🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15182.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کارمندان گوگل خواستار حمایت این کمپانی از مردم فلسطین شدند

گروهی از کارمندان یهودی گوگل از این کمپانی خواسته‌اند که در پی حملات مرگبار اسرائیل به غزه، بیشتر از مردم فلسطین حمایت کند. این گروه همچنین خواستار حمایت از دیدگاه‌های ضد صهیونیست شده است. چندین ...

گروهی از کارمندان یهودی گوگل از این کمپانی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - خواسته‌اند که در پی حملات مرگبار اسرائیل به غزه، بیشتر از مردم فلسطین حمایت کند. این گروه همچنین خواستار حمایت از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - دیدگاه‌های ضد صهیونیست شده است.

چندین روز از شروع تنش‌ها در این ناحیه از خاورمیانه می‌گذرد و صدها نفر در پی حملات جان باخته‌اند. حالا بخشی از کارمندان یهودی گوگل در نامه‌ای داخلی به مدیرعامل این کمپانی، «سوندار پیچای» خواستار انتشار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - بیانیه‌ای برای محکومیت این حملات شده‌اند.

این نامه که حالا به امضای ۲۵۰ نفر رسیده، از این غول جستجوی اینترنتی خواسته صدماتی که ارتش اسرائیل و گروه‌های افراطی به مردم فلسطین می‌زنند را به رسمیت بشناسد.

این درخواست از سوی گروه جدیدی ارائه شده که سال گذشته میلادی در واکنش به افزایش تمایل نسبت به طرفداری از صهیونیست‌ها در گروه رسمی یهودی ERG‌ یا Jewglers در گوگل شکل گرفت. در حالی که این گروه سعی کرده غیرسیاسی باشد، دو کارمند گوگل اعلام کرده‌اند که این گروه از بحث‌های طرفدار اسرائیل حمایت می‌کند و این کمپانی محل امنی برای ابراز عقاید ضد صهیونیستی نیست.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی

این شکاف میان کارکنان یهودی گوگل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - باعث تشکیل گروه دوم در این کمپانی شده. به گفته - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - یک مدیر بازاریابی محصول حاضر در این گروه، آن‌ها مجبور به انجام چنین کاری شده‌اند:

«ما مجبور شدیم که فضای خودمان را تشکیل دهیم چرا که ما به معنای واقعی کلمه اجازه نداشتیم دیدگاه‌‌های خود را در ERG بیان کنیم.»

حالا اعضای این گروه خواستار حمایت گوگل از آزادی بیان درون کمپانی شده‌اند که البته اکثر این آزادی بیان مربوط به دیدگاه‌های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - ضد صهیونیستی می‌شود. آن‌ها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - عدم وجود آزادی بیان را خطرناک دانسته‌اند:

«گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان است و هرگونه سرکوب آزادی بیان در شرکت نه تنها برای کارمندان، بلکه برای تمام مردم در سراسر دنیا خطرناک است.»

آن‌ها همچنین خواستار فسخ هرگونه قرارداد تجاری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر دلیجان استان مرکزی - شده‌اند که از خشونت‌های اسرائیل برای نقض حقوق بشر مردم فلسطین حمایت می‌کند. گوگل هنوز واکنشی به این نامه نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone