراسان - می‌توان گفت که عرضه سیم کارت دانش آموزی در آینده نزدیک دور از ذهن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone