🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15209.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گمرک آمریکا ۳۶ هزار ایرپاد تقلبی به ارزش ۷ میلیون دلار را توقیف کرد

ماموران «اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا» بیش از ۳۶ هزار ایرپاد تقلبی را در شهر «سینسیناتی» توقیف کردند. اگر این محصولات اصل بودند، ارزش کل محموله به ۷.۱۶ میلیون دلار می‌رسید. به گزارش اداره ...

ماموران «اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا» بیش از ۳۶ هزار ایرپاد تقلبی را در شهر «سینسیناتی» توقیف کردند. اگر این محصولات اصل بودند، ارزش کل محموله به ۷.۱۶ میلیون دلار می‌رسید.

به گزارش اداره گمرک آمریکا، بازرسی سه محموله باری بزرگ در تاریخ ۱۶ اردیبهشت که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - از چین به شهر «دیتون» در ایالت «کنتاکی» می‌رفت، نشان داد که هر سه محموله حاوی شمار زیادی ایرپاد تقلبی بوده‌اند. روی بسته‌بندی این محصولات عنوان «الیت پادز» (Elite Pods) ذکر شده بود.

هر محموله شامل ۱۲ هزار دستگاه و سه تای آن‌ها روی هم حاوی ۳۶ هزار دستگاه بود. بازرسان گمرک پس از مشورت با متخصصان مرکز کارشناسی این اداره، هر سه محموله را به خاطر نقض قوانین کپی رایت و نشان تجاری ضبط کردند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - اپل طراحی خاص و نام ایرپاد را برای خود به ثبت رسانده و اگرچه این محصولات از نام ایرپاد استفاده نمی‌کردند، اما به خاطر شباهت ظاهری بی‌بدیل‌شان به ایرباد اپل، ناقض قوانین شناخته شدند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان

یکی از مسئولان سینسیناتی در مصاحبه‌ای گفت: «محصولات تقلبی می‌توانند در نگاه اول شما را فریب بدهند. این دستگاه‌ها معمولا ارزان‌تر و از نظر ظاهری خیلی شبیه محصول اصلی هستند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - ولی خرید آن‌ها معمولا نسبت به خرید محصولات اصلی هزینه بیشتری روی دست مشتریان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - می‌گذارد، چون احتمال خرابی را بالاتر می‌برد.»

محبوبیت محصولات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - اپل این دستگاه‌ها را به اهداف خوبی برای تولید لوازم تقلبی تبدیل می‌کند. در ماه مه، یک شرکت بریتانیایی به خاطر فروش شارژرهای غیراصل اپل ۱۴۷ هزار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - دلار جریمه شد. گفتنی است اپل تیم ویژه‌ای را به کشف و حذف محصولات غیراصل از بازار مامور کرده است. این تیم در سال ۲۰۲۰ توانست بیش از یک میلیون محصول تقلبی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - منتسب به اپل را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - از بازار خارج کند.

نکته جالب این که اداره گمرک آمریکا قبلا یک بار به اشتباه محموله‌ای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فومن استان گیلان - شامل ۲ هزار وان پلاس بادز را به عنوان ایرپاد تقلبی توقیف کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone