🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15185.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رییس صندوق نوآوری: شرکت‌های تسهیلات گرفته تمایلی به انتشار اسامی‌شان ندارند

مسئله جنجالی اعطای تسهیلات ۱۳ هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، با گفته‌های اخیر رییس صندوق نوآوری جنجالی‌تر از همیشه شده. «علی وحدت» رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در مصاحبه‌ای به صراحت اعلام ...

مسئله جنجالی اعطای تسهیلات ۱۳ هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - گفته‌های اخیر رییس صندوق نوآوری جنجالی‌تر از همیشه شده. «علی وحدت» رئیس صندوق نوآوری و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - شکوفایی در مصاحبه‌ای به صراحت اعلام کرده که شرکت‌های دریافت‌کننده تسهیلات علاقه‌ای به عنوان شدن نامشان ندارند.

آیا صرفا «عدم تمایل» شرکت‌های تسهیل‌گیرنده که وام خود را از «خزانه عمومی دولت» یا همان اموال عمومی مردم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - گرفته‌اند، دلیلی مکفی برای جلوگیری از شفاف‌سازی است؟ آیا فقط - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - به همین دلیل مردم، و به تبع آن‌ها استارتاپ‌های دیگری که به دلایل مختلف از اعطای این وام - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - محروم مانده‌اند حق - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - ندارند از مبالغ اعطا شده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - و دلایل آن‌ها مطلع باشند؟ اینها سوالاتی است که خبرگزاری مهر از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - علی وحدت پرسیده و پاسخ رییس صندوق نوآوری و شکوفایی به این انتقادات، تا کنون گفتن این جمله بوده که فهرست محرمانه شرکت‌ها را در زمان مناسب منتشر می‌کنیم. اما این زمان مناسب چه موقع خواهد بود؟

«ما خواستار انتشار اسامی هستیم؛ شرکت‌ها تمایل ندارند»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی

علی وحدت در پاسخ به این سؤال که چرا علیرغم درخواست عموم و انتقادات در فضای مجازی، تا کنون اقدامی در راستای انتشار فهرست تسهیلات گرفتگان انجام نشده گفته که ما طی ۷-۸ ماه اخیر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - مصرانه به دنبال انتشار این اسامی بوده‌ایم و اقداماتی هم صورت گرفته، اما مانع بزرگ این کار استارتاپ‌ها بوده‌اند.

رییس صندوق فناوری، دلیل «عدم تمایل» وام‌گیرندگان به انتشار جزییاتی مثل نام‌ها و مبالغ دریافت شده را دو موضوع عنوان کرده: :یکی مسئله «رقابت» - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - میان شرکت‌هاست و دیگری «موانع قانونی» است.» - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - علی وحدت در این رابطه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - گفت: «یک دلیل برای عدم تمایل شرکت‌ها برای این موضوع، این است که شرکت‌ها همگی رقبایی دارند (مانند شرکت‌های اسنپ و تپسی) از این رو تمایلی ندارند که رقیب‌شان بدانند.»

اما درباره موانع قانونی، صحبت‌های علی وحدت جالب‌تر می‌شود: «بر اساس یک بندی مبنی بر «رازداری تجاری» قانون «دسترسی آزاد به اطلاعات»، نمی‌توانیم اسامی را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - به صورت عمومی منتشر کنیم. زیرا در این قانون آمده که اگر انتشار عمومی اطلاعات ضربه‌ای به شرکت‌ها بزند انتشار آن، ممنوع است.»

وحدت گفته که برای رفع این موانع قانونی، با هیئت امنای تدوین قانون دسترسی آزاد به اطلاعات وارد مذاکره شده‌اند هر چند که در اصل نباید مانعی قانونی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - بر سر این کار باشد. چرا که به عقیده او استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان «یارانه دولتی» و از بیت‌المال دریافت کرده‌اند و برای این موضوع وارد سیستم بانکی (مثلا بانک‌های خصوصی) نشده‌اند که قوانین آن کاملا متفاوت بوده و از هویت وام‌گیرندگان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - حراست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌کند.

نکته بعدی اینجاست که وحدت صراحتا اعلام نکرده که افشاسازی نام و مبالغ وام‌های دریافت شده، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - چه تأثیری بر مسئله «رقابت» شرکت‌ها دارد؟ اگر تصور می‌شود که تفاوت رقم‌ها ممکن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - است باعث ایجاد مشاجره و حس ناعدالتی میان شرکت‌ها شود، آیا این موضوع به نحوه توزیع وام و ضعف‌های احتمالی این کار در صندوق شکوفایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - بر می‌گردد یا همچنان می‌توان مشکل را به گردن استارتاپ‌ها و عدم تمایل آن‌ها انداخت؟

«ما دخالتی در ارزیابی دانش بنیانی نداریم»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی

یکی دیگر از چالش‌هایی که در حوزه اعطای وام‌های استارتاپی و دانش‌بنیانی مطرح شده، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - این است که مثل هر وام دیگری باید شرایط شرکت‌ها در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - و بررسی شود و آن‌گاه اعطای وام صورت بگیرد. علی وحدت اما نظر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - دیگری دارد؛ او عقیده دارد زمانی که معاونت علمی ریاست جمهوری شرکت‌ها را احراز صلاحیت کرده، دیگر بررسی وضعیت آن‌ها از دوش صندوق نوآوری برداشته می‌شود.

البته بر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - اساس مصاحبه وحدت با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - خبرگزاری مهر، صندوق نوآوری و شکوفایی ارزیابی کماکان پیشین و ارزیابی پسین دارند. یعنی وقتی شرکتی مایل به دریافت تسهیلات از صندوق است، اطلاعات اقتصادی آن را احصا می‌کنند که اصلی ترین این اطلاعات صورت مالی است که هویت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - مالی آن شرکت به حساب می‌آید. هر خدمتی متناسب با نوع شرکت ارائه می‌شود و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - اکثر شرکتهای بزرگ تسهیلات بانکی می‌گیرند. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - تسهیلات بانکی، معادل هفتاد درصد فروش شرکت تسهیلات به شرکت تعلق می‌گیرد و صندوق فقط - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - ۶ درصد یارانه از این تسهیلات را می‌دهد.

به عقیده وحدت «درست است که با این رویه شرکت‌های بزرگ‌تر عددهای بالاتری تسهیلات دریافت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌کنند اما میزان یارانه دریافتی آنها کمتر از یارانه‌ای است که به شرکت‌های کوچک‌تر اختصاص پیدا می‌کند. معمولاً بر اساس اصطلاح عدم النفع پول، شرکت بزرگ شش درصد از صندوق نوآوری یارانه سود تسهیلات می‌گیرد اما شرکت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - نوپا تسهیلات ۲۰ درصد یارانه به صورت قرض الحسنه دریافت می‌کند؛ عدد تسهیلات دریافتی شرکت‌های کوچک کمتر است اما یارانه بیشتری به آنها تعلق می‌گیرد.»

«شرکت‌های بزرگ ممکن است انحصارطلب باشند، اما زمین‌خوردنشان برای اکوسیستم مضر است»

رییس صندوق نوآوری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - در بخشی از مصاحبه خود، در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت‌های بزرگی که قبلا استارتاپ‌ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - بوده‌اند و الان به غول اقتصادی تبدیل شده‌اند، چرا هم باید تسهیلات بگیرند و هم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - حق محفوظ ماندن نامشان را داشته باشند؟ می‌گوید فروش این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - شرکت‌ها به صندوق نوآوری و شکوفایی ارتباطی ندارد اما هر چقدر هم که کارشان ایراد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - داشته باشد، زمین خوردن آن‌ها برای اکوسیستم استارتاپی اصلا موضوع خوبی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - نیست:

«ما نگاهمان به شرکت‌های دانش بنیان طور دیگری است؛ اتفاقاً به نظر من باید این شرکتها در اکوسیستم بمانند و ارتباط آنها به عنوان کِشنده با شرکت‌های کوچک‌تر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - و استارت آپی، شتاب‌دهنده‌ها و … برقرار باشد که به نوعی کمک کننده و جذب کننده باشند. این شرکتها می‌توانند وکیل‌های خوبی برای بخش‌های دولتی به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - عنوان یک کشنده اکوسیستم محسوب شوند. در مجموع نباید نقش مثبت آنها را فراموش کرد و اینکه طبق قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هم تا ۱۵ سال می‌توانند از تسهیلاتی همچون معافیت و… استفاده کنند و قابلیت حمایت دارند بنابراین این یک الگویی دارد. ما طرفدار همه شرکت‌ها نه لزوماً شرکتهای بزرگ هستیم چون باید پولاریته برقرار شود و نباید اعدامشان کرد.»

البته علی وحدت قبول دارد که چالش‌هایی مثل انحصارطلبی در شرکت‌های بزرگ، مشکل آفرین است. برای همین رسیدگی به این چالش‌ها را به آینده موکول کرده و شورای رقابت را مسئول جلوگیری از این چالش‌ها توصیف می‌کند که باید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - قانون‌های ضد انحصار بگذارند و محکم پای این قوانین بایستند.

«شفاف‌تر از صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور نداریم!»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در واکنش به این سؤال که آیا در ارائه تسهیلات صندوق نوآوری رانت وجود دارد یا صندوق تمایلی به شفاف سازی ندارد این گونه پاسخ می‌دهد:

«افراد حافظه تاریخی کوتاهی دارند. در حال حاضر شفاف‌تر از صندوق نوآوری و شکوفایی در جمهوری اسلامی نداریم. تأکید می‌کنم در سامانه «غزال» صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - در ۶۰ نوع تقسیم بندی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - شده‌اند که نیاز به مراجعه حضوری نیست و توضیحات کامل برای شرکت‌ها وجود دارد. در واقع همه شرکت‌ها از طریق سایت ثبت‌نام می‌کنند و هیچ‌گونه رانتی وجود ندارد. تاکنون هم هیچ تسهیلاتی خارج از چارچوب صندوق به شرکت خاصی ارائه نشده است.»

به گفته او، بر اساس آخرین ارزیابی‌ها در بازه زمانی آذر ۹۷ تا اسفند ۹۹ با احتساب جمع ۲ حوزه فناوری ارتباطات و برق و الکترونیک به دلیل آمار بیشتر، شرکتهای مرتبط با ICT بیشترین تسهیلات را از صندوق دریافت کرده‌اند. پس از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - آن «ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته» و بعد از آن «مواد پیشرفته» بیشترین تسهیلات را از صندوق گرفته‌اند. اما در کل می‌توان گفت همه شرکت‌هایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - که تحت عنوان دانش بنیانی فعالیت می‌کنند، حداقل یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - خدمت را از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کرده‌اند.

رییس صندوق شکوفایی و نوآوری در انتهای صحبت‌هایش تأکید کرده که «هر شهروندی می‌تواند اسم شرکت را به ما بگوید و ما اعلام کنیم که تسهیلات گرفته یا نه. این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - حق هر فردی است که بداند؛ ما طبق قانون نمی‌توانیم همه اطلاعات شرکت‌ها را یکجا منتشر کنیم ولی هر فردی می‌تواند از ما اطلاعات موردی بپرسد و ما پاسخ بدهیم.»

با این وجود هنوز پرسش‌های زیادی در افکار عمومی باقی مانده که به آن‌ها پاسخ داده نشده و مشخص نیست پاسخ آن‌ها چه زمانی از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - راه می‌رسد. دیجیاتو پیش‌تر گزارشی در مورد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر زرندیه استان مرکزی - همین اقدام صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر کرده بود که می‌توانید برای توضیحات تکمیلی، آن گزارش را نیز بخوانید و نظر کارشناسان و اهالی اکوسیستم استارتاپی و فناوری کشور را بهتر بدانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone