🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15178.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از اولین مانیتورهای گیمینگ و حرفه‌ای خود رونمایی کرد

هواوی امروز دو عضو جدید را به خانواده محصولات میت اضافه کرد که MateView و MateView GT نام دارند. این دو محصول اولین مانیتورهای حرفه‌ای و گیمینگ هواوی برای بازار مصرفی هستند. مانیتورهای جدید هواوی ...

هواوی امروز دو عضو جدید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - را به خانواده محصولات میت اضافه کرد که MateView و MateView GT نام دارند. این دو محصول اولین مانیتورهای حرفه‌ای و گیمینگ هواوی برای بازار مصرفی هستند.

مانیتورهای جدید هواوی کیفیت تصویر بالا، اندازه بزرگ و طراحی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - ارگونومیک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - خوبی دارند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - که زاویه نمایش را بهبود می‌بخشد. میت‌ویو و میت‌ویو جی‌تی به ترتیب در اندازه‌های ۲۸.۲ اینچی و ۳۴ اینچی وارد بازار می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل

میت‌ویو بدنه باریکی با ضخامت ۹.۳ میلی‌متری دارد. نسبت صفحه به بدنه این دستگاه ۹۴ درصد و وضوح آن +4K معادل ۲۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. میت‌ویو ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از مرجع Rheinland مجوز گرفته تا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - نشان دهد که می‌تواند از چشم‌ها در برابر نور آبی محافظت کند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل

هواوی میت‌ویو با پشتیبانی از حالت Desktop Mode اجازه می‌دهد ظرف چند ثانیه تلفن هوشمند خود را به کامپیوتر تبدیل کنید. هواوی در این مانیتور - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - دو بلندگوی پرقدرت 5W قرار داده تا بدون نیاز به بلندگوی خارجی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - صدای مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - شما را فراهم کند.

میت‌ویو از عمق رنگی ۱۰ بیتی، ۱.۰۷ میلیارد رنگ و HDR400 با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر چهار میکروفن داخلی، دو درگاه USB-A، دو درگاه USB-C، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک درگاه MiniDP - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - و یک رابط HDMI دارد. این مانیتور می‌تواند از طریق درگاه USB-C خروجی ۶۵ واتی داشته باشد.

در سمت دیگر، میت‌ویو جی‌تی اولین مانیتور گیمینگ هواوی است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - که نمایشگری ۳۴ اینچی با خمیدگی 1500R دارد. این دستگاه از پنل 3K با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد. بنابراین اجرای بازی‌های ویدیویی باید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - روی آن تجربه بسیار جذابی باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل

کنتراست این نمایشگر ۴۰۰۰:۱ است و درست مثل مانیتور قبلی دارای گواهی Rheinland برای محافظت از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - چشم در برابر نور - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خلخال استان اردبیل - آبی است. سری محصولات میت‌ویو از امروز برای پیش‌خرید در دسترس کاربران چینی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone