🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15191.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید مک پرو با پردازنده ۴۰ هسته‌ای اپل سیلیکون سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

اپل از نسل جدید مک‌بوک‌ها، آی‌مک و آیپد پرو با تراشه اختصاصی‌اش رونمایی کرده، اما تا به امروز شاهد معرفی مک پرو با چیپ اپل سیلیکون نبوده‌ایم. ظاهرا سال آینده میلادی این موضوع تغییر می‌کند ...

اپل از نسل جدید مک‌بوک‌ها، آی‌مک و آیپد پرو با تراشه اختصاصی‌اش رونمایی کرده، اما تا به امروز شاهد معرفی مک پرو با چیپ اپل سیلیکون نبوده‌ایم. ظاهرا سال آینده میلادی این موضوع تغییر می‌کند و مک پرو جدید با اپل سیلیکون مجهز به ۴۰ هسته پردازشی و ۱۲۸ هسته گرافیکی روانه بازار می‌شود.

کوپرتینویی‌ها خودشان را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل - برای معرفی نسخه جدید مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی و یک مدل ۱۴ اینچی از این لپ‌تاپ آماده می‌کنند که این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل - محصولات احتمالا اواخر سال جاری میلادی با پردازنده اپل سیلیکون از راه می‌رسند. علاوه بر این لپ‌تاپ‌ها، به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل - این کمپانی می‌خواهد از دسکتاپ جدیدی هم در ۲۰۲۲ رونمایی کند.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، کوپرتینویی‌ها روی مک پرو جدید با قدرت بسیار بالایی کار می‌کنند. پردازنده مورد استفاده در این کامپیوتر در مقایسه با مک‌بوک‌ها ۲ تا ۴ برابر سریع‌تر خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل

اپل سیلیکون مورد استفاده در این محصول از اسم رمز‌های Jade 2C-Die و Jade 4C-Die بهره می‌برد که به ترتیب ۲۰ و ۴۰ هسته پردازشی خواهند داشت. از این تعداد، ۱۶ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل - یا ۳۲ هسته آن قدرتمند خواهند بود و ۴ یا ۸ هسته دیگر انرژی کمی مصرف می‌کنند. در بخش گرافیکی، این پردازنده‌ها به ترتیب به ۶۴ و ۱۲۸ هسته گرافیکی مجهز می‌شوند.

تراشه جدید کوپرتینویی‌ها بالاتر از پردازنده ۲۸ هسته‌ای مورد استفاده در نسل کنونی مک پرو قرار می‌گیرد و گرافیک موجود در نسل آینده اپل سیلیکون هم جایگزین گرافیک AMD می‌شود.

به گفته بلومبرگ، چند ماهی می‌شود که اپل توسعه این کامپیوتر را شروع کرده و احتمالا از بدنه کوچکتری در مقایسه با نسل کنونی بهره می‌برد.

اپل در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل - کنار این کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل - قدرتمند، روی دسکتاپ‌های دیگری هم کار می‌کند که برای مثال می‌توان به آی‌مک با نمایشگر بزرگتر و همچنین نسخه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سرعین استان اردبیل - جدید مک‌ مینی اشاره کرد. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌ها و همچنین نسل جدید تراشه‌های اپل منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone