🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15192.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل دوربین پیکسل را برای عکاسی دقیق‌تر از پوست‌های تیره بهینه‌سازی می‌کند

گوگل دیشب با آغاز کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از تغییرات جدیدی در گوگل مپس، گوگل فوتوز و نسخه جدید Wear OS رونمایی کرد. این شرکت در بخش دوربین گفت در حال کار روی دوربین‌های پیکسل است ...

گوگل دیشب با آغاز کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - تغییرات جدیدی در گوگل مپس، گوگل فوتوز و نسخه جدید Wear OS رونمایی کرد. این شرکت در بخش دوربین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - گفت در حال کار روی دوربین‌های پیکسل است تا در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - مواجهه با پوست‌های تیره‌تر، دقت رنگی بیشتری داشته باشند و نوردهی بهتری انجام دهند.

«سمیر سمات»، معاون بخش اندروید و گوگل پلی گفت: «عکاسی برای افراد رنگین‌پوست، حتی در بعضی از محصولات خود گوگل، همیشه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - به آن شکلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - که ما می‌خواستیم نبوده است. ما برای بهبود وضعیت عکاسی با موبایل برای همه مردم مشغول کار با گروهی از مختصصان بوده‌ایم تا دوربینی دقیق‌تر و همه‌شمول‌تر بسازیم.»

گوگل در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - مراسم دیشب گفت با عکاسان با تجربه‌ای که هزاران عکس را به ثبت رسانده‌اند، همکاری کرده تا پایگاه‌های داده خود را متنوع‌تر کند. این شرکت همچنین در تلاش برای بهبود دقت «وایت بالانس» و الگوریتم‌های نوردهی خودکار است. هدف آن‌ها ساخت چیزی شبیه یک کتاب راهنما برای دریافت طیف‌های مختلف رنگ پوست است؛ یعنی شرایطی برای کاهش نورهای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - اضافه و ثبت طیف‌های رنگی طبیعی‌تر فراهم شود تا پوست‌های تیره بیش از حد روشن نباشند یا غلظت رنگی خود را از دست ندهند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی

گوگل همچنین در حال کار روی الگوریتم‌های خود است تا با دقت بیشتری از موهای فر و موج‌دار تصویربرداری کند. به عبارت دیگر، دوربین‌های گوگل باید بتوانند در حالت پرتره موی سر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - را به شکل بهتری از پس‌زمینه جدا کنند.

اهالی ماونتین ویو می‌گویند این تغییرات جدید همراه با چیزهای بیشتری که در مراسم I/O نشان داده نشد، پاییز امسال به گوشی‌های پیکسل اضافه می‌شوند. به‌علاوه، گوگل می‌خواهد یافته‌های خود را در سراسر اکوسیستم اندروید به اشتراک بگذارد تا تولیدکنندگان بیشتری بتوانند عکاسی از همه افراد با رنگ پوست‌های گوناگون را بهبود ببخشند.

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل دیشب به‌صورت زنده و مجازی از مقر اصلی این شرکت در کالیفرنیا آغاز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرکزی استان مرکزی - شده و تا فردا ادامه پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone