🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15177.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پوکو M3 پرو 5G با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

پوکو به وعده‌اش عمل و امروز از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. پوکو M3 پرو 5G نسبت به نسخه استاندارد بهبودهایی را تجربه کرده و از نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. پوکو برای این گوشی ...

پوکو به وعده‌اش عمل و امروز از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. پوکو M3 پرو 5G نسبت به نسخه استاندارد بهبودهایی را تجربه کرده و از نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

پوکو برای این گوشی هوشمند از چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ استفاده کرده که سرعت دانلود مودم 5G آن حداکثر به ۲.۷۷ گیگابیت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - بر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - ثانیه می‌رسد و از دو هسته Cortex-A76 با پردازشگر گرافیکی Mali G57 بهره می‌برد.

نسخه استاندارد این گوشی هوشمند دارای چیپ اسنپدارگون ۶۱۰ است که با لیتوگرافی ۱۱ نانومتری توسعه پیدا کرده، ۴ هسته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - مبتنی بر Cortex-A73 و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰ دارد. بنابراین دیمنسیتی ۷۰۰ با هسته‌های جدیدتر، سریع‌تر است و البته GPU آن هم قدرت مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی

البته با این چیپ نمی‌توانید امید چندانی به اجرای بازی‌ها با سرعت ۹۰ فریم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - بر ثانیه داشته باشید. پوکو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - M3 پرو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - 5G - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود که تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد.

دوربین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - مورد استفاده در پوکو M3 پرو 5G تفاوتی با برادرش ندارد و از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین روی پنل پشتی‌اش دو دوربین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - ۲ مگاپیکسلی ماکرو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - و تشخیص عمق هم دارد. در جلوی آن، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که اگر علاقه‌ای به استفاده از سنسور اثر انگشت روی فریم نداشته باشید، می‌توانید برای آنلاک دستگاه با چهره‌تان به سراغ آن بروید.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی

در بخش باتری با کاهش ظرفیت روبه‌رو هستیم. در حالی که نسخه استاندارد باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، پوکو برای مدل پرو آن باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ واتی درنظر گرفته و در جعبه آن شارژر ۲۲.۵ واتی قرار داده. در کنار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - کاهش ظرفیت باتری، استفاده از چیپ متفاوت و البته رفرش ریت ۹۰ هرتز نمایشگر هم روی شارژدهی تاثیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - دارند.

پوکو M3 پرو 5G در نسخه‌های مختلف مجهز به ۴/۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 به فروش می‌رسد. کاربران - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - در این دستگاه به درگاه کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون با پشتیبانی از رادیو FM و فرستنده اینفرارد دسترسی خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی

این گوشی هوشمند که از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - بهره می‌برد، از فردا قابل سفارش خواهد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - بود. مدل پایه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۸۰ یورو و مدل دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اراک استان مرکزی - ۲۰۰ یورو قیمت دارد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد روانه بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone