🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41649.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین گوگل پیکسل 2 چگونه ساخته شده است؟

همان طور که می دانید، سال گذشته دوربین موبایل های گوگل به یکی از نقاط برتری آنها تبدیل شد. امسال نیز همین داستان در مورد نسل دوم پیکسل ها تکرار شده و دوربین پیکسل 2 توانست ...

همان طور که می دانید، سال گذشته دوربین موبایل های گوگل به یکی از نقاط برتری آنها تبدیل شد. امسال نیز همین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داستان در مورد نسل دوم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیکسل ها تکرار شده و دوربین پیکسل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 2 توانست با سرعتی مثال زدنی، آیفون 8 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پلاس و گلکسی نوت 8 را از صدر جدول DxOMark به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زیر بکشد، اما این دوربین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چگونه ساخته شده است؟

همان طور که در ویدیوی فوق مشاهده کردید، کسب امتیاز فوق العاده دوربین پیکسل 2 به لطف تمرکز گوگل بر ترکیب چند عنصر مهم یعنی یادگیری ماشین، سخت افزار و نرم افزار حاصل شده است. ابتدا ویدیویی کوتاه را تماشا کنید که به طور کامل توسط پیکسل 2 به ثبت رسیده:

اول از همه، گوگل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیکسل 2 می تواند شبیه آیفون 8 پلاس و چندین موبایل دیگر تصاویر پرتره را با محو کردن پس زمینه ثبت کند، اما تفاوت اصلی اینجاست که گوگل برای این کار به دو دوربین نیاز ندارد.

در واقع گوگل به جای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مقایسه تصاویر حاصل از دو لنز در موقعیت های متفاوت و ایجاد نقشه عمق سه بعدی، از حسگری با پیکسل های دوگانه استفاده می کند. هر پیکسل در این سنسور به دو قسمت راست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و چپ تقسیم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده و مقایسه ورودی این دو زیر-پیکسل می تواند اجسام نزدیک به دوربین را از پس زمینه تفکیک نماید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

یادگیری ماشین هم نقش بسزایی را در ایجاد افکت بوکه و محو کردن پس زمینه ایفا می کند و سیستم دوربین پیکسل 2 که با مجموعه گسترده ای از مثال های مختلف آموزش دیده، به راحتی می تواند سوژه را از زمینه های شلوغ تشخیص دهد.

از آنجا که گوگل برای تشخیص عمق به دو لنز نیاز ندارد، حالت پرتره در هر دو پیکسل امسال پیاده سازی شده و مهم تر از آن، با دوربین جلوی پیکسل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 2 هم می توانید تصاویر پرتره را ثبت نمایید.

«عکاسی محاسباتی» (Computational - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Photography) یکی از عناصر اصلی در ارتقاء کیفیت دوربین پیکسل 2 در حالت HDR خودکار به شمار می رود. زمانی که اقدام به ثبت یک عکس می کنید، دوربین پیکسل 2 چندین تصویر را با اندکی تفاوت در نوردهی ذخیره می کند و سپس آنها را به صورت نرم افزاری و پیکسل به پیکسل روی یکدیگر سوار می نماید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

نتیجه این کار، تصاویری با جزئیات عالی در تمامی شرایط نوری است، ضمن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اینکه هیچ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تأخیری در فرایند عکسبرداری از سوی کاربر احساس نمی شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ترکیب سخت افزار ویژه و عکاسی محاسباتی، عملکرد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیکسل 2 در محیط های کم نور را هم ارتقاء بخشیده است. سیستم لرزشگیر ترکیبی پیکسل 2 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از لرزشگیر اپتیکال، سخت افزار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - افزایش کیفیت تصویر، و لرزشگیر الکترونیکی تشکیل شده که تمام لرزش های ممکن را خنثی می کنند:

از نظر سخت افزاری، دوربین پیکسل 2 به حسگر 12.2 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.4 میکرونی و لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز شده که شاید روی کاغذ ضعیف تر از رقبا باشد، اما عکس های زیر که توسط پیکسل 2 اکس ال ثبت شده اند، نشان می دهند نرم افزار هم نقش بسزایی در کیفیت عکس نهایی ایفا می کند:

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سودابه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب آیا میشه بگید نواب صفوی نقده کار انجام میدید.
پاسخ: بله در نواب صفوی شهر نقده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone