🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44558.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیفون های بعدی اپل از اینترنت LTE با سرعت گیگابیتی محرومند

در عصر ارتباطات، سرعت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کمپانی های مختلف همواره می کوشند با ارائه بالاترین سرعت ممکن، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. اما اپل به عنوان یکی از ...

در عصر ارتباطات، سرعت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کمپانی های مختلف - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همواره می کوشند با ارائه بالاترین سرعت ممکن، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. اما اپل به عنوان یکی از رهبران صنعت موبایل، احتمالاً به دلیل دعوای حقوقی خود با کوالکلام، در این مسیر با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

در حال حاضر پرسرعت ترین فناوری برای بهره گیری از اینترنت همراه، تکنولوژی LTE بوده که در تازه ترین نسخه های خود، قادر به دستیابی به سرعت های گیگابیتی نیز شده است؛ و جالب اینجاست که فعلاً فقط شرکت کوالکام توانسته فناوری مذکور را در چیپست های خود ارائه کند و سایر تامین کنندگان هنوز موفق به این کار نشده اند.

در حال حاضر فقط مودم های X16 کوالکام می توانند به سرعت های گیگابیتی دست پیدا کنند

کمپانی اپل برای دسترسی به اینترنت در آیفون های خود، از مودم های کوالکام و اینتل استفاده می کند و همانطور که قبلاً نیز اشاره - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کردیم، فقط مودم های X16 کوالکام توانایی دستیابی به سرعت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های گیگابیتی را دارند. اپراتورهای اصلی موبایل در آمریکا نیز سعی می کنند برای کسب سهم بیشتر از بازار، فناوری مورد بحث را هرچه سریعتر وارد شبکه تحت پوشش خود کنند.

حال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد اینتل در این میان، قادر نیست چیپست های مجهز به LTE گیگابیتی را به موقع در اختیار اپل قرار دهد و از سوی دیگر، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمپانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساکن کوپرتینو نیز به دلیل مسائل حقوقی نمی تواند تمام چیپست های مورد نیاز را از طرف دعوای خود در دادگاه تامین کند.

با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توجه به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شرایط موجود، اپل از هر دو تولیدکننده برای تامین چیپست آیفون استفاده می کند اما برای یک دست شدن محصولات و جلوگیری از نارضایتی های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - احتمالی، قابلیت LTE گیگابیتی را در موبایل های مجهز به مودم کوالکام غیر فعال خواهد کرد.

البته شاید عدم ارائه فناوری مذکور از سوی اپل روی آیفون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های جدید در پاییز امسال، چندان هم حائز اهمیت نباشد چرا که معلوم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیست اپراتورهای موبایل دقیقاً چه زمانی موفق به عرضه اینترنت گیگابیتی در سطح پوششی وسیع خواهند شد و از همین رو، داشتن موبایلی با تکنولوژی مورد بحث وقتی شبکه مورد نیاز در دسترس نباشد، تجربه متفاوتی را برای کاربر رقم نخواهد زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone