🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15194.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت رسما مرگ ویندوز ۱۰ ایکس را تایید کرد

مایکروسافت بالاخره تایید کرد که دیگر قصدی برای انتشار ویندوز ۱۰ ایکس ندارد. این سیستم عامل ابتدا قرار بود برای دستگاه‌هایی با نمایشگر دوگانه مثل سرفیس نئو عرضه شود. مایکروسافت بعدا توسعه ویندوز ۱۰ ایکس ...

مایکروسافت بالاخره تایید کرد که دیگر قصدی برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - انتشار ویندوز ۱۰ ایکس ندارد. این سیستم عامل ابتدا قرار بود برای دستگاه‌هایی با نمایشگر دوگانه مثل سرفیس نئو عرضه شود. مایکروسافت بعدا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - توسعه ویندوز ۱۰ ایکس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - را برای لپ‌تاپ‌های تک‌نمایشگر ادامه داد. حالا رسما اعلام شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - که کار ویندوز ۱۰ ایکس به پایان رسیده و این شرکت تمام تمرکز خود را روی ویندوز ۱۰ خواهد گذاشت.

«جان کیبل» رئیس خدمات ویندوز در وبلاگ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - این سیستم عامل تایید کرد: - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - «به جای عرضه محصولی که قرار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - بود تحت عنوان ویندوز ۱۰ ایکس در سال ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - به بازار بیاید، از آموخته‌های خود در این مسیر استفاده می‌کنیم و با سرعت بیشتری فناوری‌های مبنایی ویندوز ۱۰ ایکس را به سایر بخش‌های ویندوز و محصولاتمان اضافه خواهیم کرد.»

بعضی از این قابلیت‌ها از همین حالا در قالب فناوری جدید نگهدارنده اپ، تایپ صوتی بهتر و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - کیبورد لمسی مدرن‌تر در ویندوز ۱۰ شروع به ظاهر شدن کرده‌اند. مایکروسافت می‌گوید در آینده به سرمایه‌گذاری روی آن دسته از فناوری‌های ویندوز ۱۰ ایکس که از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری منطقی باشند، ادامه می‌دهد. با این حال، بعید است که دیگر سرفیس نئو را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - ببینیم.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس

ویندوز ۱۰ ایکس قرار بود در سال ۲۰۲۱ به عنوان رقیبی برای کروم OS عرضه شود. مایکروسافت از مدت‌ها قبل تلاش کرده بود ویندوز را مدرنیزه کند تا سیستم عامل سبک‌تری را به دست کاربران برساند. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - این شرکت در سال ۲۰۱۲ ویندوز RT را برای نسل اول تبلت سرفیس منتشر کرد. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - در ادامه در سال ۲۰۱۷ ویندوز ۱۰ اس به بازار آمد. ولی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - هر دو درست مثل ویندوز ۱۰ ایکس شکست خوردند.

مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - در ماه مه ۲۰۲۱ به‌روزرسانی نسبتا کوچکی را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد، ولی انتظار داریم که به‌روزرسانی بعدی در ماه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرودشت استان فارس - اکتبر بزرگ‌تر باشد. این به‌روزرسانی بزرگ با نام Sun Valley قرار است تغییرات ظاهری زیادی را برای ویندوز ۱۰ به ارمغان بیاورد و قابلیت‌های متنوعی را به این سیستم عامل اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیکتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام احیانا منطقه شهرک فرهنگیان مرودشت تعمیرات دارید
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر مرودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone