🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15175.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چطور با فتوشاپ و افتر افکت موشن گرافیک بسازیم؟

نرم افزارهای ادوبی امکان انتقال پروژه‌ها میان یکدیگر را فراهم می‌کنند و برای مثال می‌توانید یک پروژه را در برنامه‌ای مانند فتوشاپ بسازید و به برنامه دیگری منتقل کنید. در این مطلب می‌خواهیم ساخت موشن ...

نرم افزارهای ادوبی امکان انتقال پروژه‌ها میان یکدیگر را فراهم می‌کنند و برای مثال می‌توانید یک پروژه را در برنامه‌ای مانند فتوشاپ بسازید و به برنامه دیگری منتقل کنید. در این مطلب می‌خواهیم ساخت موشن گرافیک مبتدی در افتر افکت و فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.

پشتیبانی افتر افکت از فایل‌های فتوشاپ اهمیت بالایی دارد و البته بسیار کاربردی است، چرا که افتر افکت تمرکز کمتری روی طراحی و دستکاری و ویرایش تصاویر دارد. با توجه به این موضوع می‌توانید پیش از اینکه موشن گرافیک بسازید، لایه‌های آن را بطور دقیق در فتوشاپ درست کنید.

در این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - مقاله می‌خواهیم نحوه دستکاری چندین تصویر در فتوشاپ، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - آماده‌سازی لایه‌ها و سپس انتقال آن‌ها به افتر افکت برای ساخت یک موشن گرافیک مبتدی را آموزش دهیم. تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

آماده کردن تصاویر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - در فتوشاپ

برای پروژه خودتان می‌توانید از هر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - تصویری استفاده کنید. پس از اینکه عکس‌های موردنظرتان را پیدا کردید، یک تصویر جدید در فتوشاپ خلق کنید. در حالت ایده‌آل می‌خواهید ابعاد فایل فتوشاپ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - با خروجی ویدیو یکسان باشد. بنابراین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - اگر می‌خواهید موشن گرافیک اچ‌دی بسازید، ابعاد بوم شما باید ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

زمانی که بوم اچ‌دی شما بارگذاری شد، تصاویر دانلودی را وارد آن کنید. در تصویر ریز، دو عکس پایه به این بوم اضافه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

حالا اشیاء را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - برش دهید، اندازه‌شان را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - تغییر دهید و به آن المان‌ها و متن اضافه کنید. زمانی که کارتان با ویرایش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - تمام شود، یک مجموعه پایه از تصاویر و لایه‌ها خواهید داشت.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

آماده‌سازی لایه‌ها

در این مثال ما می‌خواهیم پنجه سگ با سر گربه برخورد کند. برای انتخاب پنجه سگ، از ابزار Lasso استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

پس از انتخاب، راست کلیک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - کرده و گزینه «Layer Via Cut» را انتخاب کنید. انتخاب شما که در این مثال پنجه سگ است، حالا به یک لایه جدید تبدیل می‌شود.

شما باید نام تمام لایه‌ها به صورت جداگانه تغییر دهید تا بدانید با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - چه لایه‌هایی سروکار دارید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، هر لایه نام مخصوص به خودش را دارد که برای مثال می‌توان به گربه و پنجه سگ اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

در نهایت می‌خواهید زمانی که پنجه سگ به سر گربه می‌خورد، این حیوان هم از خودش واکنش نشان دهد. به همین دلیل باید از لایه گربه یک کپی بگیرید. پس از کپی گرفتن، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - یکی از آن‌ها را Cat_Normal و دیگری را Cat-Bonked نامگذاری کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

برای لایه Cat_Bonked چشم‌های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - گربه را تغییر دهید تا یک افکت اضافه ایجاد شود.

با همین چند قدم، تمام المان‌های گرافیکی خود را دارید. فقط مطمئن شوید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - که تمام لایه‌ها به درستی نامگذاری شده‌اند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - و تمام المان‌ها در دسترس هستند. حالا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - باید به سراغ متحرک‌سازی با استفاده از افتر افکت برویم.

افزودن فایل فتوشاپ به افتر افکت

اول از همه باید مطمئن شوید که لایه‌ها به عنوان فایل PSD. ذخیره شده‌اند. روی File و Save As کلیک کنید. بطور پیش فرض - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - لایه‌ها در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - فرمت PSD. ذخیره می‌شوند. با اینکار می‌توان فایل را از فتوشاپ به افتر افکت منتقل کرد.

در این مثال، نام این فایل .Dog_Cat_Animation.PSD خواهد بود.

در ادامه برنامه افتر افکت را باز کنید و به مسیر File > Import > - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - File بروید و فایل ذخیره شده قبلی را انتخاب کنید. با اینکار یک پیام به نمایش گذاشته می‌شود که باید در منوی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - کشویی Import Kind، گزینه Compostion - Retain Layer Sizes را انتخاب کنید.

با این کار تمام لایه‌های فایل فتوشاپ وارد افتر افکت می‌شوند و البته سایزها در راستای ابعاد حفظ می‌شوند. به همین دلیل در ابتدای این مقاله رزولوشن اچ‌دی را انتخاب کردیم. روی گزینه OK کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

حالا باید یک کامپوزیشن جدید با نام یکسان با فایل PSD. داشته باشید. روی آن دوبار کلیک کنید تا باز شود. هرکدام از لایه‌های فتوشاپ حالا یک لایه در تایم لاین کامپوزیشن هستند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

حالا می‌توانید متحرک‌سازی را شروع کنید. اول از همه متن را از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - تصویر بردارید چرا که باید درون عکس سقوط کند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

سگ و گربه را به سمت پایین بکشید، البته در نهایت با سقوط متن درون تصویر، آن‌ها هم وارد فریم می‌شوند.

برای ذخیره زمان، به مسیر Layer > New > Null Object بروید و لایه‌های سگ، پنجه سگ، Cat_Normal و Cat-Bonk را درون آن قرار دهید. حالا هر حرکتی را برای Null Object ایجاد کنید، روی تمام آن‌ها اعمال می‌شود.

فریم کلیدی (کی فریم) حرکت یا موشن در پایین کامپوزیشن را روی 0 قرار دهید و در طی ۵ ثانیه یک افزایش تدریجی داشته باشید. این موضوع را فراموش نکنید که می‌توانید با کلیک روی آیکون کرنومتر، به پارامتر موشن فریم‌های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - کلیدی اضافه کنید.

در ادامه باید پنجه سگ و واکنش گربه را ایجاد کنید. در ویژگی‌های Transform پنجه سگ، Anchor Point را روی بخش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - پایینی پای سگ تنظیم کنید. با این کار مطمئن می‌شوید که هر چرخشی در اطراف آن نقطه، جایی که مفصل قرار دارد، طبیعی به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - نظر می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

در مرحله - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - بعد باید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - ببینید که می‌خواهید این موشن گرافیک چگونه نمایش داده شود. می‌توانید چرخش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - پنجه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - سگ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - را کی فریم کرده و به آن یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - لوپ اضافه کنید. البته بجای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - این کار می‌توانید به سراغ افکت Wiggle - Rotaion - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - بروید تا یک مجموعه حرکات تصادفی ایجاد کنید.

شما می‌توانید متغیر افکت‌ها را در پنل Effects & Presets پیدا کنید. این افکت را گرفته و روی لایه بکشید تا روی آن اعمال شود. در ادامه برای تعیین سرعت و میزان چرخش لایه، پارامترها را تنظیم کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - نهایت، با برش پروژه در دو فریمی که قبل‌تر آماده کردیم، افکت ضربه زدن به گربه توسط پنجه سگ خلق می‌شود و یک حس حرکت به وجود می‌آید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

حالا باید متن را وارد تصویر کنید تا یک موشن گرافیک داشته باشید. با این اقدام، کار تمام می‌شود و می‌توانید از این موشن گرافیک در هرجایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی

اگرچه در تصویر بالا چنین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - برخوردی را نمی‌بینید و چنین کاری نیازمند ویدیو است، اما با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - اقدامات بالا در نهایت به چنین موشن گرافیکی دسترسی پیدا می‌کنید.

در این مقاله سعی کردیم ساخت موشن گرافیک در فتوشاپ و افتر افکت را به شما آموزش دهیم، البته این پروژه مبتدی بود و پیچیدگی چندانی نداشت. با این حال می‌توانید از همین قدم‌ها برای ساخت لایه‌های پیچیده‌تر در فتوشاپ و ساخت موشن گرافیک در افتر افکت استفاده کنید.

این مقاله ارتباط دو برنامه برای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - ساخت محتوای خلاقانه را نشان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک موشن گرافیک بسازید. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - مثال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فراهان استان مرکزی - این مقاله برای سادگی، دو بعدی است اما می‌توانید لایه‌های فتوشاپ را به صورت سه بعدی هم متحرک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone