🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41648.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چگونه اندروید را با نرم افزار AMIDuOS روی ویندوز شبیه سازی کنیم؟

روش های زیادی برای اجرای برنامه های اندرویدی روی رایانه های ویندوزی وجود دارد. با این حال با تست های صورت گرفته به نظر می رسد که هیچ یک از آن ها دسترسی کاملی به ...

روش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - های زیادی برای اجرای برنامه های اندرویدی روی رایانه های ویندوزی وجود دارد. با این حال با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - تست های صورت گرفته به نظر می رسد که هیچ یک از آن ها دسترسی کاملی به توابع اولیه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - اندروید ندارند.

برخلاف بلواستکس که تنها برای اجرای برنامه های اندرویدی روی ویندوز طراحی شده اند، AMIDuOS یک ماشین مجازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - کامل است که اندروید به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - طور پیش فرض روی آن قرار دارد و رابط کاربری و تجربه یک اندروید کامل تبلتی را برای کاربر بازسازی می کند.

اگر از سرفیس مایکروسافت و یا یکی از تبلت های اندرویدی استفاده می کنید، نصب AMIDuOS روی آن ها بیش از پیش می تواند حس یک تبلت اندرویدی کامل را به شما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - منتقل نماید. این ابزار  به وب دسترسی دارد و از اپ های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - انتخابی گوگل همچون پلی استور بهره می برد.

AMIDuOS یکی از بهترین راه هایی است که برای تجربه اندروید روی یک سیستم ویندوز قدرتمند می شناسیم. در ادامه با ما همراه باشید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - تا به شما آموزش دهیم چگونه اندروید را با استفاده از نرم افزار AMIDuOS روی ویندوز شبیه سازی نمایید.

گام اول: برنامه را دانلود و نصب کنید

AMIDuOS یک نرم افزار تجاری است و در وبسایت آمریکایی Megatrends میزبانی می شود. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - در این آموزش از نسخه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - پرو برنامه که بر پایه اندروید 5 اجرا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - می شود استفاده خواهیم کرد. این نسخه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای 1 ماه رایگان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - است و پس از آن باید مبلغ 15 دلار را برای دسترسی کامل به آن بپردازید. نسخه لایت نیز که بر اساس اندروید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - 4 اجرا می شود قیمتی برابر با 10 دلار دارد.

مطمئن شوید که نسخه دانلود شده متناسب با ویندوزتان (32 بیتی و یا 64 بیتی) باشد. نصب کننده این نرم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - افزار داخل یک فایل زیپ قرار دارد؛ بنابراین پس از دانلود، آن را با استفاده از ابزار موجود در ویندوز و یا برنامه های شخص ثالث استخراج نمایید.

پس از این کار روی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - فایل DuOSInstaller.exe که در پوشه استخراج شده قرار دارد دو بار کلیک نمایید تا فرآیند نصب آغاز شود. پس از پایان فرآیند نصب روی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - دکمه Done ضربه بزنید.

گام دوم (اختیاری): اپلیکیشن گوگل را نصب کنید

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

پس از به پایان رسیدن نصب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - باید یک تب جدید در مرورگرتان باز شود. این صفحه دستورالعمل هایی را برای نصب اپلیکیشن Google به عنوان بسته دوم (نصب این بسته اختیاری است) ارائه می کند.

نصب این پکیج به شما اجازه می دهد تا به فروشگاه پلی استور دسترسی داشته باشید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - و بتوانید از طریق آن اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - های مختلف را به طور مستقیم روی ماشین مجازی اندروید خود نصب کنید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

برنامه DuOS را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - اجرا کنید؛ از طریق منوی استارت یا بخش جستجو می توانید به این برنامه دسترسی داشته باشید. پس از اجرا شدن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - DuOS در پس زمینه سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی لینک دانلود متناسب با نسخه AMIDuOS خود ضربه بزنید.

پس از ذخیره فایل زیپ روی آن راست کلیک کرده و گزینه Apply to DuOS را انتخاب نمایید. پس از آن با یک اعلان مبنی بر به روز رسانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - DuOS روی ویندوز خود مواجه خواهید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - شد. منتظر بمانید تا این فرآنید در پنجره DuOS به پایان برسد.

گام سوم: ماشین مجازی را پیکربندی کنید

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

در بخش جستجوی ویندوز عبارت DuOS را بنویسید و روی گزینه DuOS Configuration Tool ضربه بزنید. این گزینه امکان تنظیم پارامترهای مختلف ماشین مجازی اندروید را به شما می دهد. با اجرای این ابزار با گزینه های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - زیر مواجه خواهید شد:

  • General: صفحه General کنترل های پایه را برای تنظیم اندازه صفحه نمایش در اختیارتان قرار می دهد. این بخش همچنین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - گزینه های دستی برای به اشتراک گذاری دسترسی به فایل ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - و پوشه های خاص را ارائه می کند. به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - طور کلی اگر احتیاجی به این گزینه ها ندارید می توانید از آن ها صرف نظر کنید. گزینه Full Screen اجازه می دهد تا رابط کاربری اندروید تمام صفحه را پوشش دهد. در این حالت دکمه های پاور و مینیمایز نیز کنار دکمه های پیش فرض اندروید در پایین رابط کاربری قرار می گیرند. گزینه Normal Screen یک منوی Windows را در بالای صفحه همراه با دکمه های مینیمایز و چرخش اضافه می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند. گزینه Small Screen نیز همانند مورد قبل است با این تفاوت که در این حالت پنجره کمی کوچکتر شده.
  • Advanced: این صفحه به کاربر اجازه می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - دهد میزان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - رم به اشتراک گذاشته با ماشین مجازی اندروید را افزایش دهد. اختصاص 2 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - از حافظه رم را در این خصوص به شما پیشنهاد می کنید؛ به عبارت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیگر میزان رم به اشتراک گذاشته شده با ماشین مجازی نباید از نصف رم رایانه تان بیشتر باشد. در همین رابط گزینه Moderate Resolution اجازه می دهد به جای ماشین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - مجازی، ویندوز صفحه نمایش را به مقیاس بصری مورد نظر تغییر دهد. گزینه Manual DPI هم امکان تنظیم اندازه واقعی صفحه ماشین مجازی را به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - کاربر می دهد. FPS میزان فریم ریت را در هر ثانیه نشان می دهد و گزینه Simulated Network نیز اجازه می دهد تا ماشین مجازی از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - اتصال اینترنت رایانه تان استفاده نماید.
  • Devices: این صفحه نیز اجازه دسترسی به دوربین، گیم پد، جی پی اس و Serial Port رایانه اصلی را فراهم می کند. همچنین گزینه Camera Swap به کاربر این امکان را می دهد تا بین دوربین جلو و عقب دستگاه مورد استفاده خود سوییچ کنید.
  • Logs: این گزینه به شما اجازه می دهد تا به لاگ های سیستم اندروید دسترسی داشته باشید.
  • Properties: این گزینه به کاربر اجازه می دهد تا نام و IMEI دستگاه مجازی را تغییر دهد. این مورد می تواند در خصوص سرویس هایی که از این بخش ها به منظور شناسایی استفاده می کنند، مفید باشد.

پس از به پایان رسیدن پیکربندی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی گزینه Apply ضربه بزنید.

گام چهارم: با خیال راحت از DuOS استفاده کنید

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان

با طی مراحل بالا به راحتی می توانید با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - خیال راحت از برنامه استفاده کنید. در صورت دانلود و نصب اپلیکیشن Google نیز با یک فرآیند ورود به حساب کاربری گوگل مواجه خواهید شد. کافیست ویزاردی که در مقابل تان قرار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - می گیرد را دنبال نمایید.

هر زمان که خواستید می توانید با کلیک روی گزینه مینیمایز و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - یا فشرد دکمه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی Alt+Tab مجدداً به محیط ویندوز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - بازگردید. اکثر برنامه های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - اندرویدی روی AMIDuOS به خوبی کار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - می کنند؛ در مقابل اجرای برنامه های متمرکز روی سخت افزار به سختی صورت می گیرد.

AMIDuOS یکی از بهترین راه هایی است که برای اجرای برنامه های اندرویدی در ابعاد بزرگتر می شناسیم. نظر شما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - در رابطه با این ابزار چیست؟ آیا تا به حال از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرده اید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone