🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15207.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی موبایلی با طراحی متفاوت و نمایشگر کشویی کار می‌کند

مستندات مربوط به پتنت شیائومی از طراحی جدید و متفاوت گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر کشویی دوطرفه با نام «Dual Side Slider» خبر می‌دهد. تصاویر مربوط به پتنت ثبت شده در اداره ملی مالکیت فکری ...

مستندات مربوط به پتنت شیائومی از طراحی جدید و متفاوت گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر کشویی دوطرفه با نام «Dual Side Slider» خبر می‌دهد.

تصاویر مربوط به پتنت ثبت شده در اداره ملی مالکیت فکری چین (CNIPA) نشان می‌دهند که دستگاه جدید مجهز به نمایشگر ثانویه است و قسمت کشویی امکان حرکت هم در جهت راست و هم در جهت چپ دارد.

براساس گزارش منتشر شده وب‌سایت LetsGoDigital، غول فناوری چینی قصد دارد دستگاهی با طراحی ظاهری منحصر به فرد و آینده‌نگرانه توسعه دهد. همان‌طور که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - گفته شد، قسمت کشویی دستگاه در هر دو جهت حرکت می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس

زمانی که کاربر قسمت کشویی دستگاه را به سمت راست حرکت می‌دهد، ماژول دوربین موبایل قابل رویت خواهد بود. زمانی که قسمت کشویی به سمت چپ حرکت داده می‌شود، نمایشگر ثانویه کوچکتری در آن قسمت دیده می‌شود. طول نمایشگر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - مذکور، به اندازه طول موبایل است.

با توجه به تصاویر منتشر شده از این پتنت، در پنل جلویی دستگاه ظاهرا خبری از دوربین سلفی نیست. در واقع دوربین‌های پنل پشتی و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - جلویی موبایل در قسمت کشویی دستگاه جای گرفته‌اند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس

البته همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در یکی تصاویر چهار حفره مخصوص قرارگیری لنز دوربین و در تصویر دیگر سه حفره برای دوربین در نظر گرفته شده است. مشخص نیست آیا واقعا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - این شرکت قصد دارد چنین دستگاهی را توسعه دهد یا پتنت اخیر در حد همان ایده باقی می‌ماند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس

شیائومی تاکنون پتنت‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - متنوعی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - در اداره ملی مالکیت فکری چین به ثبت رسانده که هر کدام ایده‌های خلاقانه‌ای را دنبال می‌کنند. یکی دیگر از پتنت‌های اخیر این شرکت، گوشی عجیب و غریبی را نشان می‌دهد که با طراحی استوانه‌ای شکل و نمایشگر رول‌شونده خود، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - می‌تواند به عنوان اسپیکر هوشمند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - نیز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه از نمایشگر رول‌شونده بهره می‌برد که در صورت نیاز به بیرون کشیده می‌شود. با توجه به اینکه گوشی موردنظر شیائومی قرار است نقش یک اسپیکر هوشمند را نیز ایفا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرودشت استان فارس - کند، رول شوندگی کمک می‌کند تا زمانی که به نمایشگر نیازی نیست، از آن محافظت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حور نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ سایت ***** لباسشویی زانوسی ZWMN23W804A شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone